Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Good lookin' guy. Nice dude.

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Jeg synes, at det skal være hans uniform på matchday.

DonIniesta

Re: Guardiola

Indlæg af DonIniesta »

Fremragende at se, at den gode Pep tager intiativet paa pressemoedet i dag og taler lige ud af posen mht. transfermarkedet. Allez venez.

Og dog ogsaa en lidt overraskende udmelding. Det maa naesten betyde, at en handel er mulig eller er taet paa.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

DonIniesta skrev:Fremragende at se, at den gode Pep tager intiativet paa pressemoedet i dag og taler lige ud af posen mht. transfermarkedet. Allez venez.

Og dog ogsaa en lidt overraskende udmelding. Det maa naesten betyde, at en handel er mulig eller er taet paa.
Omvendt kan så åbne udmeldinger om ens transferaktivitet godt give bagslag, da den sælgende part bare kan hive prisen op på spilleren, når den interesserede åbenlyst melder sin interesse i spilleren.

Derfor kan jeg ofte bedre lide Fergusons måde at håndtere hans ønsker, hvor han i pressen prøver at skjule interessen, så sælgeren ikke kan anvede det som påstand for at hive prisen op.

Mancini er f.eks. virkelig idiot, når han skal kommentere samtlige spillere i verden, hvilket hiver priserne op på urealistiske højder.

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:
DonIniesta skrev:Fremragende at se, at den gode Pep tager intiativet paa pressemoedet i dag og taler lige ud af posen mht. transfermarkedet. Allez venez.

Og dog ogsaa en lidt overraskende udmelding. Det maa naesten betyde, at en handel er mulig eller er taet paa.
Omvendt kan så åbne udmeldinger om ens transferaktivitet godt give bagslag, da den sælgende part bare kan hive
prisen op på spilleren, når den interesserede åbenlyst melder sin interesse i spilleren.
Jeg lagde også mærke til hans meget åbne udtalelser. Mon ikke at handlen er på plads, ellers kunne man da godt tænke situationen, hvor Udinese lige prøver at få en smule mere til næste bestyrelses-frokost.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

# 23 skrev:
DonIniesta skrev:Fremragende at se, at den gode Pep tager intiativet paa pressemoedet i dag og taler lige ud af posen mht. transfermarkedet. Allez venez.

Og dog ogsaa en lidt overraskende udmelding. Det maa naesten betyde, at en handel er mulig eller er taet paa.
Omvendt kan så åbne udmeldinger om ens transferaktivitet godt give bagslag, da den sælgende part bare kan hive prisen op på spilleren, når den interesserede åbenlyst melder sin interesse i spilleren.

Derfor kan jeg ofte bedre lide Fergusons måde at håndtere hans ønsker, hvor han i pressen prøver at skjule interessen, så sælgeren ikke kan anvede det som påstand for at hive prisen op.

Mancini er f.eks. virkelig idiot, når han skal kommentere samtlige spillere i verden, hvilket hiver priserne op på urealistiske højder.

Det virker en anelse overtænkt på mig det her.
At prisen på en spiller skulle stige, fordi potentiel køber er interesseret i at købe, giver jo ingen mening. Køber er jo altid interesseret i at købe, det er vel en forudsætning for en handel overhovedet kan komme på tale.
At køber så udadtil giver udtryk for sin interesse, gør vel hverken købers interesse større eller mindre end før interessen blev offentlig kendt.

Jeg tror mere på at man risikere at fornærme sælgers stolthed, skabe intern splid hos sælger hvis ikke alle involverede parter (bestyrelsemedlemmer, sponsor, træner, spiller osv osv) er underrettet i tide, eller ligende som kan vanskeliggøre en handel, fremfor at en offentlig interesse skulle påvirke prisen.

Derfor er det selvfølgelig en fordel at være diskret og respektfuld når man udtaler sig om spillere der i talende stund stadig er på kontrakt i en anden klub.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Guardiola

Indlæg af ladislau »

Meget enig Jønde. Tror klubber som United, Barca, Real etc, kommer til at betale ved kasse et uanset hvad(City og Chelsea endda endnu mere), der stå dollartegn i øjnene på sælger, når sådanne klubber melder sig på banen, uanset hvad, og det vil da være mærkeligt andet.

Hvor meget medie udmeldinger giver problemer i de reelle forhandlinger, det er jo ren gætværk. Hvis det giver så mange problemer, så kan det jo undre, at man stadig gør det.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede
Guardiola ser en kamp på hans kontor.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Mac-mand. Jeg vidste det. Fedt billede. Hvad mon han ser? Jeg tænker FCN-Horsens?

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Det er nok noget med Osasuna ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Hårpragten taget i betragtning må det være nogle sæsoner gammelt, det foto. Men virkelig et fedt foto. En mulig kandidat til næste desktop-beklædning - ville også give en fin meta-vinkel, da min computer er magen til den han sidder ved.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Guardiola: "Will we back at this same stadium in Munich for the Champions League final in May? Only Harry Potter knows that." [via as]

Ha ha ha!

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

zqa skrev:Guardiola: "Will we back at this same stadium in Munich for the Champions League final in May? Only Harry Potter knows that." [via as]

Ha ha ha!
Har han sagt det :lol:
lol, han har nok lige været i biffen inden de tog til München :lol:

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Siempre Barca »

Guardiola og Zubizaretta i en velgørelses-kamp, hvor Kobe Bryant også deltog.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Thiago Alcántara

Re: Guardiola

Indlæg af Thiago Alcántara »

Dokumentar om Pep:

[youtube]LBvhp3k7KQI[/youtube]


[youtube]U2NLpIrz4ng[/youtube]


[youtube]MR6r4fnq37Y[/youtube]

CC - for undertekster.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster