Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Sad faktisk lige og tænkte på hvor vanvittigt tingene har flasket sig for Eto'o! Prøv lige at overveje hvor vanvittigt det må føles at vinde The Treble to sæsoner i streg, med to forskellige klubber. Og så fortsætter han alligevel med at bombe mål ind. Den mand er jo fantastisk! En af verdens bedste, hvis ikke den bedste, målmaskiner. At Pep ikke kunne se lyset i ham, er en af de meget få ting som jeg stiller mig uforstående overfor, med hensyn til Pep.

teemuss

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af teemuss »

Blaugrana92 jeg er total enig.man skulle have beholdt eto og IKKE købt zlatan.
så havde vi haft både eto og villa i dag.øvøvøv det ikke blev sådan.

Hardgrove

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Hardgrove »

I betragtning af Eto'os ikke alt for fine exit med Barca og hans samarbejde med Mourinho i Inter, hvad tror I så er sandsynligheden for, at han joiner Real på et tidspunkt? Han har god defensiv workrate, hvilket er noget de ikke ligefrem har i overflod på de forreste rækker.

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Hardgrove skrev:I betragtning af Eto'os ikke alt for fine exit med Barca og hans samarbejde med Mourinho i Inter, hvad tror I så er sandsynligheden for, at han joiner Real på et tidspunkt? Han har god defensiv workrate, hvilket er noget de ikke ligefrem har i overflod på de forreste rækker.
Han kommer ALDRIG til Madrid. Han har selv udtalt at han hader den klub, siden den aldrig gav ham chancen.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af klogfyr »

til gengæld ville jeg ikke have noget imod vi købte ham tilbage

Hardgrove

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Hardgrove »

Toure skrev:
Hardgrove skrev:I betragtning af Eto'os ikke alt for fine exit med Barca og hans samarbejde med Mourinho i Inter, hvad tror I så er sandsynligheden for, at han joiner Real på et tidspunkt? Han har god defensiv workrate, hvilket er noget de ikke ligefrem har i overflod på de forreste rækker.
Han kommer ALDRIG til Madrid. Han har selv udtalt at han hader den klub, siden den aldrig gav ham chancen.
Hold kæft jeg er en tåbe - havde helt glemt, at han har en fortid dér ;)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af # 23 »

Hardgrove skrev:I betragtning af Eto'os ikke alt for fine exit med Barca og hans samarbejde med Mourinho i Inter, hvad tror I så er sandsynligheden for, at han joiner Real på et tidspunkt? Han har god defensiv workrate, hvilket er noget de ikke ligefrem har i overflod på de forreste rækker.
Den er meget lille. Jeg læste i sommers, at Mourinho ville købe ham til Real, så han kunne få ham med, men den handel blev aflyst af Perez, da han ikke havde glemt, hvordan han opførte sig, da Barca vandt mesterskabet i 2005, hvor han sagde det der på Camp Nou. Kan ikke huske helt hvad det var.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev: ... hvor han sagde det der på Camp Nou. Kan ikke huske helt hvad det var.
[youtube]TjkHfoBlCnI[/youtube]

"MADRID, CABRÓN, SALUDA AL CAMPEÓN!"

Epic! :D

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Var en del artikler i medierne om at han aldrig ville joine dem, efter den behandling de gav ham, i sin tid. Disse artikler var især oppe da han spillede i Barcelona. Lad ham nu afslutte året i Inter og lad ham så kvit og frit skifte til Mallorca :D !
Allez...

Guaje

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guaje »

Samu var ifølge catalansk presse på stadion til 'el clásico', og var efterfølgende i byen med en håndfuld Barca-folk, bl.a. Puyi, Piqué og Rosell, på en restaurant.

Også Bilbao's Fernando Llorente var der... sært nok. :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Guaje skrev:Samu var ifølge catalansk presse på stadion til 'el clásico', og var efterfølgende i byen med en håndfuld Barca-folk, bl.a. Puyi, Piqué og Rosell, på en restaurant.

Også Bilbao's Fernando Llorente var der... sært nok. :D
... så vi henter Eto'o og Llorente til sommer? Interessant! :D

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af klogfyr »

Blaugrana92 skrev:... så vi henter Eto'o og Llorente til sommer? Interessant! :D
That would be nothing short of amazing. Make it happen now or in the summer whatever suits you best. Måske overkill, men Eto'o, fordi det var en fejl at skippe ham væk og Llorente, fordi vi mangler en anderledes angriber, men begge ville nok være for meget af det gode.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Lopezzz »

Guaje skrev:Samu var ifølge catalansk presse på stadion til 'el clásico', og var efterfølgende i byen med en håndfuld Barca-folk, bl.a. Puyi, Piqué og Rosell, på en restaurant.
Håber på at det er sandt.
Ham og Ronni er mest savnede i Barcelona.
Hvis ikke de kommer til at spille for Barca igen så håber jeg at de flytter til byen og bliver der resten af livet
MDCCCXCIX

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Bløddyret »

Lopezzz skrev:
Guaje skrev:Samu var ifølge catalansk presse på stadion til 'el clásico', og var efterfølgende i byen med en håndfuld Barca-folk, bl.a. Puyi, Piqué og Rosell, på en restaurant.
Håber på at det er sandt.
Ham og Ronni er mest savnede i Barcelona.
Hvis ikke de kommer til at spille for Barca igen så håber jeg at de flytter til byen og bliver der resten af livet
Har det på helt samme måde, og håber faktisk at Barca signer Ronni om 3 år, eller deromkring. Så kan han få en Henke rolle. Ville være en smuk afslutning på mandens fremragende tid i klubben, og karriere i det hele taget.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Le Roi Soleil

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Le Roi Soleil »

Hvorfor om 3 år. Ronaldinho har kontraktudløb til sommer. Ja, det ville da være sentimentalt nok, smukt mm., men Ronaldinhos tid som storspiller er forbi. Jeg kan ikke se nogen sportslig grund til at hente ham og han vil sikkert stadig forlange en alt alt for høj hyre i forhold til hans spil på banen. Lad dog talenterne få chancen og eventuelle nye indkøb. Samu og Ronaldinho er fortid og fred være med det. De er bedst tjent med de gode minder og fantastiske spil.

Men ok, jeg vil også gerne have Henry, Cruyff, Maradona, Ronaldo, Romario, Rivaldo og Koeman tilbage, men ikke i deres nuværende forfatning. :) Kunne man skrue tiden tilbage, så ville jeg dog være frisk :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster