Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Aziz-Alzeheri skrev:After a first contact some months ago, future AS Roma president DiBenedetto wants to sign Guardiola in the summer. [corriere dello sport]
Årh nej, nu mister vi ham :(..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Nu skal jeg lige være sikker (og jeg er for doven til at tjekke op på det andre steder), skrev Pep ikke under på en forlængelse tidligere i år?

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Ronaldinho »

zqa skrev:Nu skal jeg lige være sikker (og jeg er for doven til at tjekke op på det andre steder), skrev Pep ikke under på en forlængelse tidligere i år?
Jo, den blev forlænget til sæsonen 11/12 tror jeg det var.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Okay. Fint, fint.

Jeg kunne dog godt forestille mig, at han gerne ville til Italien - alle ved jo han er stærk tilhænger af Italiensk fodbold.
Han er bare skræddersyet til Barcelona. Det ville dog være spændende at se hvordan han kunne klare sig et andet sted.. En anden mentalitet, spilsystem, spillemåde og spillere. Uanset hvad, så er han en legende.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Raman93 »

Nogle, der har set EMD forside?

"5 – TOP SECRET. Pepe spat at them in the corridor which leads to the changing rooms."

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Raman93 skrev:Nogle, der har set EMD forside?

"5 – TOP SECRET. Pepe spat at them in the corridor which leads to the changing rooms."
Ja det laeste jeg ogsaa. Hvis det passer, saa lever han op til sit image som et svinsk og usympatisk spiller.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Raman93 »

Wtf..? Jeg læste Pepe som Pep...

Aziz-Alzeheri

Re: Guardiola

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Undrede mig også over, hvorfor den blev postet her.

Men det undrer mig ikke, at en så svinsk spiller, kan gøre sådan noget.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Nu hvor vreden har lagt sig oven på 1-1 kampen mod RM, bliver jeg alligevel nød til at dele et par af mine tanker om kampe med jer andre.
Jeg undre mig sindsygt over hvad det er der sker i peps verden når vi kommer en mand i overtal og har kampen i kontrol. Vi så det på udebane mod Arsenal og har set det før. Han beder holdet om at stoppe med at spille, koncentrere sig udelukkende om at trække tempo ud og køre bolden rundt i et roligt tempo. Det gik galt mod Arsenal og nu ser vi det igen. Lære han det ikke?
Og hvem er meningen med at blive defensiv når vi er en mand i overtal og har kontrol? jeg forstår det ganske enkelt ikke.
Som jeg ser det, er det eneste vi opnår, at motivere vores modstandere, give dem luft, overskud til korte eksplosioner, tid til at organisre sig og lægge planer for hvad de så vil gøre når de får bolden.
Jeg syntes simpelt hen vores taktik med en mand i overtal er noget af det dummeste jeg længe har set på så højt et plan.

Er stor fan af pep, men det her fatter jeg ikke en brik af, og må indrømme at hvis ikke han har lært lektien nu og vi igen i en ligende situaion fejler så er det utilgiveligt ringe træner arbejde, ganske enkelt.

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Jeg giver dig ret, hvis vi kun ser på kampen i lørdags.
Men Pep ved ting og sager om spillerne som du og jeg af gode grunde ikke ved. Måske er spillerne på grænsen af at være slidt op og måske trængte de til at slappe af.

Det er bare et bud, fordi jeg kan ikke se andre grunde.

Afellay99

Re: Guardiola

Indlæg af Afellay99 »

Alle spillerne har udtalt efter kampen, at de godt kunne se de gik for meget efter ball possesion. Så tror det er en fejl de har lært af i barcelona :)

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Det er bare sjovt at de gjore det samme i ude kampen mod arsenal, med samme resultat. Hvis spillerne er slidt er det sku den forkerte kamp at spare kræfter i.

Men kan vi blive enige om at, den fejl ikke skal ske igen. Næste gang vi spiller en mand i overtal, der presser vi hårdt på for at score eller som minimum for at stresse vores modspillere.

Aziz-Alzeheri

Re: Guardiola

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Vi var da ikke en mand i undertal mod Arsenal på udebane?

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Aziz-Alzeheri skrev:Vi var da ikke en mand i undertal mod Arsenal på udebane?
Tror mere han mener det med at smide en føring fordi vi laller for meget og prøver at køre 1-0 hjem. Arsenal var en mand mere end Real, de scorede så også et mål mere end Real.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Aziz-Alzeheri skrev:Vi var da ikke en mand i undertal mod Arsenal på udebane?

Nu ville du nok have skrevet "overtal" og ikke undertal. Men nej, pointen er at vi havde spillet under total kontrol, for så at smide det hele, ved at slappe af og lalle rundt i små ligegyldige trekanter, der hverken flytter vores modstandere eller stresser dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster