Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Visca El Barca »

Man kan ikke andet end at have respekt for denne dejlig spiller. Jeg elsker hans ydmyghed og hans holdaand. Nu har han vaeret en af de bedste spillere paa holdet indtil videre i denne saeson, men han er stadig saa ydmyg, og taenker kun paa holdets bedste. Masch is the real deal!.
Mascherano: "I have to accept my place as a substitute, Piqué and Puyol are the first choice centre backs and if they’re fit, they play”
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af JonasV »

Han har bare vist sig at være et uvurderligt køb!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er virkelig også glad for at vi hentede Masch forud for sidste sæson.
Han har gjort det fremragende, både som CB og som defensiv midt. Og iøvrigt:
Most games as Barcelona centre-back this season: Mascherano 18 - Abidal 14 - Puyol 9 - Pique 7 #fcblive [via el periodico]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Det viser også hvor få kampe vi egentlig har været i allerstærkeste opstilling indtil videre i denne sæson. Hvis Puyol og Piqué kan holde sig skadesfri i foråret kan det blive et rigtig, rigtig godt forår. Dermed ikke sagt at det nødvendigvis bliver noget dårligt forår hvis de render ind i nogle skader. Men de to er bare klart at foretrække.

Edit: ... dermed ikke sagt at jeg ikke synes Masch har gjort det godt. ;-)

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Bager »

Mascherano er fin........ MÆÆÆÆÆÆÆN... Statistikken bag et forsvar bestående af Puyol og Piqué taler sin eget sprog... Gad vide hvad der så skal blive af Masch :(
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:Mascherano er fin........ MÆÆÆÆÆÆÆN... Statistikken bag et forsvar bestående af Puyol og Piqué taler sin eget sprog... Gad vide hvad der så skal blive af Masch :(
Han skal indgå i rotationsprincippet. Hvis der kan findes plads til at Keita får så meget spilletid som han får, kan der også findes plads til at Mascherano får spilletid. Om ikke andet i midterforsvaret. Sæsonen er lang, der spilles mange kampe og nogle af kampene er lettere end andre (selvom det nok næppe er noget man får Pep til at indrømme). Han skal nok få godt med spilletid, også selvom Puyol og Piqué begge er klar.

Fcbarcelona2009

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

Jeg elskede ham i liverpool, sådan en hård hund! men efter han har skiftet til barca er han blevet helt anderledes! egentligt ret vanvittigt hvilken stor forandring han har fået. både positivt med hans spil, men også negativt med hans filmeri. det her er ikke et indlæg om '' ja men di maria er værre eller ronaldo'' , blot for at understrege hvordan han er blevet forandret.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Brombi »

Fcbarcelona2009 skrev:Jeg elskede ham i liverpool, sådan en hård hund! men efter han har skiftet til barca er han blevet helt anderledes! egentligt ret vanvittigt hvilken stor forandring han har fået. både positivt med hans spil, men også negativt med hans filmeri. det her er ikke et indlæg om '' ja men di maria er værre eller ronaldo'' , blot for at understrege hvordan han er blevet forandret.
Han tilpasser dig blot dommerlinjen i La Liga; jeg husker tydeligt at det nærmest var et paradigmeskifte for Masch, i hans første kamp, hvor han var tæt på at få sit andet gule. Derudover kan hændelserne med hans filmerne tælles på én hånd - men der er ingen tvivl om at han har ændret sig. Han er blevet "blødere", så at sige.

Fcbarcelona2009

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

meget blødere.

Kan specialt huske Cdr Finalen

vil dog gerne rose ham for hans tilbage løb mod Arsenal i sidste års CL, den situation med bendnter, det var fantastisk! mener nok det var i de døende minutter, hvor en scoring havde sendt Barcelona ud.
Ret mig endelig hvis jeg tar fejl

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af kklaus »

Fcbarcelona2009 skrev:vil dog gerne rose ham for hans tilbage løb mod Arsenal i sidste års CL, den situation med bendnter, det var fantastisk! mener nok det var i de døende minutter, hvor en scoring havde sendt Barcelona ud.
Ret mig endelig hvis jeg tar fejl
[youtube]wqw1fXe6c8I[/youtube]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Fcbarcelona2009

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

kklaus skrev:
Fcbarcelona2009 skrev:vil dog gerne rose ham for hans tilbage løb mod Arsenal i sidste års CL, den situation med bendnter, det var fantastisk! mener nok det var i de døende minutter, hvor en scoring havde sendt Barcelona ud.
Ret mig endelig hvis jeg tar fejl
[youtube]wqw1fXe6c8I[/youtube]
Ja den! Tak, kunne ikk finde den.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af ulrich »

Fcbarcelona2009 skrev:meget blødere.

Kan specialt huske Cdr Finalen

vil dog gerne rose ham for hans tilbage løb mod Arsenal i sidste års CL, den situation med bendnter, det var fantastisk! mener nok det var i de døende minutter, hvor en scoring havde sendt Barcelona ud.
Ret mig endelig hvis jeg tar fejl
Bendtner havde jo ikke scoret ;)

Fcbarcelona2009

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Fcbarcelona2009 »

ulrich skrev:
Fcbarcelona2009 skrev:meget blødere.

Kan specialt huske Cdr Finalen

vil dog gerne rose ham for hans tilbage løb mod Arsenal i sidste års CL, den situation med bendnter, det var fantastisk! mener nok det var i de døende minutter, hvor en scoring havde sendt Barcelona ud.
Ret mig endelig hvis jeg tar fejl
Bendtner havde jo ikke scoret ;)
haha, bendtner er for vild!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Heartbreaker »

Aldrig undervurder Bendter-effekten!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]6pZIT5XXUfY[/youtube]

En klassespiller!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster