Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LuisEnrique

Re: Guardiola

Indlæg af LuisEnrique »

Hvor er det dog blæret at komme som andenholdstræner, helt grøn i trænerjobbet på allerhøjeste niveau. Og så gå ud og vinde ALT i første sæson. Det er så sejt og beviser hans eminente taktiske evne og sans for mandskabspleje.
Respekt til den mand!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Barca95 skrev:Manden har - seriøst - en fed stil! Altid elegant. Ind i mellem også i mere casual stil, men stadig super stilet.
http://www.suitsociety.com/josep-guardiolas-style/
Fedt link - man får helt lyst til at gå ud og købe et gråt slim-fit sæt i stedet for det kedelige sorte, der hænger i skabet.. men det er begrænset hvor tit jeg vil få det brugt :)
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Lidt stats på Guardiolas to sæsoner:

http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... 11074.html

Bl.a. har vi scoret 296 mål og lukket 94 ind. Han har også vundet 72 % af sine kampe, hvilket vel er godkendt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Kristian V

Re: Guardiola

Indlæg af Kristian V »



Pep skal da også lige have et highlight reel :P

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Kristian V skrev:

Pep skal da også lige have et highlight reel :P
Det er vanvittigt. Vanvittigt så engageret han er. Tror ikke der er mange andre trænere der coacher deres spillere så meget i løbet af hver kamp. Hver gang chancen byder sig, har han lige nogle instrukser. Jeg kan godt forstår hvis han ikke vil bruge mere end 4-5 år som træner på højeste niveau, for så vidt jeg kan forstå bruger han uoverskueligt meget tid på at forberede sig til hver kamp. Men han er sgu da herlig! :D

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Pep er så gennemført lækker, ja jeg sagde lækker. Han er klart mit stil ikon nr 1......
Han har den fedeste attitude, altid tændt, koncentreret, basker med arme og ben, selv når vi fører 4-0 mod et eller andet segunda hold er han helt oppe i det røde felt hvad angår engegement og udstråling. Han må være en kæmpe inspirationskilde at arbejde under...
Hans korte tid som træner og hans meritter i samme korte periode taler for sig selv, manden er så hamrende kompetent på alle områder. Hans eneste lille fejl er måske at han til tider overtænder lidt, men hva fanden det jo blot en del af gamet. Må dog indrømme at jeg HADER HADER HADER når en træner brokker sig til rødt kort eller ligenden, en træner skal altid være et godt eksempel for hans spillere... Det kan hurtigt blive svært for ham at fortæller alves og bussi at de skal droppe diskussioner med dommeren, når man selv har tendens dertil...
Men okay han er stadig ung og kun et mennesker og ingen er vel helt perfekte, men tæt på det er han sku...

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Sådan lidt plat snik snak her...
Men jeg har altså hørt et rygte om at han er biseksuel, med hans kones viden og accept. Skulle have flere mandlige partner heriblandt tidligere holdkammerater...
Har hørt rygtet fra min sviger familie der kommer fra barcelona hvor af en af dem er ven med hans gartner(altid en gartner eller pooldreng i den slags historier)...
Langt ude ved det godt, men hva fanden lidt sladdertante er vi vel alle sammen...

Rivaldo10

Re: Guardiola

Indlæg af Rivaldo10 »

WTF JØNDE :lol: :lol:

Det sidste jeg ville have troet om den kære Pep.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Først springer Piqué og Zlatan ud som homoseksuelle, nu er Pep pludselig biseksuel. Vi har jo et multi-seksuelt hold, efterhånden! :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Det har der været rygter om i mange år efterhånden. Men det er endnu ikke blevet bekræftet, eller bevist.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Diabolito »

Jeg synes det er helt ok, at vise følelser på bænken. Langt bedre end de typer, der bare sidder og stirrer (Rijkaard anyone ?)
El Señor de las Tartas

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Guardiola

Indlæg af benjamin »

Ja, der hang en lidt tung energi over Rijkaard; hashtåge og blodskudte øjne :D God stil.
Stick to your guns.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Diabolito skrev:Jeg synes det er helt ok, at vise følelser på bænken. Langt bedre end de typer, der bare sidder og stirrer (Rijkaard anyone ?)

nogen der siger det modsatte?
Kunne nu ellers også godt lide FR`s dejlige skæve stil...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Diabolito »

Ja, der var nogen der kritiserede ham for at være for "aggresiv" ude på bænken
El Señor de las Tartas

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jønde »

Diabolito skrev:Ja, der var nogen der kritiserede ham for at være for "aggresiv" ude på bænken

Hvis det er det som jeg siger, så skriver jeg jo også at det er hans eneste lille fejl, og ikke at han er for at bruge dit ord aggresiv på bænken, men mere at jeg ser potentielle problemer for en træner at træder i karakter over for vise type spillere hvis han selv for røde kort for brok og den slags...
men som sagt er det kun et lille problem og noget han stadig kan arbejde med, han er jo trods alt stadig ung og kun et menneske...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster