Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

den her dag er den værste i 4 år,det hele er ligemeget nu gider ikke mere :cry: sidder bare og tuder,orker ikke mere
jeg er så trist så jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv,føler det som om nogen har smidt en spandt kold vand i hovedet på mig :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Nu er det jo altså også hans bror. Han kan sagtens have været med for bare at støtte Pep. Jeg kan forestille mig at det ikke har været let at sige farvel til spillerne.
Ja det kan godt være, du har nok ret. Jeg bare forvirret, fortvivlet og rigtig nede lige nu. Jeg synes Pep tager fejl, men sådan er det jo. I sidste ende ved han godt selv, hvad der er bedst for klubben og ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Den næste mand vi ansætter, og hvis han bliver succes, så skal vi have skrevet en lang kontrakt med ham. Jeg orker ikke at skulle igennem sådan noget en gang til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Jeg har 100% respekt for Peps beslutning. Han har behandlet klubben - og hans funktion her - med den allerstørste respekt, og kan kun få det samme tilbage herfra. Men nøj, hvor gør det nas. Håber at man om et stykke tid bare vil føle sig ekstremt heldig over at have oplevet ham/hans hold.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Kom så Bielsa, du må være manden som kan gøre kunsten efter !!!

TimBolin

Re: Guardiola

Indlæg af TimBolin »

Ser det som en god idé at vi ansætter en ny selvom jeg er meget stor fan af Pep, synes dog ikke han har leveret i denne sæson og sat forkerte holdopstillinger her den senest tid, ved godt det ikke er alt, men synes også det på tide at vi må prøve noget nyt!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Sid Lowe nævner også Valverde som kandidat - han virker som førsteprioriteten netop nu, hvis man skal tro spanskbaserede journalister på Twitter. Jeg tror også han er et godt bud; godt forhold til Zubi fra Bilbao-tiden, tidligere spiller (dog ikke en profil), forholdsvis ung (48 år), kan håndtere medierne. Tvivlen ligger mere på hans omdømme i Spanien efter en tvivlsom periode i Villarreal.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

The club, through an official statement, just reported that the technician will leave office at the end of this season.
Så er det officielt. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: .

Kilde: http://translate.google.com/translate?u ... en&ie=UTF8

EDIT: Ligesom med sport.es' officielle medling, så står der ikke noget på klubbens egen hjemmeside.
Senest rettet af Visca El Barca fre apr 27, 2012 12:11 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Det er lang, lang tid siden jeg sidst har været så træt af at følge med i fodbold. :sad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Pep er bare så lækker i forhold til Bielsa og alle andre trænere i denne verden.. :cry:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Sid Lowe nævner også Valverde som kandidat - han virker som førsteprioriteten netop nu, hvis man skal tro spanskbaserede journalister på Twitter. Jeg tror også han er et godt bud; godt forhold til Zubi fra Bilbao-tiden, tidligere spiller (dog ikke en profil), forholdsvis ung (48 år), kan håndtere medierne. Tvivlen ligger mere på hans omdømme i Spanien efter en tvivlsom periode i Villarreal.
Jeg husker ham som en meget meget svag taktisk træner. Da han var ansat i Villareal, der blev der også snakket om, at han på den taktiske område havde store mangler.

Pep stopper og Valverde bliver ansat, det er for mit et skrækscenarie.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

TimBolin skrev:Ser det som en god idé at vi ansætter en ny selvom jeg er meget stor fan af Pep, synes dog ikke han har leveret i denne sæson og sat forkerte holdopstillinger her den senest tid, ved godt det ikke er alt, men synes også det på tide at vi må prøve noget nyt!
Arrh hvis nogle forkete taktiske beslutninger skulle danne grundlag for en træner-fyring, så skulle selv Sir Alex Ferguson ikke haft jobbet som Man Utd træner.

Jeg synes i den grad vi har set et hold, der ville det, men de var bare trætte, alt for trætte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Neeeeej Pep :-(
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Flax_Generous skrev:Det er lang, lang tid siden jeg sidst har været så træt af at følge med i fodbold. :sad:
x 2 :sad: :sad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

TimBolin skrev:Ser det som en god idé at vi ansætter en ny selvom jeg er meget stor fan af Pep, synes dog ikke han har leveret i denne sæson og sat forkerte holdopstillinger her den senest tid, ved godt det ikke er alt, men synes også det på tide at vi må prøve noget nyt!
Jeg er sådan set enig i at han har fejldisponeret nogle gange i denne sæson, men det er sjældent at en manager går igennem en sæson uden at fejldisponere. Jeg synes ikke at der er nogen grund til 'at prøve noget nyt', medmindre det altså bliver en nødvendighed, hvilket det jo så desværre ser ud til at blive. Hvis der er noget Pep har været god til, er det netop at han hele tiden har forsøgt at genopfinde vores spil, med nye taktiske tiltag, nye formationer og nye spillere. Vores spil, formationer og periferi-spillere har varieret fra sæson til sæson under Pep, og jeg tror det har været med til at holde dampen oppe hos spillerne, for der har hele tiden været noget nyt at forholde sig til for dem; en ny udfordring til dem.

Det har været den værste halvanden uge at være Barcelona-fan i, siden Pep kom til - men det siger i virkeligheden nok også bare lidt om, hvor forkælede vi er blevet mens Pep har stået i spidsen. En af de største spillere i klubbens historie, og par excellence den bedste træner i klubbens historie. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu ...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster