18 - Jordi Alba

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

vamosbarca skrev:hvad vil alba selv?det må være det vigtigste, jeg tror han helst vil til barca og derfor osse kommer det.
Ja det har du nok ret i, men hvis nu Valencia ikke vil sælge ham for mindre end de 15 millioner pund, som der bliver snakket om, og vi ikke er villige til at give mere end 12 millioner plus variabler, så kan han blive tvunget til at skifte til Man Utd, eller skrive under på en ny kontrakt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Jordi Alba

Indlæg af vamosbarca »

Visca El Barca hmm jo tja jeg tror ikke valencia kan sende ham til utd hvis han ikke selv vil,alba kan jo i realiteten tvinge valencia til at sælge ham til barca,hvis de så ikke gør det smutter han kvit og frit næste år og valencia får ikke en krone,det er de næppe interesseret i.Det er jo trods alt alba der skal føre kuglepennen om man så må sige.
Jeg føler mig rimelig sikker på at han efter EM er barca spiller og hvis ikke, har barca dummet sig ganske alvorligt.
man kan osse blive for nærig. :smile:

vamosbarca

Re: Jordi Alba

Indlæg af vamosbarca »

ps: bossman domme siger klubber ikke kan tvinge spillere,hvis ikke jeg tager helt fejl,så de kan næppe tvinge ham til at forlænge.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af rummenigge »

vamosbarca skrev:hvad vil alba selv?det må være det vigtigste, jeg tror han helst vil til barca og derfor osse kommer det.
Jeg tror også det er dét som Barca ledelsen satser på. Det virker som om at de har lagt sig på en spilleren-skal-ville-Barca-så-meget-at-selv-en-klub-som-betaler-mere-ikke-vil-friste-ham-fra-at-vælge-Barca...hmmm, ok det gælder nok ikke brasserne, hvis Neymar rygterne altså er sande.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

vamosbarca

Re: Jordi Alba

Indlæg af vamosbarca »

neymar rygter+det lyder spændende fortæl :smile:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af zqa »

Har er da ikke tvunget til noget som helst. Hvis ikke han vil skifte (til andre end Barca), så kan Valencia ikke gør noget ved det. Så kan vi skrive med ham gratis til vinter.. WIN!
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tænkte mere på, at Man Utd jo heller ikke er hvem som helst, og måske er Alba ikke villig at lade denne mulighed glide af hænde. Hvem ved, om han får en alvorlig skade eller formnedgang, hvis han venter 6-12 måneder.

Men jo jo, vi er favoritter, mon ikke vi lukker handlen snart. Måske har vi allerede gjort det, hvem ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona are considering to postpone the signing of Valencia left back Jordi Alba (23) to next year, when his contract expires. [lp sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Drake »

Visca El Barca skrev:
Barcelona are considering to postpone the signing of Valencia left back Jordi Alba (23) to next year, when his contract expires. [lp sport]
Synes det ville være dumt, selv om at han så vil være gratis. For så er han et år ældre og mindre mulighed for at udvikle sig hos os, og i Valencia kommer han ikke til at spille særlig meget back :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Dytrax »

Mon ikke der blot er tale om lidt taktisk gøgl? Alba kommer til Barca lige om lidt, ellers må i kalde mig Knud.

vamosbarca

Re: Jordi Alba

Indlæg af vamosbarca »

HEJ KNUD :glad: og velkommen til

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... rogba.html
"En ting er sikkert. Vi skal bruge nogle af pengene på Jordi Alba. Forhandlingerne vil vise, hvad beløbet ender på. Vi snakker med Valencia for lukkede døre og jeg bryder mig ikke om, at forhandlingerne nærmest sker i medierne" sagde præsidenten
Den er sikker den her.. Vi snakker om 3 mio euro som står og skal falde til os eller dem.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

Så skulle den være hjemme.
Barcelona sources say clubs are finalizing the last details of the transfer of Valencia's Jordi Alba. Transfer fee would be 12M+3M [sport]
Barcelona sources don't confirm principal deal on Alba, but admit good progress in past hours. Final deal possibly today or tomorow. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af JonasV »

Uuuuh, det begynder at ligne noget. Jeg tør dog ikke glæde mig for meget, før det er offentliggjort.

Det har virkelig været en fornøjelse at kunne studere ham under EM.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Jordi Alba

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Uuuuh, det begynder at ligne noget. Jeg tør dog ikke glæde mig for meget, før det er offentliggjort.

Det har virkelig været en fornøjelse at kunne studere ham under EM.
Jep han har været rigtig god ved EM, han har især overbevist mig i defensiven (hans offensive kvaliteter kendte jeg godt til i forvejen).

De fleste medier skriver at det er de sidste små detaljer der mangler, og man regner med at lukke aftalen enten i dag eller i morgen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster