Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Skandale...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

neymarJR

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af neymarJR »

FUCK FIFA ja det sagde jeg,det her er personligt hetz mod suarez ikke en skid andet.Jeg er rasende. :devil:

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Er det ikke en naturlig konsekvens fra alle de spilledages karantæne? En spiller som har lavet så mange skandaler, skal ikke have mulighed for at vinde den hæder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor blev zidane så nomineret efter at han nikkede en skalle i en VM-finale?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Diego Costa er da med og man kan sikkert finde en video på 10 minutter med ting han har gjort (spytteklatter, slåskampe og så videre). Ronaldo har for ikke så lang tid siden slået Godin to gange i hovedet og havde også et tilfælde med Alves hvor han sparker ud efter ham. Det kan ikke sammenlignes med at bide en spiller, det er jeg klar over. Men han har lige siddet ude i 4 måneder, skal han stadig straffes udover den uretfærdige ban på 4 måneder?

neymarJR

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af neymarJR »

I suarez,s tilfælde er man ligeglad med fodboldkvaliteter,de hader ham bare.Skal man til at kigge på forseelser,er der vist mange der ikke skulle nomineres.Som jeg skrev handler det her om personlig hetz,fra fifas side mod suarez.Jeg forsvarede ham med næb og klør sidste år,og det samme vil jeg gøre her i barcelona.Fifa er en flok gamle korupte fjolser,som ikke ved en skid om fodbold.(undskyld mit vredesudbrud)men jeg er ret vild med suarez.

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Forskellen er bare, at ingen af de nævnte har fået så mange karantænedage som suarez. Det er nok det, de vurderer ud fra.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Og så er det vel også på sin plads at spørge hvorfor de ikke har det? Det lugter lidt af en hetz mod suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

gygfo skrev:Forskellen er bare, at ingen af de nævnte har fået så mange karantænedage som suarez. Det er nok det, de vurderer ud fra.
Det tvivler jeg virkelig på. Jeg er faktisk slet ikke ét sekund i tvivl om, at der er tale om en ren og skær politisk beslutning. Det er lettere at glemme Suárez, hvis han aldrig bliver nævnt. Det ser ud til at være logikken fra FIFA's side, i hvert fald i dette tilfælde.

Den seneste tids 'nomineringer' har i det hele taget, været af ganske skandaløs og tvivlsom karakter, fra Costa og Vela over Messi hos LFP, til ingen Suárez ved FIFA Ballon d'Or. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg var rigtig meget ude med riven overfor Suárez, med god grund, men det er ikke desto mindre, ganske enkelt skandaløst at han end ikke er nomineret.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

For mig virker det som om han skal dobbelt straffes ellers trippel om man vil.
Man skulle mene at når han nu har udstået sin straf, så er han vel på lige fod med andre, men åbenbart ikke..

Iøvrigt må jeg sige at det stinker ganske forfærdeligt at Ronaldo ikke er blevet straffet for at banke Godin i skallen eller for at sparke Alves.

LFP har alle dage holdt hånden over Madrid, men det her giver mig modbydelige brækfornemmelser

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

Mkj 77 skrev:For mig virker det som om han skal dobbelt straffes ellers trippel om man vil.
Man skulle mene at når han nu har udstået sin straf, så er han vel på lige fod med andre, men åbenbart ikke..

Iøvrigt må jeg sige at det stinker ganske forfærdeligt at Ronaldo ikke er blevet straffet for at banke Godin i skallen eller for at sparke Alves.

LFP har alle dage holdt hånden over Madrid, men det her giver mig modbydelige brækfornemmelser
Ronaldo kan ikke straffes for Godin-episoden af LFP, da dommeren vurderede situationen og uddelte Ronaldo et gult kort.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Vil det så sige at Lui ikke har fået kort i nogle af de "bid" episoder han har været involveret i ? Han fik intet imod Italien, med hvad med de andre i Pool og i Ajax...

Så havde han fået et kort i nogle af de andre situationer så måtte forbundet ikke gå ind og straffe ham som de endte med at gøre?

Det er en super latterligt regel. En dommer ser ikke alt, og slet ikke det video-gengivelser kan vise. Så han kan godt uddele et gult kort for noget som er langt mere alvorligt og burde straffes langt hårdere. Ligemeget hvad, burde et forbund eller disciplinærkomite have den ret til at gense alt og vurdere igen, på trods af en dommers kendelse.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

emo skrev:Vil det så sige at Lui ikke har fået kort i nogle af de "bid" episoder han har været involveret i ? Han fik intet imod Italien, med hvad med de andre i Pool og i Ajax...

Så havde han fået et kort i nogle af de andre situationer så måtte forbundet ikke gå ind og straffe ham som de endte med at gøre?

Det er en super latterligt regel. En dommer ser ikke alt, og slet ikke det video-gengivelser kan vise. Så han kan godt uddele et gult kort for noget som er langt mere alvorligt og burde straffes langt hårdere. Ligemeget hvad, burde et forbund eller disciplinærkomite have den ret til at gense alt og vurdere igen, på trods af en dommers kendelse.
Han kan selvfølgelig straffes efterfølgende ved rødt kort.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Men du kan ikke blive straffet efterfølgende ved et gult kort? Dvs. jeg udøver en forseelse som er til rødt, dommeren ser den ikke, han ser lid tumult og giver mig et gult kort. Disciplinærkomiteen kan ikke gå ind i sagen og give mig det jeg fortjener, fordi dommeren har givet mig gult uden egentlig at have set hvad fanden der skete...

Regelen er idiotisk !
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

emo skrev:Men du kan ikke blive straffet efterfølgende ved et gult kort? Dvs. jeg udøver en forseelse som er til rødt, dommeren ser den ikke, han ser lid tumult og giver mig et gult kort. Disciplinærkomiteen kan ikke gå ind i sagen og give mig det jeg fortjener, fordi dommeren har givet mig gult uden egentlig at have set hvad fanden der skete...

Regelen er idiotisk !
Det handler om, at man ikke vil fjerne autoriteten fra dommerne. Hvis en dommer vurderer en forseelse til gult, så skal disciplinærkomiteen ikke gøre sig til overdommer. Jeg siger ikke, at jeg er enig i reglerne, men alternativt vil man komme i en situation, hvor hver eneste aktion i en kamp bliver vurderet efterfølgende. Det har jeg ikke tiltro til, at LFP kan magte. Dette vil virkelig udstille deres inkompetence og berøringsangst overfor Barca og Real Madrid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster