Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Visca El Barca »

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Har takket: 2606 gange
Blevet takket: 188 gange

Indlæg af Drake »

Fremragende køb! :D
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Rivaldo10

Indlæg af Rivaldo10 »

18 mio pund bliver der snakket om. Altså tæt på de 21-22 mio euro man snakker om i den catalanske/spanske presse. Fandme et steal! 8)

DVilla

Indlæg af DVilla »

Sådan! For en billig pris endda! ;)

Jbninc

Indlæg af Jbninc »

Det er en vanvittig god handel for os efter min mening. Har en god ven, der afskyr alt hvad der kommer fra Catalonien. Han kunne ikke undlade at kommentere på hvor god en handel det er.

Rivaldo10

Indlæg af Rivaldo10 »

Mascherano skifter for sølle 19 mio euro, fordi at han har undladt at tage i mod sin andel af transferen (percentage of the transfer fee på engelsk)

Fucking brilliant. Godt nok en god start også er man desperat efter at komme til FC Barcelona 8)

MASCHERANOOOOOOOOOOOOOOOO!

Drake
Har takket: 2606 gange
Blevet takket: 188 gange

Indlæg af Drake »

Rivaldo10 skrev:Mascherano skifter for sølle 19 mio euro, fordi at han har undladt at tage i mod sin andel af transferen (percentage of the transfer fee på engelsk)

Fucking brilliant. Godt nok en god start også er man desperat efter at komme til FC Barcelona 8)

MASCHERANOOOOOOOOOOOOOOOO!

Seriøst :D

Hvor har du læst det, har du et link?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mander
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Kongen

Indlæg af Kongen »

De fleste priser jeg kan finde siger dog 21-22 mio Euro, men jeg synes stadigvæk det er i den billige ende for en spiller som Masch

Brugeravatar
Guardiola
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Indlæg af Guardiola »

zqa skrev:Damn.. Godt nok et stærkt, stærkere, hold vi har efterhånden. Velkommen til Masche.
Ja! - velkommen til Mascherano. Når Zlatan er væk, og med tilgangen af Masch, Villa, Adriano samt opkomlingene ser vores hold meget stært ud. Iniesta kan vikariere i angrebet, og Masch/Busq får begge spilletid.

Vores største problem i en Zlatan der ikke passer ind er snart løst, og det åbner op for pladsen til de andre spillere. Vi ser en del stærkere ud end sidste sæson efter min mening. Lad os vente på lægetjekket inden vi rykker Mascherano over til vores egne.

Brugeravatar
zqa
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Det er virkelig et scoop hvis vi har fået ham for blot 22€mil.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Indlæg af Guardiola »

Helt enig. Utroligt, taget i betragtning hvor kort tid der er tilbage af transfervinduet, og hvor pressede Barca er for at vinde en forstærkning på positionen. Godt køb, nu hvor pladserne (forhåbentlig) er åbnet mere op i angrebet.

Brugeravatar
zqa
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Jep..

Men okay, hvad kan man gøre når spilleren nægter at være i klubben mere? Sweet. Glæder mig allerede til at se ham. Selvom jeg altid har hadet Masche en del, og ikke syntes han var en særlig dygtig spiller, så er jeg det seneste år begyndt at lide ham, og hans evner på banen (især for Argentina i deres VM kval).
#jesuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Indlæg af Tolquhon »

Fedt træk af Mascherano - det er en god måde at gøre sig populær på blandt fans'ne allerede fra starten 8)

klogfyr
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Indlæg af klogfyr »

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste den henne. Haters gonna hate

Why Barcelona are going from world's favourite club to its most hated
By Brian Reade

Published 05:59 28/08/10

Did you know the second most-hated team in South Korea after Pyongyang City is Barcelona?

Bit of a surprise eh? *Especially as the Catalans have done such a sound job convincing the rest of us they are divine missionaries sent to show sinners how to be successful yet humble, scornful of wealth yet rich in so many other ways.

A sort of Mother Theresa in Nike Mercurial Vapor Superfly II Elite FG boots.

South Korea used to like them. Up until three weeks ago, when Barca accepted £2million for the briefest of visits, and couldn’t contain their disdain for the place.

They fielded a team of reserves against a K-League All Stars team with ticket prices set at five times the going rate.

Lionel Messi was asked what he thought of the country and replied with a yawn: “I don’t know where I am and what time it is. I’m too tired.”

Furious fans demanded refunds after Pep Guardiola announced that Messi wouldn’t be playing. By the time he reluctantly threw Messi on for 17 minutes (to ride out contractual fines) the stadium was half-empty. As Barça swiftly departed Seoul an official K-League statement accused them of an “insincere attitude”, and the media lambasted their breath-taking arrogance, a feeling summed up by the journalist who wrote: “A club which is supposed to be more than a club isn’t much of a club at all.”

Which is a perception that’s been gathering pace all summer, kicking off with their attempts to nick Cesc Fabregas on the cheap. President Jean Laporta thanked Fabregas for saying he wanted to join them, adding he was sure Arsenal would understand and relent, while pointing out he would not be bullied over price.

So blatant was the tapping-up you wondered how UEFA could stay silent. And when senior players publicly demanded his release you expected the NSPCC to demand a child abuse inquiry.

Carles Puyol and Gerard Pique forced a Barca shirt on him, and Andres Iniesta, Lionel Messi and Sergio Busquets all told the media how it was natural justice that Cesc should be playing with them next season.

It was an outrage compounded by Laporta refusing to go above £29m for such an immensely gifted 23-year-old, when they were flogging a reserve, Yaya Toure, to Manchester City for £24m.

Anyone giving them the benefit of the doubt over Fabregas, on the grounds that it was where he grew up, has surely binned such notions after their pursuit of Javier Mascherano. The tapping-up started last summer when Rafa Benitez gave it short shrift. But they’ve been tapping away ever since, exploiting the fact that his wife can’t settle in England in order to get him at a knock-down fee.

Once again they encouraged their stars to indulge in emotional blackmail.

“Javier won’t play for the club again, I can assure you of that. He is depressed. Liverpool must act humanely and let him go,” said world renowned peace activist Messi.

Humanely? Liverpool were always prepared to put the mercenary’s bags in a Davy Liver cab the second a £20m deal came in. Which was a reasonable request.

He’s the captain of Argentina, arguably the best defensive midfielder in the world, cost £18m and there was two years left on his contract.

Barcelona agreeing terms with Mascherano then offering his club £12m plus a reject, and saying they wouldn’t be held to ransom, was what I called inhumane.

This summer we’ve looked through Mother Theresa’s blue-and-red skirts and what we’ve seen hasn’t been pretty. It is as though the Catalans are so filled with self-love they don’t realise they’ve become a parody of their “more than a club” motto.

When they adopted Unicef’s logo in the most brilliant PR move ever, Laporta turned into a cheesey Michael Jackson clone by announcing: “The people of Barça are very proud to donate our shirt to the children of the world who are our present, but especially are our future.”

Especially if they can tap them up and nab them for sod-all when they grow up

Read more: http://www.mirrorfootball.co.uk/opin...#ixzz0xtIcq2II

Besvar