Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

A$AP skrev:
Luis Suarez: "I'm ready to play, it's up to the coach to decide. It would be something special to make my debut against Madrid."
Han er klar til at gå i krig. Er stadig i tvivl om hvorvidt jeg vil have han starter, jeg er dog mest for at han starter.
Vil du hellere starte Pedro?

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Sir Suiram »

gygfo skrev:
A$AP skrev:
Luis Suarez: "I'm ready to play, it's up to the coach to decide. It would be something special to make my debut against Madrid."
Han er klar til at gå i krig. Er stadig i tvivl om hvorvidt jeg vil have han starter, jeg er dog mest for at han starter.
Vil du hellere starte Pedro?
Alt afhængig af hans præstationer til træning, så har jeg det også sådan, at han bare skal smides ind fra start. Jeg tror mere på en ikke-helt-indspillet Suarez med masser af sult (lol) og vildskab, end jeg tror på Pedro, Munir eller Sandro mod Real.

Plus, jeg tror (håber), at Suarez bringer noget nydt ind, som de La Masia-opdragede drenge i front ikke helt besidder, og som Real ikke kender fra os og vores tidligere indbyrdes opgør.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Det bliver med Ini på kanten og Xavi centralt med Raki og Buzn! Ouh måske Masch centralt med Buzn mere fremme. Ooouh jiiiiz!
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

gygfo skrev:
A$AP skrev:
Luis Suarez: "I'm ready to play, it's up to the coach to decide. It would be something special to make my debut against Madrid."
Han er klar til at gå i krig. Er stadig i tvivl om hvorvidt jeg vil have han starter, jeg er dog mest for at han starter.
Vil du hellere starte Pedro?
Well, en Suarez der ikke har spillet én kamp med holdet indtil videre, og så at lade ham starte i El Clasico, en af sæsonens vigtigste kampe, ikke nok med at det er en risiko i sig selv, så vil der også være et kæmpe press på hans skuldre, hvis han ikke hjælper holdet til en sejr, eller score et mål. Så vil der allerede gå en masse snak. Ja, han har trænet med holdet, men det er stadig langt fra at spille en Clasico på bernabeu.

Pedro har altid været god mod Real Madrid imo, hans arbejdsindsats, hans fart og så har han prøvet det en masse gange. Han er bare meget dårlig i øjeblikket, han er dog ikke den eneste, selv om han dog har været det i lang tid nu.

Men som udgangspunkt, så nej, jeg vil ikke hellere starte Pedro, jeg håber det bliver Suarez, Messi og Neymar oppe i front. Om jeg tror det bliver sådan, nej. Jeg tror Suarez kommer ind på et tidspunkt i anden halveg.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique: "Suarez is feeling good, he's a normal member of the squad for quite a while now. He's ready to play." #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Dani Alves »

Det bliver hattrick fra Suárez med 3 assist af Messi :roll:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber absolut at det bliver Messi, Neymar og Suárez fra start mod Madrid. Pedro har simpelthen ikke gjort det godt nok indtil videre i denne sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Enig! Suarez på 70% er en meget farligere spiller end pedro. Og vi skal nok få den samme arbejdesindsats fra suarez som vi ville få fra pedro så heller ikke der mister vi noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af BarçaDK »

Xavi har spillet godt... Kan man mase Xavi, Busi, Ini, Raki og Messi ind på én midtbane?

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

BarçaDK skrev:Xavi har spillet godt... Kan man mase Xavi, Busi, Ini, Raki og Messi ind på én midtbane?
Altså sådan her:

-------------Bravo---------------
Alves--Piqúe--Mathieu---Alba
--------------Busi----------------
-----Xavi-------------Rakitic----
--------Messi--Iniesta-----------
------------Neymar--------------

Eller:

-------------Bravo-----------------
---Alves----Piqúe----Mathieu---
--------------Busi------------------
-----Xavi-------------Rakitic-----
--------Messi---Iniesta-----------
-----Suarez------Neymar--------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af JonasV »

Det kunne være et ret interessant eksperiment.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

IT'S ON!!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Kunne det ikke tyde på at han starter inde til lørdagens kamp i Madrid. Pedro har fået en hel kamp i dag, og meget af kampen i weekenden.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

emo skrev:Kunne det ikke tyde på at han starter inde til lørdagens kamp i Madrid. Pedro har fået en hel kamp i dag, og meget af kampen i weekenden.
Jeg mener ikke, at det er optimalt, at han får sin debut fra start i vores vigtigste kamp indtil videre i denne sæson. Jeg kunne forestille mig, at han var nervøs for sin debut, hvortil El Clasico kun gør det 10 gange værre. Det tager lidt tid at finde kampformen, og spillemønstrene er specielle i Barca. Jeg forudser, at hans aktioner vil bære præg af soloaktioner og kiksede afleveringer til Messi. Akkurat som Neymar gjorde i de første mange kampe. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis han startede inde, men personligt ville jeg nok holde ham på bænken og indskifte ham i anden halveg. Det er dog en svær beslutning, da Pedro ikke ligefrem er flyvende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster