Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af zqa »

Han gjorde det bare i alt for kort tid, desværre.
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af # 23 »

I United kalder man Cantona med rette Kongen. Jeg kalder Ronaldinho kongen af Barcelona. Den mand hev klubben og frembragte glæde og magi frem i klubben igen efter nogle dystre år, hvor det bestemt ikke så for godt ud.

Da han var på toppen, var han IMO klart den bedste, jeg har set udføre fodboldmæssige ting. Det var jo uden pis magisk.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Men konge af den og den klub er bare et svært ord at bruge, ikke? For Cruyff hev jo også klubben op og frembragte glæde og magi frem i klubben igen efter adskillige dystre år. Kubala gjorde det samme. Så det er nok meget skiftende fra generation til generation, hvem man betegner som 'kongen'. En mand som Rivaldo kan man jo også med rette hylde for mere eller mindre ene mand at holde klubben på et relativt højt og stabilt internationalt niveau i de sidste mørke år med Núñez på præsidentposten. Når det kommer til stykket er der nok så mange 'konger' af de fleste storklubber gennem deres respektive historier, at de ikke kan tælles på een hånd - men Ronaldinho er helt klart blandt kongerne af Barcelona. Uomtvisteligt!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mander »

Så er det jo meget heldigt, at der normalt er en arvefølge i kongehuse...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Så er det jo meget heldigt, at der normalt er en arvefølge i kongehuse...
Arvefølge? Never even heard of it!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Men konge af den og den klub er bare et svært ord at bruge, ikke? For Cruyff hev jo også klubben op og frembragte glæde og magi frem i klubben igen efter adskillige dystre år. Kubala gjorde det samme. Så det er nok meget skiftende fra generation til generation, hvem man betegner som 'kongen'. En mand som Rivaldo kan man jo også med rette hylde for mere eller mindre ene mand at holde klubben på et relativt højt og stabilt internationalt niveau i de sidste mørke år med Núñez på præsidentposten. Når det kommer til stykket er der nok så mange 'konger' af de fleste storklubber gennem deres respektive historier, at de ikke kan tælles på een hånd - men Ronaldinho er helt klart blandt kongerne af Barcelona. Uomtvisteligt!
TJa, der har også været mange konger i United, men Cantona er stadig THE king, og i mine øjne er Ronnie bare Barcelonas konge. Hvad han formåede at skabe af glæde, magi og spil i en synkende Barca-klub var lige til en Hollywood-film. Gid man kunne klone Ronnie og Iniesta!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Ronaldinho

Indlæg af Elbarca »

Det er vel bedst med en kloning af dinho og Messi. En kloning der fandtes i form af Maradona.

Jaws

Re: Ronaldinho

Indlæg af Jaws »

Mander skrev:
Blaugrana92 skrev:
Mander skrev:Hvis han kom tilbage, ville han nok være en massiv skuffelse. Lad hans eftermæle være urørt, tak!
Ligesom med Henry's tilbagevenden i Arsenal ville det jo nok være begrænset hvad vi fans havde af forventninger til ham, så nogen massiv skuffelse tror jeg nu ikke han ville blive.

Visca, der er slet ikke nogen debat. Han er en legende. Fact.
Men alligevel. Stop mens legen er god, er min opfattelse.
Tror sgu ikke at Ronnie ville kunne skuffe hvis han kom tilbage på en lejeaftale.. Bare hans tilstedeværelse ville jo være så kæmpe stort. Og hvis han så skulle gå hen og gøre det godt ville hans eftermæle i klubben jo kun blive endnu større, ligesom det skete med Henry. Det kræver fandme mod at gøre det, som han gjorde og han har jo kun fået noget positivt ud af det.. Han er kun blevet en større legende i Arsenal, og tror faktisk godt det samme kunne være sket hvis Ronnie var kommet tilbage det her halve år..

Men tja det skete jo så ikke og kommer det nok heller ikke til.. Men man kan jo altid håbe lidt ;)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]mOn-Jg9Avgw[/youtube]

En hyldest til legenden!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fantastisk video!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af # 23 »

Har sagt det før og siger det igen. KONGEN!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af # 23 »

Nogen gange tænker jeg på, at Ronaldinho nok havde været endnu vildere, hvis han havde nutidens og mere modne Xavi og Iniesta bag sig, så han ikke skulle stå alene med den umenneskelige pres, som der var på ham hver evig eneste sæson i hans Barca-tid. Dengang stod han jo næsten bag alt, hvorimod i dag under Pep er der lidt flere til at styre begivenhederne. Kunne have været vildt at se ham under Pep.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af emo »

Det er spørgsmålet. Ville hans awesomnes lyse så kraftigt igennem på dagens Barca hold. En grund til at man lagde ekstra mærke til ham og alt han gjorde var måske fordi han skulle gør en del selv, dengang.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg drømte i nat at Ronnie var tilbage i klubben. Pep havde givet ham rollen på midtbanen, lidt ala den Ini har, og hold da kæft hvor var han skræmmende i min drøm. Han terroriserede modstanderens midtbane og forsvar. I min drøm var han med i startopstilling i C.L finalen mod Real ( ved ikke hvilket år det var), og selvom Leo scorede hattrick, så var det Ronnie der stjal showet!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Bager »

Personligt tror jeg aldrig Ronaldinho ville passe ind i Peps koncept. Han løber simpelthen ikke nok. Defensive pligter er et fremmedsprog for ham. Men i hans primetime, så er hans offensive kvaliteter svære at kritisere.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster