5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

eldurum

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af eldurum »

Når man filmer er det vel altid for holdets bedste? Jeg synes godt om busq, men havde foretrukket Toure. Tror dog godt busq kan blive rigtig god for os, hvis hans progressive udvikling fortsætter.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Zlatan skrev:
Daluigi skrev:
Zlatan skrev:Jeg kan grine af jer, der er kæmpe haters af Bussi. Han har været fremragende ved slutrunden, fortjener mere end gerne landsholdet, og ikke nogle store fejl, faktisk har jeg kun set 2 stk. Jeg mener han har overhælet Keita i niveau, og jeg synes rent faktisk os at han kan spille op med Touré, så vi har slet ikke et kæmpe tab af Touré, selvom vi godt kunne bruge ham. Vi må bare finde os en ny og god defensiv-midtbane, til en fair pris, evt. Alou Diarra.
Skal jeg så grine af dig fordi jeg er uenig, eller hvordan fungere det?
Behøver du detaljere det? Du kan grine så meget du vil af mig - Det ville bare ikke få nogen indflydelse på hvordan han spiller. Lad mig gætte, du en af dem der synes han er elendig right? og du gider ikke tro på han har nogen fremtid, andet end reserve right? Det er da noget at grine af, OG så lige for at give dig en bemærkning, så siger jeg "Jeg kan grine af jer" - altså "jer" er et flertal hvor du så siger "Skal jeg så grine af DIG?" hvor det er ental? Så du synes altså jeg er den eneste der synes Bussi har spillet godt ved slutrunden? :)
Næ, er blot fordi du skrev du kun kan grine af folk der ikke bryder sig om Bussi.. så spørg jeg blot om jeg skal gøre det samme når jeg er uenig?... ganske enkelt.

Haha right?.. nej, jeg hader ikke Bussi, og JO selvfølgelig tror jeg på han har en fremtid i klubben, hva bilder du dig ind at lægge ord i min mund på den måde!?!? Jeg mener blot han har været vores svageste led i flere store kampe, dog er han blevet bedre henover sæsonen. Må jeg så være fri for flere useriøse og bebrejdende indlæg.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:Jeg kan godt lide Busquets, meeen, jeg vil dog også sige... hans film er altså slemt. Nogen der husker hjemmekampen mod Inter? Titte-bøh...
Der er vist gået gået "forsvar manden for enhver pris" i den ja :P han diver jo for sygt. Men det gør Alves også, og ham kan jeg vældig godt li'.
Forumlegende

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

Kan du ikke lige svare engang dialugi. :idea: :arrow: :?: :!:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Seriøst daiugi har du haft en love-affair med Toure? Og hvad skyldes dit "had" til Busquets? Mener du virkelig, at han ikke er god nok til at starte inde hos Barca?
Har kigget lidt tilbage, går ud fra det er dette spørgsmål?..

Jeg har så mange gange skrevet om denne mand og hvad jeg mener han er god til, og hvad han ikke er god nok til. Så jeg jeg svare hellere på det sidste - Nu hvor Toure ikke er i truppen mere, er han hel klart vores bedste mand på pladsen. Giver vel lidt sig selv. Om vi så skulle hente en forstærkning kan man diskuterer i en anden tråd - jeg føler Marques og Keita snildt kunne assisterer på pladsen...
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Kan du ikke lige svare engang dialugi. :idea: :arrow: :?: :!:
Jeg hedder iøvrigt DALUIGI, herinde... :wink:
Forumlegende

Rivaldo10

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rivaldo10 »

OK JEG ER HELT TRYG IGEN; SOM DEN TECHNOVIKING JEG ER. JEG TROEDE BLOT AT DU LIGESOM DU VED, VAR ANTI-BUSQUETSLIST IN ALL ETERNITY::
................................................................................................................................................................................. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :idea: :!: :?: :?:

Zlatan

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Zlatan »

Haha right?.. nej, jeg hader ikke Bussi, og JO selvfølgelig tror jeg på han har en fremtid i klubben, hva bilder du dig ind at lægge ord i min mund på den måde!?!? Jeg mener blot han har været vores svageste led i flere store kampe, dog er han blevet bedre henover sæsonen. Må jeg så være fri for flere useriøse og bebrejdende indlæg.[/quote]
Nu var jeg igang med at skrive et indlæg, men kom til at slette det heleeeeeee, så nu kommer jeg med et måske uforståeligt indlæg.

Jeg skriver lad mig GÆTTE? lægger jeg ord ind i din mund så? Og nej det indlæg jeg skriver er sjovt nok ikke en bebrejdelse af dig eller nogen som helst. Og useriøst? du har tonsvis af flere useriøse indlæg, og det der som jeg ser det er sleeeet ikke useriøst? 8)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

God kamp af Busquets i går. Sikker med bolden, havde godt styr på Özil. Dygtig dreng.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

Brilliant Busquets - ZonalMarking.net

Er helt enig i analysen. Meget undervurderet i finalen, og også i de andre VM-kampe.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Skal vi da ikke lige rose Busquets engang? ;)

Han har faktisk formået at få mig til fuldstændig at glemme Touré. Han udfylder jo rollen perfekt, den gode Sergio! Jeg er vildt imponeret over hans niveau indtil videre, denne sæson. Hamrende sikker med bolden for fødderne, fornuftig fordelende og stadig i stand til at fyre et par gode finter af i løbet af en kamp. Thumbs up, Sergio - jeg savner slet ikke Touré så meget som jeg har frygtet! :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Han var virkelig god mod Bilbao ja!.. godt at se at der er fremgang i hans teknik og overblik...
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Guardiola »

Han er dejligt rolig med bolden. Det er det, som jeg godt kan lide ved ham. Træffer ofte gode beslutninger efter min mening, og gør det ikke sværere end det behøver at være. Men manden er jo psycho tynd. Hvis han vender siden til, er han jo næsten kun 2D.

Toure

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Toure »

Han har faktisk også overrasket mig positivt. Han spiller sikkert og laver ikke mange fejl, og fylder rigtig godt ind for Touré.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster