10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17798
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Jeg tror at hans udtalelse skal forstås og tolkes lidt anderledes end den umiddelbart ser ud på skrift. Det var ikke en prioritet at Messi skulle ned i banen, have bolden, drive den frem, og være ham der var i centrum konstant. Hans pligt var at køre en slags "winger-spil" hvor han skulle køre direkte på deres backs, men dette lykkedes SLET ikke.

Virkede til at Messi søgte ind centralt hvor han måske "følte" sig mest tilpas, men der var bare ikke plads til ham.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg vil også lige sige: Gå een side tilbage i denne tråd, og se Blau's statisik på Messi vs CR i 2. liga runde.

Han var fejlcastet af Tata, men samtidig virkede det også som om ha ikke var villig til at deltage i genpresset. Det ved jeg ikke om Tata har instrueret ham i ikke at gøre, for så var det fuldstændig vanvittig taktik at Tata.

Egentlig en sjov sætning: Tata's tiki taka taktik!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

http://onside.dk/champions-league/antic ... paa-kanten

Jeg håber virkelig ikke at det er rigtigt!!!!!!! For så skal han virkelig have et los i røven. Så noget snobberi kan han godt pakke væk!!!!!!!!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det er Antic der udtaler hvad han TROR. Der er INGEN der siger det er sandheden. Du kan ikke bruge den udtalelse til noget som helst. Og når manden så snakker godt om tello så viser det at han nok ikke er den skarpeste kniv i skuffen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Først får han Tello til at græde og så drikker han cola foran Pep udelukkende for at provokere ham, så gider han ikke og spille op til sit bedste fordi der ligger VM rundt om hjørnet, osv..Tror bare det er endnu en løgn.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Først får han Tello til at græde og så drikker han cola foran Pep udelukkende for at provokere ham, så gider han ikke og spille op til sit bedste fordi der ligger VM rundt om hjørnet, osv..Tror bare det er endnu en løgn.
Jeg tror det er rigtig nok. Udadtil er Messi en sød lille skoledreng, men inderst inde er han værre end Cristiano og Bendtner til sammen. En lille møgunge, det er hvad han er. Han bør sælges omgående.

amirjanzel

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af amirjanzel »

Antic har en mening om en masse ting disse dage: http://indkast.dk/index.php?nyhed=11633 ... +Isco+fair

emo
Indlæg: 17798
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Antic har alle dage været en typisk halvfed serber. Det er rigeligt.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Skide serber. De er alle som madridistas
MDCCCXCIX

amirjanzel

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af amirjanzel »

http://www.marca.com/2014/04/15/en/foot ... 51712.html
Barcelona are currently in turmoil. At times like these, all kinds of news and whispers fly through the air, some of which are more than just a little spicy. That has been the case since last weekend, when Barcelona was awash with the buzz of an apparent leak of confidential inside information. The information was ostensibly sent by a club insider to a friend and is thought to be either an email, communiqué, text message or a WhatsApp.

The message was of some substance - apparently significant news relating to the team. On one hand, the message said that the club has known for three months that Tata Martino would leave the club this summer. Not only that, but that the Board of Directors is aware that Martino will leave and furthermore has also started work on finding a replacement, lining up Borussia Dortmund manager Jürgen Klopp. A manager who, furthermore, would bring Marco Reus with him for 35m euros.

The message also touched on Lionel Messi, who is believed to have told his teammates that his mind is focused exclusively on the World Cup and that he would only give 100% after coming back from his Brazilian mission with Argentina. The missive also broached the private affairs of some board members.

News of the leak quickly reached Camp Nou, and inside sources are sure the leak is of hostile origin, with false information aimed at weakening the Board of Directors and thus forcing the club to hold elections before summer.
The fuck?

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Ja, Wtf(hvis rygterne har noget på sig), men måske man skulle vente lidt, da det kommer fra Marca. For øvrigt er jeg begyndt at tro mere og mere på ledelsen, der siger, at nogen prøver på at skade Barcas image. Om det er folk fra Madrid eller internt, kan man så spekulere over.

amirjanzel

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af amirjanzel »

Jeg undrer mig også mest over, hvor alt det pludselige bullshit kommer fra.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jakob »

Hvis det VM betyder så meget for Messi, tør jeg da ikke se hans reaktion hvis Argentina ikke vinder slutrundten.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jakob skrev:Hvis det VM betyder så meget for Messi, tør jeg da ikke se hans reaktion hvis Argentina ikke vinder slutrundten.
Så flytter han hjem til Argentina og bliver narkobaron sammen med Maradona.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Jeg undrer mig også mest over, hvor alt det pludselige bullshit kommer fra.
Jep, det virker underligt. Fortrolige ting omkring kontrakterne(de unge spillere; FIFA-sagen) osv. Det kan ikke være et tilfælde. Kunne godt være Laportas folk, men det ville stadig undre mig, at han ville gå så langt for at skade den nuværende ledelse, da det er Barca, der i højere grad tager skade af dette(hvis han skal tilbage på posten, så ville der være rigtig mange udfordringer foran ham). Desuden har angrebene været rettet mod Messi, så det undrer mig endnu mere, og derfor kan det ikke være Laporta.

Perez har brugt rigtig mange penge i Real, men hvad har han fået ud af det? Et mesterskab, en Supercup og et Copa del rey trofæ. Desuden vandt man(Barca) ligaen lige efter de havde vundet den, selvom de slog Barca i de indbyrdes kampe i sidste sæson, men i denne sæson har Barca slået dem. Et skridt frem, to tilbage. Det må være frustrerende.
Senest rettet af Kubala ons apr 16, 2014 12:13 am, rettet i alt 2 gange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster