Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Tja, det var vel en kombination af, at der skulle satses offensivt og at han havde et gult kort og der ikke var grund til at risikere et rødt. At han ligefrem skulle være svinsk, fordi at han laver et professionelt frispark og vælter en Hercules spiler omkuld kan jeg ærlig talt ikke forstå. Et frispark jeg tvivler havde givet gult kort til Iniesta eller Xavi.
Han er kendetegnet som en temmelig svinsk spiller i PL. Nu kommer han så til La liga og er tæt på at få et rødt allerede i 1. halvleg, som jbninc også påpeger.

At du ikke mener Xavi eller Iniesta havde fået kort for det samme, kan jeg vel kun stille spørgsmålstegn ved og sige det er en ret så irrelevant spekulation.
Forumlegende

Rivaldo10

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg prøver bare at forklare dig ,at han ikke var svinsk overhovedet i dag. Hvad han tidligere har lavet er da irrelevant. Men ok, vi er ikke enige.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Drake »

Jeg synes at han spilede en rimelig god kamp, på trods af at det er hans debut, og at han lige skal vænne sig til La Liga og Barcas måde at spille på, desuden spillede "alle" en dårlig kamp..

Syns lige at i skal tage det roligt engang, vi ved alle sammen at han er en hård spiller, så det er vel ikke nogen overraskelse.. Jeg vil sige at hvis han ikke havde fået et gult kort, så ville jeg være overrasket :wink:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Jeg prøver bare at forklare dig ,at han ikke var svinsk overhovedet i dag. Hvad han tidligere har lavet er da irrelevant. Men ok, vi er ikke enige.
1 gult efter 20 min. og dernæst tæt på nr. 2, hvilket de fleste kunne se, inkl. kommentatoren. Det vil jeg mene er at fortsætte hvor han slap i England.
Forumlegende

Rivaldo10

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Han var da på intet tidspunkt tæt på at få rødt kort. Jeg så kampen på udenlandsk tv, så ved ikke hvad fjolserne i Dk sagde (bruun mfl).

At kalde ham for svinsk i dag er under alle omstændigheder tåbeligt, da han jo intet svinsk lavede i dag.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Han var da på intet tidspunkt tæt på at få rødt kort. Jeg så kampen på udenlandsk tv, så ved ikke hvad fjolserne i Dk sagde (bruun mfl).

At kalde ham for svinsk i dag er under alle omstændigheder tåbeligt, da han jo intet svinsk lavede i dag.
Drop den agressive tone. Det er aldeles ikke tåbeligt det jeg skriver.
Forumlegende

Rivaldo10

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er da om nogen tåbeligt. Hvornår var det helt præcist at han var svinsk? ved du overhovedet hvad ordet dækker over? Det skulle man ikke tro. At han laver et professionelt frispark, hvor han vælter Hercules-spilleren omkuld midt på banen er da ikke svinsk? Underlig logik.

Og jeg har det helt fint, tak.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Daluigi »

Jeg har set en masse kampe med Liverpool hvor han har savet flere spillere, husker f.eks en kamp mod Man U, hvor han får direkte rødt. Hvordan DU definerer ordet "svinsk" har intet med min holdning at gøre. Så at spørge om jeg ved hvad ordet dækker over er igen så ubrugeligt for diskussionen og tonen.
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Bager »

Manden får et TAKTISK gult kort som på ingen måde er svinsk. Dette er mere et udtryk for at han/holdet var dårligt positioneret da vi mister bolden. Det samme er sådan set tilfældet da han efterfølgende er tæt på det andet gule kort. Synes han gjorde det fint og det bliver rigtig godt med tiden, men han mangler stadig meget tilvænning. Det er jo også en meget svær plads at spille.
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af zqa »

Bare ærgeligt han skal spille en kamp hvor han er så unødvendig som han var i går..

Og det var i øvrigt det mest åndssvage "taktiske" gule kort. Én Hercules spiller mod 4 Barca spillere, og så vælger han at begå et frispark som giver gult.. Idiotisk.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Bare ærgeligt han skal spille en kamp hvor han er så unødvendig som han var i går..

Og det var i øvrigt det mest åndssvage "taktiske" gule kort. Én Hercules spiller mod 4 Barca spillere, og så vælger han at begå et frispark som giver gult.. Idiotisk.
Lige præcis! Forstår ikke hvilken kamp nogen herinde har set, men at kalde det et "taktisk" gult kort, er en smule søgt efter min mening. Nr. 2 frispark var taktisk, og kunne have givet det 2. gule.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Lige præcis, zqa. Vi havde slet ikke brug for en spiller som ham. Vi havde brug for Xavi, Iniesta og en Busquets som er bedre integreret og desuden flytter bolden lige en anelse hurtigere end Masch gør.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Jamial »

Mascherano spillede ok, lavede enkelte gode aktioner, og traf enkelte dårlige valg. Men han var meget usynlig i det fremadrettede spil, og virkede ligeså umotiveret som resten af holdet. I hans første kamp på hjemmebane for det hold han har kæmpet for at komme til - pinligt.

Til Rivaldo:
Rivaldo10 skrev:Det er da om nogen tåbeligt. Hvornår var det helt præcist at han var svinsk? ved du overhovedet hvad ordet dækker over? Det skulle man ikke tro. ... Underlig logik.
...
Han var da på intet tidspunkt tæt på at få rødt kort. Jeg så kampen på udenlandsk tv, så ved ikke hvad fjolserne i Dk sagde (bruun mfl).

At kalde ham for svinsk i dag er under alle omstændigheder tåbeligt, da han jo intet svinsk lavede i dag.
Har "bolded" dét, jeg synes er lidt over grænsen. Du er altså aggressiv. Om du vil være ved det eller ej. Som jeg har sagt før, så tager det lysten til at tage dig seriøst fra andre. Man bliver blot irriteret og skipper dine indlæg.
Og jeg har det helt fint, tak.
Er du sikker? Du går utrolig meget i forsvarposition. Argumentér uden at kalde folk tåbelige, og du kommer meget længere, du er jo hverken dum eller uvidende. Bare lettere ubehagelig. :?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Bager »

zqa skrev:Bare ærgeligt han skal spille en kamp hvor han er så unødvendig som han var i går..

Og det var i øvrigt det mest åndssvage "taktiske" gule kort. Én Hercules spiller mod 4 Barca spillere, og så vælger han at begå et frispark som giver gult.. Idiotisk.
- 19. min
Der er klart optræk til en kontra. Begge Herculés' fløje stormer fremad. Selvfølgelig skal der laves et taktisk frispark som naturligt giver et gult. Som jeg sagde før, så er Mascheranos fejl ikke at han laver frisparket, men at han står placeret så dårligt når vi taber bolden. Her er der noget for ham at arbejde med.
Visca el Barca

Rivaldo10

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg holder fast ved at det er tåbeligt at skrive, at han var decideret svinsk, blot fordi han laver et taktisk frispark, hvor han skubber en Hercules spiller i fart stille og roligt. At du mener det er aggresivt, kan jeg ærlig talt kun grine af.

Det ser i øvrigt ikke ud til, at jeg er den eneste, som ikke forstår Dailugis definition af svinsk. I øvrigt er det også hamrende ligegyldigt, hvad han har lavet af tacklinger før. I går lavede han intet "svinsk". Det mest svinske i går var Barcas attitude og spil...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster