8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af teemuss »

korupt er hvad UEFA er.en stor samling korupte idioter,fuck UEFA :x

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Bager »

Lol? Her er hændelsen:


Husker folk ikke da Mourinho bad Sergio Ramos og Xabi Alonso om at få gult kort i november i CL?
link: http://www.elmadrid.dk/index.php/news-m ... es-af-uefa

Hvad skete der? Klubben fik en (symbolsk) økonomisk bøde og Mourinho fik karantæne i to dage.

Det er jo fuldstændig ude af proportioner. Det er så latterligt, at man ikke kan undgå tanken om at der er nogle madrilenere i UEFA.

Nogen der ved om det står i reglerne at man ikke må udnytte reglen om at 5 gule kort giver karantæne?

Hardgrove

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Hardgrove »

Det er helt sindssygt, hvis han eller nogen anden (Guardiola) får karantæne for det. Det kan simpelthen ikke passe, at Pepe helt legitimt kan få lov at lave en karantæneudløsende svinestreg i første kamp mod Tottenham, da de fører stort, hvorimod Iniesta ikke må lave noget der er fuldstændigt harmløst.

BarçaDK

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af BarçaDK »

FUUCK HVOR ER DET KORRUPT!
LORTE UEFA!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af # 23 »

Jeg synes nu, man kan godt kan se, at Iniesta bevidst prøver at trække det gule kort. Hvornår har Iniesta gjort det der i en kamp? Dommeren fløjter 2-3 gange for at sige, at han skal flytte sig, og han gør det ikke. Det plejer Ini ikke at gøre. Det er ligesom Ramos og Xabis. Man kan godt se, at det er deres intention om at få gult, så de kan få karantæne i en betydningsløst kamp.

Men jeg havde sgu gjort det samme.

eldurum

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af eldurum »

pak subjektiviteten væk, den er god nok. Han skulle have spændt ben for en idiot istedet for at gøre det så åbenlyst. Et dumt træk, fra vores ellers intellegente Don Andrés.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af klogfyr »

Ligemeget om han gør det med vilje eller ej, så skal tvivlen vel altid komme en spiller til gode. Man kan jo ikke decideret bevise, at han gjorde det med vilje. Mange får gult kort for ikke at flytte sig, uden at de bliver anklaget efterfølgende for usportslig optræden. Desuden gjorde real madrids spillere det samme jo, hvor de ikke fik karantæne, så kan man jo heller ikke give Iniesta karantæne.

eldurum

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af eldurum »

det naturligvis rigtigt, at hvis andre tidligere er sluppet for lignende aktioner, skal reglerne ikke bukkes lige pludselig. Det er jo en taktisk udnyttelse af reglerne, uanset hvor fair det nu er. Real blev vel også sanktioneret for det?

teemuss

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af teemuss »

de kan give ham en bøde,men han skal fandengalme ikke have en dags karantæne mere,der er snart 14 dage siden kampen blev spillet ,og fik madrid spillerne måske karantæne no way.
i øvrigt skulle UEFA squ selv undersøges for koruption og magtmisbrug. ja og FIFA med.
JA JEG ER GAL I SKRALDEN :x

Hardgrove

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Hardgrove »

Der er yderligere den oplysning at Real var 100% sikre på at avancere. Hvad hvis Barca tabte 5-0 i Ukraine, skulle sagen så også tages op?

Der skal aldrig være incitament til at lave en svinestreg for for harmløst tidsudtræk, og det er derfor fuldstændig sindssygt, at der overhovedet bruges 5 sekunders tid på dette fra UEFA.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af ladislau »

Det er jo flintrende ligegyldigt, om det er bevidst eller hvorvidt vi er dybt subjektive. Hvordan ialverden kan man objektivt bedømme, hvad der foregår i Iniestas hjerne?
Så er jeg flintrendes liglad, hvorvidt det er det, han vil, det kan man da aldrig nogensinde påvise. Så skal alle da dømmes på forhånd, hvis de har motiv til at trække kort, tid eller alle andre mulige situationer. Samtlige målmænd vi skal møde i fremtiden, de skal jo næsten have gult kort efter en halv times spil.

Uanset hvad Real har fået af karantæne, så er det jo en fuldstændig anderledes situation. Det er jo påvist på video, hvordan Morinho giver ordre til de gule kort, og hele den seance giver åbenbart bøde og en karentæne til træneren.

Hvordan kan man påvise, at det Iniesta gjorde var bevidst mhb på at trække kort, altså der var TO TIMERS fodbold tilbage!? Kunne han så få det gule kort ophævet, såfremt vi røg ud?

Det er tydeligt, at UEFA er påvirket af Real pressens(og alle de andre ignoranter i medierne) øvl og bøvl om forskelsbehandling, selvom situationerne ikke er sammenlignelige overhovedet. Nu hænger vi på en karentæne, fordi Real har fået en dom... Altså, hvis Real skal dømmes for noget, så skal vi partout også dømmes. Det er jo en ganske sindsyg linie man ligger for dagen.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Jønde »

Mærkelig situation og utrolig synd for iniesta.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af emo »

# 23 skrev:Jeg synes nu, man kan godt kan se, at Iniesta bevidst prøver at trække det gule kort. Hvornår har Iniesta gjort det der i en kamp? Dommeren fløjter 2-3 gange for at sige, at han skal flytte sig, og han gør det ikke. Det plejer Ini ikke at gøre. Det er ligesom Ramos og Xabis. Man kan godt se, at det er deres intention om at få gult, så de kan få karantæne i en betydningsløst kamp.

Men jeg havde sgu gjort det samme.
Det er ikke helt det samme imo, da situationen med de to andre opstår efter åbenlyse kommunikationer mellem Mou og Dudek. Hvis man som spiller skal have ekstra karantæne for at gør det, uden at det gøres åbenlyst (som Reals) er plat, så skulle mange mange spillere være blevet straffet igennem tiden. Og selv de to fra Real slap for karantæne...

Plat af Uefa... Platini, hvad havde man også regnet af sådan en mand.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Bager »

Well, når alt kommer til alt, så kommer det an på på om UEFA kan bevise at Iniesta gør det med henblik på at få et gult kort, og det synes jeg ikke det klip kan fastslå. Reglerne er skruet sådan sammen at man kan ende i denne gråzone. Spørgsmålet er om ikke bare man skal se igennem alle disse hændelser hvor spillere med vilje tilrager sig et gult kort til som udløser en karantæne. På denne måde undgår man denne gråzone samtidig med at tingene bliver ens for alle hold.

Squix

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Squix »

Jeg tror ikke på UEFA giver Iniesta en ekstra dag.
Gør de det, har de nogen MEGET ALVORLIGE forklaringsproblemer når man tænker på Real Madrid sagen.

Gør det det, mister jeg det absolutte sidste jeg havde for UEFA.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster