Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Godt at høre!
Guardiola: "Even though I won't be here next season physically, if Tito needs me, I'm there" #fcblive
EDIT: Pep kan nøjes med at planlægge og være arkitekten bag Clasicoerne og CHL knockout kampene ;-)
Det der er jeg til gengæld ikke så vild med. Jeg ved at Pep har sagt det i god tro, men efter min mening en lidt naiv udtalelse. Det sidste Tito har brug for er, at han bliver endnu mere sammenlignet med Pep eller skal forholde sig til ham.

Det bedste havde været, hvis han sagt, det er nu Tito som står for det hele, og han kan klare det. Jeg har ikke mere at gøre med klubben efter denne sæson, ikke i denne omgang i hvert fald.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
rummenigge skrev:Godt at høre!
Guardiola: "Even though I won't be here next season physically, if Tito needs me, I'm there" #fcblive
EDIT: Pep kan nøjes med at planlægge og være arkitekten bag Clasicoerne og CHL knockout kampene ;-)
Det der er jeg til gengæld ikke så vild med. Jeg ved at Pep har sagt det i god tro, men efter min mening en lidt naiv udtalelse. Det sidste Tito har brug for er, at han bliver endnu mere sammenlignet med Pep eller skal forholde sig til ham.

Det bedste havde været, hvis han sagt, det er nu Tito som står for det hele, og han kan klare det. Jeg har ikke mere at gøre med klubben efter denne sæson, ikke i denne omgang i hvert fald.
Jeg er lidt uenig.
"We'll have a great advisor, Guardiola, who'll be able to tell us how things look from the outside

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:
rummenigge skrev:Godt at høre!
Guardiola: "Even though I won't be here next season physically, if Tito needs me, I'm there" #fcblive
EDIT: Pep kan nøjes med at planlægge og være arkitekten bag Clasicoerne og CHL knockout kampene ;-)
Det der er jeg til gengæld ikke så vild med. Jeg ved at Pep har sagt det i god tro, men efter min mening en lidt naiv udtalelse. Det sidste Tito har brug for er, at han bliver endnu mere sammenlignet med Pep eller skal forholde sig til ham.

Det bedste havde været, hvis han sagt, det er nu Tito som står for det hele, og han kan klare det. Jeg har ikke mere at gøre med klubben efter denne sæson, ikke i denne omgang i hvert fald.
Jeg er lidt uenig.
"We'll have a great advisor, Guardiola, who'll be able to tell us how things look from the outside
Det er netop fra den rolle Pep skal vise sig.

Vilanova skal starte fra ny og give spillerne indtrykket af at ingen er sikre på sin plads og every is open for grabs!

Visca El Barca!! Tak for alt Pep.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

TimBolin

Re: Guardiola

Indlæg af TimBolin »

Hvor er det godt vi få en træner der kender til klubben indefra også, helt sikkert et godt vælg selvom jeg gerne så Bielsa til Klubben så er "Tito" den rette. Helt sikkert et godt valg af Sandro og klubben.
Senest rettet af TimBolin fre apr 27, 2012 2:36 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Zubizaretta (sports director): "We'll have a great advisor, Guardiola, who'll be able to tell us how things look from the outside." #fcblive


Zubizaretta (sports director): "It's a huge challenge for Tito. That he accepts it, already tells us something." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

"Keita has been my ethical and moral barometer. I watched him to see if I was doing a good or bad job.
Det er sødt sagt..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Som jeg ser det, kommer der ikke de store forandringer, træningsmæssigt, hvad angår pleje at spillerne og diverse ting. Alt fortsætter som før i tiden, al staben er ens, kun Pep mangler. Mon ikke han er der som højrehånd i løbet af sæsonen hvis der skulle være brug for at pingponge ideer mellem Tito om ham.

Pt. for mig det bedste der kunne ske. Vi bliver i samme rytme...
Præcis

Jeg græder på ingen måde... Håber dog han får en super afskedsceramoni!
Forumlegende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Selvf. vil Pep bruge tid på Barcelona stadigvæk, selvf. vil han komme med kommentar når Tito eller staben har brug for at få drøftet noget. Pep er Barca, det smider man ikke lige. Det er kun positivt. Elsker hvordan alt dette har udviklet sig, fra en sort morgen til en ret så lys dag, taget omstændighederne i betragtning.
Allez...

kato

Re: Guardiola

Indlæg af kato »

Det er godt nok trist :sad: men ikke den helt store overraskelse , forståeligt nok Pep vil slappe af. Det er der ingen der vil bebrejde ham for. Tito skal nok føre holdet videre, det er jeg helt sikker på.
Nå men tak for alt Pep, håber du kommer tilbage en dag, stærkere og med mere motivation.
Man skal lige sluge den her ik.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "I won't keep the titles, I will keep the memories of personal relations, what we lived together. That has been the best par
Typisk Pep.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

De burde rejse en statue af Guardiola - alt andet ville være en skændsel og respektløst!!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "Now I need time, there's no bigger challenge for someone who was born 60 kilometres away than being Barça coach." #fcblive


Guardiola: "Messi not attending press conference? Messi is here, they all are." #fcblive

Guardiola: "The president has offered me some things, but I need to take some distance." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Qwade »

Brombi skrev:De burde rejse en statue af Guardiola - alt andet ville være en skændsel og respektløst!!!
Ja, han er Barças Henry! :) :) :)

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

kato skrev:Det er godt nok trist :sad: men ikke den helt store overraskelse , forståeligt nok Pep vil slappe af. Det er der ingen der vil bebrejde ham for. Tito skal nok føre holdet videre, det er jeg helt sikker på.
Nå men tak for alt Pep, håber du kommer tilbage en dag, stærkere og med mere motivation.
Man skal lige sluge den her ik.
Det er helt sikkert, den er svær at sluge.. Men som der bliver pointeret herinde, omstændighederne taget i betragtnign så er dagen gået fra at være MEGET dyster og trist til en lys og dejligere dag.. Tito er det helt rigtige valg som det ser ud nu, spændende at se om han kan drive dem videre i næste sæson og præstere ligeså godt som Pep.. Jeg tror faktisk på det.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Selvf. vil Pep bruge tid på Barcelona stadigvæk, selvf. vil han komme med kommentar når Tito eller staben har brug for at få drøftet noget. Pep er Barca, det smider man ikke lige. Det er kun positivt. Elsker hvordan alt dette har udviklet sig, fra en sort morgen til en ret så lys dag, taget omstændighederne i betragtning.
Enig med emo'en.

Tak for alt Pep. En levende legende indenfor trænergerningen. En æra er forbi, nu begynder en ny.

In Tito I Trust!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster