Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2834
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af whidgee »

Please, stop med at poste rygter med FC Barcelona Centralen DK som kilde. Det er sq lige en tand for useriøst

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jakob »

whidgee skrev:Please, stop med at poste rygter med FC Barcelona Centralen DK som kilde. Det er sq lige en tand for useriøst
Hvilken forskel gør det? Deres kilde er næsten altid Barcastuff.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Lasse N »

Han er en fremragende spiller. Men passer hans personlighed/attitude til vores klub? Han render jo rundt og skaber sig som et lille barn når han spiller. Fægter med arme og ben hvis det ikke lige går hans vej, og aldrig for bleg til at brokke sig over sine holdspillere. Ærlig talt virker han som en pisse irriterende med og modspiller!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bløddyret »

Lasse N skrev:Han er en fremragende spiller. Men passer hans personlighed/attitude til vores klub? Han render jo rundt og skaber sig som et lille barn når han spiller. Fægter med arme og ben hvis det ikke lige går hans vej, og aldrig for bleg til at brokke sig over sine holdspillere. Ærlig talt virker han som en pisse irriterende med og modspiller!
"Så passer han jo perfekt ind" - Random Bold.dk bruger
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af SirJonas »

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal synes om Suarez. Jeg ved, at jeg ikke bryder mig om ham som person. Jeg ved, at jeg har lyst til at hade ham. Jeg vil gerne, at han ikke er en god fodboldspiller.
Men hvor god er han?
Det tydeligt for enhver, at han scorer mål. Mange mål. Men kan han noget på egen hånd, skaber han chancer til sine medspillere?

Jeg har lige været vidne til en kammerat, som kalder ham verdens bedste skarpretter og samtidig siger, at han pt er bedre end Neymar og Bale.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Han er bedre end både neymar og bale! Og ja han skaber fint med chancer til sine medspillere... Fremragende spiller og imo verdens bedste i sidst sæson!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Lasse N »

Haha.. Suarez er uden tvivl mere end bare en målscorer. For mig at se kan man godt drage paraeller med ham og Messi. Hans drive med bolden er vanvittig og han kan med et split sekund skabe de videste ting. Hans driblinger er fantastiske og det taget i betragtning formår han også at skabe meget plads til de andre. Han er en smart og klog spiller

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Så mange rygter hele tiden. Wow hvor bliver jeg træt af det. Blot denne sommer har der været over 15 spillere rygtet til Barca. Man Suarez? Ja tak, jeg ville sindsygt gerne have ham, da han spillede i Holland, og syntes at det var til grin, at Liverpool og ikke Madrid eller Barca fik ham derfra. Han var en af verdens bedste angribere på det tidspunkt, og er nu blandt verdens 5 bedste spillere.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Norbit »

Manden har vist at han kan score mod alle modstandere, på et hold der er dårligere end barcas. Hans kynisme er noget vi har savnet.
Har ikk en statestik men tror at 9/10 af hans afslutninger rammer målet som minimum. Og så har han nogle førstegangberøringer der kun er Messi værdigt.

Håber der er nogle der kan finde en statestik der fortæller lidt om ham. Hvis man kunne sammenligne med Higuain og Aguero som er blevet nævnt, og med Messi og Ronaldo for at se hans egentlige niveau.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Hvis alternativet er at han ryger til Madrid så er det bedre at han er her ved os.. MEN.. Jeg bryder mig virkelig ikke om ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Luis Suárez

Indlæg af BarcaRJ »

Jeg er osse lidt i begge lejre mht ham.. han er uberklasse, men kunne godt frygte vi får en ny Zlatan-sag..og hvis det bliver på bekostning af Alexis, syns jeg ikke det er en god ide.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

BarcaRJ skrev:Jeg er osse lidt i begge lejre mht ham.. han er uberklasse, men kunne godt frygte vi får en ny Zlatan-sag..og hvis det bliver på bekostning af Alexis, syns jeg ikke det er en god ide.
Zlatan sag? Hvorfor dog det? Zlatan er en arrogant nar, Luis har intet sagt om trænerne eller hans medspillere, aldrig. Han hader modstanderne, men selv Eto'o hadede f.eks. Madrid. Der er ingen ligheder. Desuden er der intet problem, hvis Song forlader os :-)
Genopbygning status: færdig.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg er lidt skeptisk omkring et evt køb, fantastisk spiller, men kan spille på kanten. Midten er jo Messi og vil suarez passe ind i et system som barcas?

Nogen gange virker zubi med et check hæfte, farligere end usama bin Laden

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Elbarca »

Man kan vel ikke betvivle at Suarez er bedre end Alexis. Jo det kan man, men man snyder nok bare sig selv.

Suarez er i mine øjne en mere afgørende spiller end de fleste i verden. Ville hellere have ham på mit hold end Christiano.

Når alt kommer til alt, så er Messi, Neymar og Suarez nok for meget af det gode. Selvom man savler lidt, så er det vel galacticos om igen?

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af PuyolErGud »

forkert tråd haha!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster