Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Og blau her har du det fra cescs egen mund. Han ville væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Ja, han ville væk, fordi han ikke havde den rolle på holdet som han ønskede. Sjældent blev han brugt rigtigt.

Lui var ude i 10 kampe for Pool, og kom tilbage med lyn og torden. Han fik trods alt lov til at træne med os.

Klart at han skal ind i rytmen og finde sin plads på holdet, og han har da også leveret. Men, men, men. Hvorfor kan han ikke tæmme en bold, for tiden.

Han er ikke dårlig. Men med den pris så vil man jo se ham brillere konstant. Neymar fik også sin kritik.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Men hvorfor har han været skidt spillede emo? Der bliver overhovedet ikke taget hensyn til at manden lige er kommet tilbage fra en længere periode ude og ydermere ikke kender holdet særlig godt endnu. Og stadig har han leveret fine stats hvilket i den grad viser at der er mere på vej.
Han har været skidt spillende, fordi manden ikke har kunnet tæmme en bold eller score fra to meters afstand. Selv spillede jeg bold for en håndfuld uger siden, efter ikke at have rørt en bold i over et halvt år, og jeg kunne altså godt både kontrollere bolden og finde ud af at sparke den ind fra få meters afstand. Nu spiller jeg, af helt naturlige årsager, selvfølgelig ikke på samme niveau som Suárez, men alting er vel relativt i den sammenhæng. Jeg synes ærligt talt ikke, at det er for meget forlangt, at han skal kunne tæmme bolden og score på de største og mest simple chancer - uagtet om han har været ude i 4 eller 12 måneder. Hell, se på hvordan en spiller som Mattia Destro er vendt tilbage for Roma, efter at have været et sandt skadeshelvede igennem. Og han kan endda også tæmme bolden. Ligesom emo tror jeg da også på at Luis kommer efter det, men jeg synes simpelthen stadig at det er for ringe, at han ikke kan kontrollere bolden eller sparker 100% chancer i nettet. Især med det prisskilt han render rundt med.
Piquénbauer skrev:Jeg har ikke så meget at sige til det du skriver blau da jeg ikke gider blive ved med at køre rundt i det transfervindue. Cesc og Alexis ville væk og imo er det fuldt forståeligt at man henter verdens bedste 9'er når muligheden er der.
Jeg kan egentlig godt forstå at Alexis ville væk, når man ser på hvor utaknemmeligt han er blevet behandlet i klubben, først med uendelig kritik, så med et gennembrud af allerhøjeste rang, for så bare at blive kasseret. Hvis Alexis nu var blevet vist noget tillid, tror jeg sådan set gerne at den lille chilener var blevet i Barcelona. Vejret er trods alt noget bedre end det er i London.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

@emo
Du kan ikke bruge eksemplet med at komme tilbage for pool til noget. Holdet var bygget op om ham - det var bare at gå i gang igen.

Hvorfor han ikke kan tæmme en bold ved jeg ikke. Men han kan dog stadig aflevere og sparke den i kassen (når målet er frit ;-) )

@ begge
Jeg ved ikke hvorfor hverken alexis eller cesc ville væk. De ville dog væk. Og derfor kom der penge hvilket blev brugt på verdens bedste 9'er. Det kan jeg sgu ikke se det store problem i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Jeg kan egentlig godt forstå at Alexis ville væk, når man ser på hvor utaknemmeligt han er blevet behandlet i klubben, først med uendelig kritik, så med et gennembrud af allerhøjeste rang, for så bare at blive kasseret. Hvis Alexis nu var blevet vist noget tillid, tror jeg sådan set gerne at den lille chilener var blevet i Barcelona. Vejret er trods alt noget bedre end det er i London.
Enig. Også mere generelt. Der er efterhånden en række spillere, der er blevet behandlet dårligt og er smuttet. Spillere af der på alle mulige måder havde kompetencerne til at spille på førsteholdet.Alexis som det seneste sammen med Cesc. Toure er også et godt eksempel.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Gimenez var også lidt træls i den kamp.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Bah, det har Messi sagt på Camp Nou med mikrofon på. No biggie.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

Hahaha i loooooove it

Billede

Det er dejligt at se at han ligner sig selv, uden at bide ;) Men den der attitude er hvad vi manglet!!

edit: ja jeg peger på dig blau!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SirJonas »

Nu læste jeg i morges fra den mest utroværdige kilde, at Arsenal og Chelsea skulle være interesseret i at smide ca samme beløb for Luis, som vi selv gav for ham.
Ikke at jeg tror på det, men det fik mig bare til at tænke på det.

Hvad siger i fokes til Luis? Han har ikke leveret som i pooltiden endnu. Tror i han kommer til det? Det er trods alt mange mange penge vi smed efter en herre, som trodsalt ikke er helt ung længere.

Hvis han præsterer sæsonen ud som han har gjort i de stadig få kampe han har fået, ville i så sælge ham igen for samme beløb?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fedtmule skrev:Nu læste jeg i morges fra den mest utroværdige kilde, at Arsenal og Chelsea skulle være interesseret i at smide ca samme beløb for Luis, som vi selv gav for ham.
Ikke at jeg tror på det, men det fik mig bare til at tænke på det.

Hvad siger i fokes til Luis? Han har ikke leveret som i pooltiden endnu. Tror i han kommer til det? Det er trods alt mange mange penge vi smed efter en herre, som trodsalt ikke er helt ung længere.

Hvis han præsterer sæsonen ud som han har gjort i de stadig få kampe han har fået, ville i så sælge ham igen for samme beløb?
HAn kommer til at præstere som i Liverpool..

Han skal have lidt tilvænning ala en sæson, ligesom Neymar.

Med Messi, Neymar og Suarez har vi 3 vidt forskellige angribere som intet hold vil kunne dæmme op for hvis de er på top niveau alle tre.. de er alle tre individuel stærke og nu kan man ikke bare lukke ned for Messi.. Man kan heller ikke bare lukke af for vores midt-angreb, da Neymar kommer fra fløjen.. og Suarez, han bruger sin fysik og drible evner til at komme ind i feltet uanset hvor han kommer fra.

Perfeft trio.. IMO
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SirJonas »

SpillerSomMESSI skrev:
Fedtmule skrev:Nu læste jeg i morges fra den mest utroværdige kilde, at Arsenal og Chelsea skulle være interesseret i at smide ca samme beløb for Luis, som vi selv gav for ham.
Ikke at jeg tror på det, men det fik mig bare til at tænke på det.

Hvad siger i fokes til Luis? Han har ikke leveret som i pooltiden endnu. Tror i han kommer til det? Det er trods alt mange mange penge vi smed efter en herre, som trodsalt ikke er helt ung længere.

Hvis han præsterer sæsonen ud som han har gjort i de stadig få kampe han har fået, ville i så sælge ham igen for samme beløb?
HAn kommer til at præstere som i Liverpool..

Han skal have lidt tilvænning ala en sæson, ligesom Neymar.

Med Messi, Neymar og Suarez har vi 3 vidt forskellige angribere som intet hold vil kunne dæmme op for hvis de er på top niveau alle tre.. de er alle tre individuel stærke og nu kan man ikke bare lukke ned for Messi.. Man kan heller ikke bare lukke af for vores midt-angreb, da Neymar kommer fra fløjen.. og Suarez, han bruger sin fysik og drible evner til at komme ind i feltet uanset hvor han kommer fra.

Perfeft trio.. IMO
Åh! Og btw, det bør nok nævnes, at jeg selv mener vi skal beholde ham, da jeg er helt enig med dig og blot mener han skal bruge en sæson til at spille sig ind.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af B-Freak »

Skal love for at de går i selvsving på betsafe, 9 forskellige i alt...

Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Suarez er kold!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

Som jeg sagde inden, synes jeg vi skulle havde købt Aguero i stedet for Suarez. Når nu LE ville have en bevægelig angriber :sørgelig:

Synes altså at Suarez ligner en boldmongol.

3 ting der måske kan være galt:

1: Han er stadig ikke skarp og i topform endnu.
2: Han passer ikke ind på holdet.
3: Hans teknik afleveringer er bare ikke bedre.

Eller måske bare en blanding :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster