10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Tja... Er enig i, at det er svært at se Maradona som kompetent landstræner. Men at spille i 3-4 km's højde, uvant, vil gøre det mere end vanskeligt for alle.
Der for uden er jeg lidt bange for Maradonas indflydelse på Messi. I bedste fald, så kan han vise ham hvordan man ikke skal ødelægge sit liv. I værste fald, så kan have dårlig indflydelse. Maradona var gudsbenået på banen - men absolut ikke udenfor.

AndersDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af AndersDK »

Jeg fatter tilgengæld ikke hvorfor Barca ikke henter Messi selv, og jetter ham direkte hjem i seng Barcelona.
Han starter i La Paz, flyver til Buenos Aires, en tur svarende til København-Athen, hvorefter han flyver til Barcelona (muligvis enda over Madrid). Han rejser i 15-20 timer, lander fredag morgen og skal spille lørdag aften. No wonder at han muligvis ikke er på toppen i aften.
Så smid dog den ½ mio efter at hente ham i denne her.
http://www.netjetseurope.com/eng/aircra ... falcon-7x/
Det kan være mesterskab, CL eller Copa del Rey der er på spil

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

AndersDK skrev:Jeg fatter tilgengæld ikke hvorfor Barca ikke henter Messi selv, og jetter ham direkte hjem i seng Barcelona.
Han starter i La Paz, flyver til Buenos Aires, en tur svarende til København-Athen, hvorefter han flyver til Barcelona (muligvis enda over Madrid). Han rejser i 15-20 timer, lander fredag morgen og skal spille lørdag aften. No wonder at han muligvis ikke er på toppen i aften.
Så smid dog den ½ mio efter at hente ham i denne her.
http://www.netjetseurope.com/eng/aircra ... falcon-7x/
Det kan være mesterskab, CL eller Copa del Rey der er på spil
hahahahahaha...
Forumlegende

Barraza10

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Barraza10 »

PUHA BLUAGRAND;
Jeg har ondt af Argentina! De fortjener virkelig en bedre landstræner end Maradona! Det han diskede op med på det taktiske plan mod Bolivia, var simpelthen elendigt! Skammeligt!


Jeg var lige ved at gå amok da jeg så sit indlæg, men så læste jeg videre og så du havde været skide fuld og på rulleskøjter.
GUD gjorde intet anderledes end da de slog Columbia 4-0 eller Frankrig 2-0 ude. Så at give GUD skylden er ikke på sin plads.

Spillerne lignede en flok højtbetalte primadona'er som troede det var en walk over. Og det gælder Messi i høj grad. Efter de var kommet bagud med 2 var der ingen tilbageløb fra midtbanen og frem. Det var skammeligt.

Men hvad fanden når kvalen er slut ligger Maradona og co. nr. 1 og Brasilien nr. 2 som altid og så ender Argentina med guldet i Sydafrika, for det er DET MARADONA OG MESSI er blevet sat på jorden for!!!


MaraMessi MaraMessi MaraMessi Goooooooooooooooooooooooooooooooooool................... :lol:

Toure

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Toure »

Slap lige af, jeg ved godt du er argentiner, men så ophidset behøves du dog ikke at være.

Det er, trods alt, rigtigt at Maradona skulle have forberedt sine spillere mentalt og fysisk bedre på denne kamp. Når man spiller på 3.500 meters højde, så kan man ikke spille hurtigt kombinationsfodbold, hvor man løber meget for hinanden. I sådanne kampe skal man spille efter en 1-0 sejr, og ikke satse hele huset. Maradona er ikke Gud, og det beviser han da også gang på gang (stofmisbrug, kampen mod Bolivia osv.). Man må bare indrømme at Maradona indtil videre ikke har vist at han kan gøre Argentina et bedre hold, og han er indtil videre bare en middelmådig træner.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Zinker skrev:Slap lige af, jeg ved godt du er argentiner, men så ophidset behøves du dog ikke at være
tror ikke du skal tag det så alvorligt..

Barraza10

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Barraza10 »

:D nej nej det skal ikke tages så alvorligt, men det maradona har gjort med landholdet er altså lækkert at se på, jeg har se alle kampe efter han er blevet landstræner og det er altså lækker bold.

Det der kan diskuteres er om on en anden også kunne gøre det, for med de spillere kunne jeg sikkert også gå hen og vinde VM :lol:
Men prøv at se en af deres kampe og så kan så at h :lol: n faktisk gøre det godt som træner og er su :lol: per engegeret i alt hvad der sker.

Og Jo han er GUD for man skal ikke dømme ham for sit privatliv, det kan alle jo se har været lagt fra perfekt,
men på banen var han GUD og det er jo det du skal huske ham for, vi nyder jo fodbolden.

Tror den der fortryder mest alt det lort han har lavet er ham selv, så lad os andre se bort fra det og beundre ham for det han gav os alle på banen, for det var var i en klasse for sig.

messi19

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af messi19 »

der var straffe til messi!!!!! :shock: :shock: :roll: :roll: :? :? :twisted: :evil: :| :( :D :) 8) :lol: :oops: :!: :!: :!: :!: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :arrow: (fotsættelse følger...)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Rivaldo, Alves, Ronaldo, Cafú, Julio Baptista, Roberto Carlos, Lucio, Ze Roberto, Juninho, Cris... de første jeg kom på..
#jesuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af benjamin »

zqa skrev:Rivaldo, Alves, Ronaldo, Cafú, Julio Baptista, Roberto Carlos, Lucio, Ze Roberto, Juninho, Cris... de første jeg kom på..
...Adriano

@ Valencia C.F.,
det er jo ikke alle brasilienere, der fortrækker sambaen frem for fodbolden...
Stick to your guns.

XaviHernandez

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af XaviHernandez »

Romario

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

benjamin skrev:
zqa skrev:Rivaldo, Alves, Ronaldo, Cafú, Julio Baptista, Roberto Carlos, Lucio, Ze Roberto, Juninho, Cris... de første jeg kom på..
...Adriano

@ Valencia C.F.,
det er jo ikke alle brasilienere, der fortrækker sambaen frem for fodbolden...
Adriano fra Inter ? aaaarrrgghhh
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Ifølge SPORT er messi klar iaften !! yeah

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af benjamin »

GiovaniDosBentzen skrev:
benjamin skrev:
zqa skrev:Rivaldo, Alves, Ronaldo, Cafú, Julio Baptista, Roberto Carlos, Lucio, Ze Roberto, Juninho, Cris... de første jeg kom på..
...Adriano

@ Valencia C.F.,
det er jo ikke alle brasilienere, der fortrækker sambaen frem for fodbolden...
Adriano fra Inter ? aaaarrrgghhh
Det var nu mere ment som en joke........
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Kunne Ronaldo ikke? What?
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster