Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Mascherano

Indlæg af Toure »

I så fald, så håber jeg virkelig ikke at han kommer! Usympatisk fyr (virker han til på banen), spiller for Liverpool, og er en bisse. Nej, så hellere Busquets!

Jbninc

Re: Mascherano

Indlæg af Jbninc »

Toure skrev:I så fald, så håber jeg virkelig ikke at han kommer! Usympatisk fyr (virker han til på banen), spiller for Liverpool, og er en bisse. Nej, så hellere Busquets!
Hvad har Liverpool nu gjort?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Mascherano

Indlæg af zqa »

Hvad har de ikke gjort?
Billede
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Liverpool, Man U, City, Leeds, Newcastle, Sunderland osv. Same shit.

Men "nydeligt" billede!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Drake »

Guardiola skrev:Ok. jeg er relativt enig. Stjerner er bare ikke særligt gode til at sidde på bænken. Og forståeligt nok, det er de dels ikke vant til, og de bliver slukket som stjerner. Igen vi må se - jeg vil bare mene, at hverken Busquets eller Mascherano er særligt egnede til bænken, og derved har vi problemet hvis han kommer.

Hvorfor er Busquets ikke egnet til bænken, jeg synes han er mere egnet til bænken ind Mascherano.

Mascherano er en stjerne spiller, og Busquets synes jeg ikke en gang helt er en klasse spiller i nu, han er først lige blevet stam spiller på landsholdet og for barca (Fordi at Touré er blevet soldt)

Selvfølgelig spiller Busquets rigtigt godt, men det er fordi at han kender systemet rigtig godt..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Mander »

Drake skrev:Selvfølgelig spiller Busquets rigtigt godt, men det er fordi at han kender systemet rigtig godt..
Ja. Det er hele pointen ved at bruge Busquets.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Drake »

Mander skrev:
Drake skrev:Selvfølgelig spiller Busquets rigtigt godt, men det er fordi at han kender systemet rigtig godt..
Ja. Det er hele pointen ved at bruge Busquets.

Jeg mener bare han bedre kan klare at være bænkevarmer ind Mascherano..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Forstå nu engang for alle, at det ikke er så sort/hvidt.

Man kunne f.eks stille sådan op i en stor del af kampene, nemlig ala Spanien under dette års VM.

Iniesta-Villa-Messi

Busquets-Xavi

Mascherano

En ud af mange opstillinger Mascherano kan indgå i. Et er sikkert og det er at en afløser for Yaya Toure SKAL og formodentlig bliver hentet inden transfervinduet lukker d. 31 august.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Mascherano

Indlæg af ladislau »

Rivaldo, jeg tror generelt den der "forstå nu...", har den dimentralt modsatte virkning på folk en hensigtningen. Forudsat hensigten er at overbevise andre om dine meninger.

Ellers er jeg uenig i at en afløser skal hentes. Det vigtigste er at finde den rigtige, ellers er det penge ud af vinduet. Er det virkelig Mascherano? Vi har hentet mere end rigeligt med spillere, som ikke passer ind.

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Det er bare ufattelig trættende at læse det samme argument om og om igen, når det ikke holder vand i 99,9 procent at tilfældene.

Ja, ifølge Pep er Mascherano den rette og jeg har svært ved at se os købe en bedre afløser for Yaya end ham, når det kommer til prisen, niveauet, alderen og ikke mindst situationen i dagens marked. Vi er vel enige om, at et talent ikke skal købes på den position, da vi har Busquets og Oriol, som står klar i kulissen, ej heller en Senna-lignende type, da det ville være alt for risikabelt.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Mascherano

Indlæg af ladislau »

Dine argumenter holder vel heller ikke mere vand, af at du skriver hvad folk skal forstå, men det må du selv rode med.

Vi er enige om, at talenter ikke er løsningen, dem har vi generelt rigeligt af. Derimod synes jeg Senna løsningen er optimal. Risiciene er også mindre især økonomisk

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad er der at argumentere for? Det siger vel sig selv, at det ikke kan skade at have minimum en verdensklasse afløser på midtbanen, når vi i forvejen har en noget tynd besat trup. Men ok, hvis det skræmmer folk, så beklager jeg....

Åbenbart ikke, i så fald havde man jo betalt de 2,5 mio euro Senna kunne købes for, for længst. Husk nu på, at Pep har alle beføjelser, når det kommer til nyindkøb og han har øjensynligt foretrækket at købe en top 3 defensiv midt i verden. Og prisen virker til at være temmelig overkommelig, af det jeg lige kan læse mig frem til. Men lad os nu se.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Mascherano

Indlæg af ladislau »

Tror nu ikke nogen bliver bange for dig. Det var mere, hvis du rent faktisk ville overbevise andre, eller stille dine synspunkter i bedst muliglys. Så tror jeg det sejlerfor dig, men det taler jo for sig selv nu, at det erikke tilfældet.

Nu har Rossel jo udtalt, at Pep ikke har alle beføjelser hvad spiller handler angår. Ellers erjeggræsk katols,for Pep har jo også lavet dyre fejl signinger før. Så trorstadig Senna ville være bedste alternativ, og utvivlsomt billigst.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Mander »

Nu må vi jo se, om han spiller mod City her om lidt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Det lader jeg stå i det uvisse.

Igen, hvad er der jeg og andre bør overbevise andre om? Folk behøver jo heller ikke ligefrem bevise, at Jorden ikke er flad mere. I mine øjne er det logik for burhøns, at vi godt kunne trænge til en verdensklassespiller til midtbanen, særligt når det kommer til den defensive midt. Men det er måske mig. Men jeg kunne da godt gengive det jeg har skrevet 100 gange før og som mange andre også har gjort.

Avha? Det passer ganske enkelt ikke. Det er kun, når det kommer til økonomien. Ellers er spillerindkøb, salg mm. op til Pep, så længe økonomien kan køre rundt.

Tja, nu havde vi/har vi stadig 50. mio euro til inkøb jvf. Rosells udtalelser efter Adriano handlen. Jeg siger ikke, at Pep ikke kan tage fejl for det kan han, men der er altså langt til at prioritere en 34 årig over the hill spiller, som har været skadet eller at foretrække en absolut verdensklasse spiller i Mascherano, som tilmed kan erhverves til en fornuftig pris og ikke er afvisende for et skifte, taler spansk, længe har ytret ønske om et skifte til Barcelona mm.

Det gør han ikke Mander. Ikke engang med i truppen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster