Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Abx - :lol: præcis. Jeg kan så åbenbart bedst lide de sorte :roll:

Mander - hvad er det med os? Vi havner ofte i de her når det handler om Eto'o Zlatan syntes jeg :lol:
Jeg har slet ikke tid til det her, men nu bliver jeg nød til lige at skrive et sidste indlæg.
Mander skrev:Ja, det er korrekt, men du synes ikke selv, at det virker som om, at du tilskriver ham rigtig meget af æren for Inters succes, når du nævner, at "[h]an kom til Inter, og vandt alt der var at vinde med dem" i hvert indlæg?
Nej det er faktisk ikke det jeg skriver Mander. Men kan godt forstå, at du læser det sådan. Det er ret umuligt på skrift at tolke, hvor vægten ligger.
Jeg skriver at Eto'o vandt, som intergreret del af Inter holdet. Jeg skriver ikke at Inter vandt, fordi Eto'o var en integreret del. Der er faktisk en væsentlig forskel. Men jeg tror ikke på, at en elendig spiller ville være i stand til, at vinde som Eto'o har gjort det. Og så lige omkring Zlatan, fordi jeg ikke kan dy mig :wink: Jeg anser ikke ham som værende en integreret del af holdet, som vinder La Liga i år.
Hvis han bliver næste sæson, så er han det forhåbentligt der.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Jamen, det er fordi vi godt kan lide at irritere hinanden - you know you love me. 8)

Fair nok så, jeg er bare træt af, at folk elsker at kritisere Zlatan, men glemmer alt om, at Inters væsentligste gevinst ved den handel altså var pengene, og i mindre grad Eto'o. Og når jeg skriver, at Eto'os sidste halvandet år har været elendigt, så er alt jo relativt - det er efter Eto'o-standard, ikke en absolut definition. Vi kan da hurtigt blive enige om, at han er bedre end de fleste. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Hvordan kan man sige at Ibra ikke var en integreret del af holdet der vandt La Liga, men samtidig roser Eto´o for at være det hos Inter? Ibra havde en bedre sæson end Eto´o synes jeg, selvom de begge har skuffet lidt.

Men ja, det var bare mit bidrag til denne diskussion, tilbage til jeres Chick-fight :P
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Ok Mander nu skal jeg ud af døren. Det gør jeg med vished om, at du gav mig ret :wink:
Ej, vi er ikke så uenige som uenigheden burde antyde. Faktisk er vi nok lidt enige, men det er måske Zlatans store skygge igen. Nåh adios, jeg er smuttet...

edit: Åh nej, Visca - kunne du ikke have ventet, til jeg var gået.
Eto'o spillede fast, i alle kampe, og alle de vigtige.
Zlatan blev sat af til de vigtige kampe sidst på sæsonen. Zlatan blev end ikke skiftet ind. Bojan, Pedro, Jeffren endte med at stå før ham.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af abx »

Guardiola skrev:Ok Mander nu skal jeg ud af døren. Det gør jeg med vished om, at du gav mig ret :wink:
Ej, vi er ikke så uenige som uenigheden burde antyde. Faktisk er vi nok lidt enige, men det er måske Zlatans store skygge igen. Nåh adios, jeg er smuttet...

edit: Åh nej, Visca - kunne du ikke have ventet, til jeg var gået.
Eto'o spillede fast, i alle kampe, og alle de vigtige.
Zlatan blev sat af til de vigtige kampe sidst på sæsonen. Zlatan blev end ikke skiftet ind. Bojan, Pedro, Jeffren endte med at stå før ham.

Nu har vi også langt mere bredde i vores angreb end Inter har :)
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Nej, nej, nej.... jeg er gået. Jge har folk der venter på mig.
Svar eta et par dage. Det er jo mobning det her :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Ok Mander nu skal jeg ud af døren. Det gør jeg med vished om, at du gav mig ret :wink:
Ej, vi er ikke så uenige som uenigheden burde antyde. Faktisk er vi nok lidt enige, men det er måske Zlatans store skygge igen. Nåh adios, jeg er smuttet...

edit: Åh nej, Visca - kunne du ikke have ventet, til jeg var gået.
Eto'o spillede fast, i alle kampe, og alle de vigtige.
Zlatan blev sat af til de vigtige kampe sidst på sæsonen. Zlatan blev end ikke skiftet ind. Bojan, Pedro, Jeffren endte med at stå før ham.
Ha Ha jeg lader dig gå så, men synes stadig Ibra havde stor andel i vores succes. Han afgjorde el clasico, han afgjorde en svær Mallorca kamp, han afgjorde et derby, han lavede 2 mål mod Arsenal, og sådan kan man blive ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af abx »

haha ! :D
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Guardiola skrev:Ok Mander nu skal jeg ud af døren. Det gør jeg med vished om, at du gav mig ret :wink:
Ej, vi er ikke så uenige som uenigheden burde antyde. Faktisk er vi nok lidt enige, men det er måske Zlatans store skygge igen. Nåh adios, jeg er smuttet...

edit: Åh nej, Visca - kunne du ikke have ventet, til jeg var gået.
Eto'o spillede fast, i alle kampe, og alle de vigtige.
Zlatan blev sat af til de vigtige kampe sidst på sæsonen. Zlatan blev end ikke skiftet ind. Bojan, Pedro, Jeffren endte med at stå før ham.
Ha Ha jeg lader dig gå så, men synes stadig Ibra havde stor andel i vores succes. Han afgjorde el clasico, han afgjorde en svær Mallorca kamp, han afgjorde et derby, han lavede 2 mål mod Arsenal, og sådan kan man blive ved.
Guardiola har jo ret, og nej, sådan kan man faktisk ikke blive ved, for hans meritter stopper der desværre, og derfor blev han overhælet af Bojan, og nu har vi endda købt Villa.

Om Eto'o kan jeg ikke sige andet end nok er hans teknik ikke savnet her i klubben for der overmatcher Zlatan ham, men hans arbejdsiver og vindermentalitet er savnet på det groveste, og der står vi tilbage med en zlatten zlatan. Sørgeligt
Forumlegende

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Guardiola skrev:Ok Mander nu skal jeg ud af døren. Det gør jeg med vished om, at du gav mig ret :wink:
Ej, vi er ikke så uenige som uenigheden burde antyde. Faktisk er vi nok lidt enige, men det er måske Zlatans store skygge igen. Nåh adios, jeg er smuttet...

edit: Åh nej, Visca - kunne du ikke have ventet, til jeg var gået.
Eto'o spillede fast, i alle kampe, og alle de vigtige.
Zlatan blev sat af til de vigtige kampe sidst på sæsonen. Zlatan blev end ikke skiftet ind. Bojan, Pedro, Jeffren endte med at stå før ham.
Ha Ha jeg lader dig gå så, men synes stadig Ibra havde stor andel i vores succes. Han afgjorde el clasico, han afgjorde en svær Mallorca kamp, han afgjorde et derby, han lavede 2 mål mod Arsenal, og sådan kan man blive ved.
Guardiola har jo ret, og nej, sådan kan man faktisk ikke blive ved, for hans meritter stopper der desværre, og derfor blev han overhælet af Bojan, og nu har vi endda købt Villa.

Om Eto'o kan jeg ikke sige andet end nok er hans teknik ikke savnet her i klubben for der overmatcher Zlatan ham, men hans arbejdsiver og vindermentalitet er savnet på det groveste, og der står vi tilbage med en zlatten zlatan. Sørgeligt
Hørt Daluigi hørt

Remmen

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Remmen »

Er Eto'o ikke en af de eneste spillere der har vundet "The trebel" med to hold? Hvertfald når det er over en to års periode. Ret imponerende :D

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Hvis det er nogen der er i tvivl om Eto'os bidrag til Inters succes så prøv at gense CL kvartfinalen på Stamford Bridge, Semifinalen mod Barca på San Siro hvor han stod bag to af målene i 3-1 sejren over Barca. Man kan endda sige at han i finalen havde anden sidste fod på bolden i 2-0 målet selvom der var noget solo over målet.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Goldenbaum skrev:Hvis det er nogen der er i tvivl om Eto'os bidrag til Inters succes så prøv at gense CL kvartfinalen på Stamford Bridge, Semifinalen mod Barca på San Siro hvor han stod bag to af målene i 3-1 sejren over Barca. Man kan endda sige at han i finalen havde anden sidste fod på bolden i 2-0 målet selvom der var noget solo over målet.
Manden har et rigtigt højt bund niveau men ifht til hans standard var hans sæson ingen personlig succes noget han også fornyligt gav udtryk for i et interview.

Jeg husker ham ikke som særligt dominerende hverken i semifinalerne eller i de tidligere kampe han spillede imod os. De fik nogen hurtige kontramål på hjemmebane som Eto'o måske var med i men det redder ikke hans sæson i mine øjne. Han lavede ét vigtigt mål i CHL og det var i kvartfinalen, det var sådan set det.

Milito og Sneider samt forsvaret var mest dominerende i Inters succes efter min mening.

Noget andet er at Sammu som sagt aldrig falder igennem og han et kollosalt arbejdsraseri så han får næsten altid bidraget med et eller andet og det gør ham i mine øjne speciel. Jeg savner ham dog ikke på Barcas hold.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

@ Rummenigge
Så længe vi ikke har en bombende angriber, så vil han være savnet fra min side. Jeg tvivlede på Zlatan og gør det stadig. Nu har Villa et stort forventningspres. Men nu så jeg ham spille sammen med de øvrige Barca spillere så det går nok.

Det kan godt være at hans sæson ikke har været som man kunne håbe på. Men som det er blevet nævnt af andre herinde så var han placeret anderledes på et defensivt Mourinho hold. Men på trods af det var han på et vindende hold og har været afgørende i den sidste fase af CL.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Goldenbaum skrev:@ Rummenigge
Så længe vi ikke har en bombende angriber, så vil han være savnet fra min side. Jeg tvivlede på Zlatan og gør det stadig. Nu har Villa et stort forventningspres. Men nu så jeg ham spille sammen med de øvrige Barca spillere så det går nok.

Det kan godt være at hans sæson ikke har været som man kunne håbe på. Men som det er blevet nævnt af andre herinde så var han placeret anderledes på et defensivt Mourinho hold. Men på trods af det var han på et vindende hold og har været afgørende i den sidste fase af CL.
Mht Eto'o og Zlatan som begge havde halvskuffende men acceptable førstesæsoner for deres respektive klubber, der må man bare regne med at nye spillere kommende fra fremmede ligaer ikke nødvendigvis bliver topscorere i deres første sæson. Det er den risiko man må løbe når man vil have fornyelse ind på holdet.

Nu havde vi Messi som spillede mere centralt end nogensinde sidste sæson til at lave 40+ mål. Pedro lavede 20+ mål hvilket er imponerende. Havde Henry ikke spillet som en sæk kartofler så havde vi måske endda lavet ligeså mange mål som i den foregående sæson. Zlatan lavede 21 mål så det er accepteret selvom timingen for hans dårlige form kunne være bedre. Dvs. målene manglede sådan set ikke til at jeg savnede Eto'o....Så var det mere Iniesta jeg savnede.

Jeg ved hvad du mener, for jeg følte også at vi manglede at få udløst potentialet og især med en Henry, Ibra og Iniesta i bedre form kunne det have været endnu bedre end i treble sæsonen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster