Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Jul 11, 2013 3:17:00 PM

The former Blaugrana boss has slammed the club's president for attempting to paint him in a negative light through the media
Pep Guardiola has launched a scathing attack on Barcelona president Sandro Rosell and accused him of using Tito Vilanova's illness as a malicious weapon against him.

The former Blaugrana boss left Camp Nou last summer and embarked on a 12-month sabbatical from football in New York - the same city in which Vilanova received treatment in his battle against cancer.

But Guardiola has been angered by several stories that have appeared in the press suggesting the pair were not in contact during his illness because of a breakdown in their relationship, an accusation the 42-year-old says is fictitious and instigated by Rosell.

"This year there have been too many times when they [Barcelona & Rosell] crossed the line. Using Tito Vilanova's illness to hurt me, that I will never forget. I saw Tito Vilanova in New York, and if I didn't see him more it's because it was not possible for me to do so.

"Do I have to justify wanting a partner I've had for so long and helped me so much to do well? That was something in very, very bad taste."

Tensions between Rosell and Guardiola appear to stem from the current board's dislike of the regime that appointed the now Bayern Munich boss to the Camp Nou helm, which included former president Joan Laporta and Barca great Johan Cruyff.

And the Bavarians coach has ordered his old club to bring an end to their apparent smear campaign against him and allow him to focus on his new life in Germany.

"Let me enjoy my job and these players that Bayern gives me to do the best I possibly can," he added.

If any of the things I've said is not true, come out and rebut it. But it has to be them (Rosell and his board), not intermediaries or Barcelona messengers, them. They have to focus on making their team work and leave me alone."

Guardiola spent a success-laden four years in charge of Barcelona, working under Rosell in his final season at the club.
Kilde
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Glæder mig til at se hvem han stemmer på til ballon d'or :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Eller vent, er det kun landsholdstrænere og ikke klubtrænere der stemmer?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Jo.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Eller vent, er det kun landsholdstrænere og ikke klubtrænere der stemmer?

Landsholdstrænere og landsholdsanførere.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Ved ikke om den er postet før.

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Belen USA ‏@belenkrishna 5h

@RayHudson this is what Guardiola was missing on Saturday for the German Super cup! What do u think? Billede
Retweeted by Ray Hudson
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Der er allerede skepsis overfor Pep i Bayern. Det er især spillernes udtalelser, der vækker undren:
"I'm not quite sure [of his plans for me]," admitted Schweinsteiger.
Sammer pointerer også vigtigheden af Schweinsteiger på holdet og sender et signal til Pep:
The sporting director, Matthias Sammer, was forced to intervene on his behalf. "Anyone who questions Bastian Schweinsteiger is lacking respect," said the 45-year-old.
Mandzukic, the scorer of Bayern's opener in the 2-1 Champions League win over Dortmund at Wembley, has had an even more difficult time. The Croat scored two goals in two games at the Audi Cup but cast angry glances at Guardiola, who had left him out of the starting lineup on both occasions. The chairman of the executive board, Karl-Heinz Rummenigge, feels that this kind of reaction is to be expected. "You won't find a Bayern player who's happy to be on the bench," he said. But he, too, knows that Pep could probably do a better job explaining his decisions to his charges.
But Arjen Robben hinted that some players are yet to be convinced that the changes will improve a team that has just had an unimprovable season. "You don't have to make football more complicated than it really is," said the Dutchman, quite suggestively.
http://www.theguardian.com/football/blo ... -guardiola

Jo mere jeg tænker over det - jo tydeligere bliver det for mig - at Pep skulle have valgt en anden klub end Bayern. Altså Bayern virker som et stort cirkus og presset er enormt, da de netop lige nu må betegnes som verdens bedste klubhold - og med den sæson, som de har haft - kan Pep kun skuffe. Hvis Pep får succes og alt muligt, så må jeg æde mine ord, men lige nu virker det for mig som et mismatch.
Senest rettet af Kubala søn aug 04, 2013 2:10 am, rettet i alt 2 gange.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Quaresma »

Jeg glæder mig virkelig til at se, hvad der sker med Thiago, når Pep en dag forlader Bayern. Det kunne godt ligne en retur til Katalonien, hvis vi (og Thiago) er heldige.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

Pep startede La Liga med et nederlag mod Numancia og uafgjort mod Racing. Han skal lige i gang ;-)

Jeg ønsker det bedste for Pep, men altså... Hvis han flopper vinder vi måske CL :smile:


Jeg mener at jeg har læst, at Iniesta har sagt, at hvis Pep ikke havde vundet den tredje ligakamp i første sæson, så var han blevet fyret... Puha, godt det ikke skete!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Jeg var godt klar over hans start i Barca m.m., men Bayern virker bare som et stort cirkus. Tiden må dog vise, hvad der kommer til at ske. Jeg er også ret sikker på - at hvis nogen skulle få succes med Bayern, så skulle det være Pep. Lige nu er jeg dog skeptisk overfor dette.

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

Bayern og spillerne må lige trække luft og tage det roligt. De ved at ved at ansætte Pep så gik det med til en stil ændring, et dynamisk hold hvor flere spillere skal kunne spillere flere positioner. Self, er det ikke nemt for en spiller at ændre sig fra dag til dag især efter en så succesfuld periode som Bayern lige har været igennem. Men så skulle de ikke have ansat Pep men en træner som ville føre Jupps stil videre... Pffft
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

"Bayern have a bench and a coach as they've never had in the history of the club. This enables them to achieve consistent great success. Therefore, I see Bayern this year in front.

"There is nothing called into question [by Guardiola's appointment]. The players have to deal with their new boss and to meet new requirements, which are not just one-sided, but very diverse.

"The Bayern professionals are being called upon in a fashion as they have perhaps never been required to before.

"Guardiola is trying out his ideas and even some of the players are surprised. That's just his way to lead a team: full of surprises.

Kilde: http://www.goal.com/en/news/15/germany/ ... ID=HP_BN_3
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Det skal lige siges, at jeg betvivler ikke Peps egenskaber som træner, men mere at han er havnet i et cirkus, og dette cirkus kunne umuliggøre hans arbejde.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Pique: "Pep is the best coach I've had. He analyzes the opponents better than anyone, he's watching videos for 24 hours a day." [esm]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster