10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Da-Playmaker skrev:Hun er sød...
Hendes hofter og røv er større end Messis. Og så må hun vel være omkring 1.50 høj - hun er jo en del lavere end næsten-dværgen Messi.

Hun er fin nok, men hvis jeg var verdens bedste fodboldspiller havde jeg fundet noget endnu bedre (sandsynligvis flere piger).

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Diabolito »

Hej Flax, måske kommer du ikke så meget ud, eller måske er du mere til mænd, men det er under alle omstændigheder helt normalt for piger, at have bredere hofter og dermed røv end mænd. Dette skyldes fra naturens side, at der skal være plads til at føde børn.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Diabolito skrev:Hej Flax, måske kommer du ikke så meget ud, eller måske er du mere til mænd, men det er under alle omstændigheder helt normalt for piger, at have bredere hofter og dermed røv end mænd. Dette skyldes fra naturens side, at der skal være plads til at føde børn.
Hvilket selvfølgelig er sjovt at skrive, men ikke desto mindre er totalt irrelevant al den stund, at kvinder kan se sådan her ud (for eksempel):

BilledeBillede

Messis kæreste gør tydeligvis ikke dette. Og så er hun utrolig lav.

Og hvis jeg i øvrigt møder en pige som bortforklarer en lidt for stor røv med, at hun skal have plads til at føde børn (?), så er det i sig selv nok til at diskvalificere hende.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Diabolito »

Siger ikke hun skal have en decideret stor røv. Min pointe var blot, at det er meget normalt, at piger har store bagdele end mænd.

Er det Gisele Bünchen (eller hvad hun nu hedder) hende der ?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Diabolito skrev:Siger ikke hun skal have en decideret stor røv. Min pointe var blot, at det er meget normalt, at piger har store bagdele end mænd.
Fair nok. ;)

Messis kæreste er heller ikke grim eller noget. Jeg havde bare fundet en überbabe, hvis jeg var verdens bedste fodboldspiller. Men jeg er også meget overfladisk.
Diabolito skrev:Er det Gisele Bünchen (eller hvad hun nu hedder) hende der ?
Yup.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

For det første, er du ikke i nærheden af bare at være tæt på overhovedet at kunne finde ud af at spille fodbold, for det andet, så er du ALT for grim til at kunne få en som Gisele, selvom du evt. - hvis alle spillere (mænd) døde og du ergo var den eneste mandelige fodbold retarderede tilbage... så ville du stadig ikke. End ikke, hvis du havde jedi-powers, ville du komme i nærheden.. For hun er nemlig ufatteligt uendeligt, forever meget forelsket i Mig.. And I'm freaking amazingly, astonishingly awesome til alt, og så jeg one hell of a good looking awesome guy.

Billede
Billede

Det billed ER mig..

Det andet, det også også mig.
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Hævneren »

Hvis jeg selv var Messi-højde havde jeg da også fundet mig en kæreste på min egen højde.

Jeg ved ikke hvor høj du er Flax, lad os sige 1.85, ville du ikke have det mærkeligt med at dyrke sex med en kran på 1.95?

Sådan har Messi det vel med kvinder på 1.75, det er bare store klodsede mennesker.

Hvis problemet er at maksimere lækkerheden under betingelsen (pigebarnets højde =< Messi's højde 1.69) bliver det sværere, Gisele er f.eks. 1.80.

Hende han der har fundet ser ret sød ud. Ellers kan jeg kun umiddelbart komme på hende her i kategorien lækre lave piger:
Billede

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Diabolito »

Jeg er nødt til at sætte foden på bremsen nu mht. alt det her med, hvilke piger, der er lækre osv. Hvis I vil fremvise flotte tøser, så må i hjertens gerne, I må bare oprette en ny tråd for det.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Tror også zqa er træt af at se på dem.. han vil hellere have nogle nøgenbilleder af dig, Flax :wink:
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Daluigi skrev:Tror også zqa er træt af at se på dem.. han vil hellere have nogle nøgenbilleder af dig, Flax :wink:
Nah, jeg har set ham én gang, og det håber jeg ikke at jeg skal igen, eller nogen andre skal for den sags skyld :wink:
He he.. Nok om det.
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Hævneren »



Advarsel: Stærke billeder. Man kan godt klemme en tåre over at der findes så onde mennesker i verden der bare vil ødelægge denne smukke gave til fodbold.

Toure

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Toure »

Hævneren skrev:

Advarsel: Stærke billeder. Man kan godt klemme en tåre over at der findes så onde mennesker i verden der bare vil ødelægge denne smukke gave til fodbold.
Man får sgu ondt i øjnene at se på så meget død og ødelæggelse.

eldurum

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af eldurum »

Det så frustrerende når modspillerne stopper topspillerne ved at ødelægge deres spil på den måde!
Problemet er jo at de langsomt begynder at falde ud af kampene, som fx. i el classico i dec, hvor de svinske real-spillere sparkede Messi ned hver gang han fik bolden, hvilket havde indflydelse på Messi i resten af kampen.

Tror det blir svært at gøre noget ved det, fordi sådan tror jeg, modspillerne taktisk er indstillet - at skade de bedste spillere. I La liga, er det Messi , i England er det især Ronaldo, i Italien Zlatan, der må stå for mange af de brutale tacklinger.
Det eneste man kunne gøre for at mildne svineriet, er at gøre dommerne opmærksomme på , at det forholder sig sådan.Alex Fergie har prøvet at appellere til de engelske dommere, tror bare der skal flere coaches til for at få en større indflydelse.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Nu er det ikke meget værre end hvad andre offensive spillere udsættes for. Det er utrolig nemt at klippe en film sammen med firspark. Messis hurtighed og vrid virker mere dramatisk ved en takling end det egentlig er.

Syntes slet ikke at der spilles specielt hårdt på Messi, og føler hellere ikke at han er spilleren der bliver jagtet af alle. Samme film med samme effekt ville sagtens kunne laves med andre spillere, Ribery, Camaroneisi, Mark Gonzales, Robinho, Absalonsen osv. osv.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, Messi tiltrækker en del hårde tacklinger, men det gør de gode, hurtige driblere jo ofte. C. Ronaldo har også modtaget et utal af sindssyge tacklinger og spark (Morrison, J. Cole, Ball, f.eks.). Selv de mindre gode hurtigløbere, som f.eks. Victor Anichebe, modtager en del svinske tacklinger. Det er irriterende, for det er jo de teknisk dygtige driblere som vi helst vil se, ikke talentløse benknusere. Men indtil dommerne begynder at vise spillere ud konsekvent for svinestreger og indtil visse managere stopper med at opfordre til svinestreger, vil der aldrig ske forbedringer. Desværre.

Bedre beskyttelse (altså flere korrekte røde og gule kort), længere straffe og mere fokus på hold som ofte spiller svinsk kan måske hjælpe, men jeg tvivler på, at det nogensinde bliver til noget. Det er åbenbart meget, meget, meget vigtigere at bekæmpe racisme og mangel på respekt overfor dommerne. Det mener fodboldorganisationerne i hvert fald.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Paulinho15 og 29 gæster