10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

anolacrabcf skrev:http://www.goal.com/en-us/news/1956/eur ... e-complete
Jeg vil gerne lige pointere at jeg kom med mine synspunkter før denne artikel. Men uden at have gennemløst den, så er jeg enig i de fleste point fordelinger, og derfor mener jeg at Ronaldo er en bedre spiller. Jeg ved godt at man ikke kan stille det op på den måde som Goal har gjort, men der alligevel noget om snakken, og sammenligner man de to spillere på de forskellige områder så må man bare erkende at Ronaldo er bedre om man kan lide det eller ej.
Læs ovenstående indlæg. For der bliver det sat ganske eftertrykkeligt på plads. Utroligt man! Hvor gammel er du siden du falder for så latterlig en sammenligning. Din kildekritik og skepticisme overfor så utilstrækkelige undersøgelser og sammenligninger, udstiller dig på det groveste!
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

anolacrabcf skrev:http://www.goal.com/en-us/news/1956/eur ... e-complete
Jeg vil gerne lige pointere at jeg kom med mine synspunkter før denne artikel. Men uden at have gennemløst den, så er jeg enig i de fleste point fordelinger, og derfor mener jeg at Ronaldo er en bedre spiller. Jeg ved godt at man ikke kan stille det op på den måde som Goal har gjort, men der alligevel noget om snakken, og sammenligner man de to spillere på de forskellige områder så må man bare erkende at Ronaldo er bedre om man kan lide det eller ej.
http://www.goal.com/en/news/2804/goalco ... final-vote

Siden du går så meget op i Goal og deres fantastiske vurderinger og ekspert viden, så burde du læse dette. Når du læser dette, så vil du lægge mærke til at en vis Cristina ikke er med på listen over de 10 bedste spillere i dette årti. Er det ike lidt at modsige sig selv, når man mener, at Cristina er en mere komplet spiller end Messi, men samtidig er Messi nomineret til den bedste spiller i dette årti hos dem mens primadonna ikke er? De har jo begge haft deres prime time i dette årti, men primadonna er ikke nomineret og Messi er, selvom de KLART mener han er en bedre og mere komplet spiller end Messi?

Jeg skal også slår fast, at denne artikel viser hvor useriøs en sportside Goal.com er. De nominerer ikke en Ronnie f.eks., der vel har været en a de mest dominerende spillere i dette årti? De har så nomineret Hyppia? HYPPIA? Hvad fanden har han vist? Jeg kan da nævne mindst fem spillere fra Liverpool hold, der burde være nomineret istedet for ham, hvis de absolut skulle have en Scouser på listen?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Den der liste er vist bare deres Årtiets hold bestemt af brugerne af sitet. Hvilket fint understreger, at når mange folk slutter sig sammen for at stemme om et eller andet så bliver resultatet ofte totalt latterligt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Den der liste er vist bare deres Årtiets hold bestemt af brugerne af sitet. Hvilket fint understreger, at når mange folk slutter sig sammen for at stemme om et eller andet så bliver resultatet ofte totalt latterligt.
True, helt enig. Jeg synes Goal generelt er en latterlig side! De havde f.eks også Mccallister på liverpools årtiets hold. Det jeg mener med dette er, at man ikke skal lægge for meget i hvad Goal skriver.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Messi er oppe på 21 mål (gældende turneringer) i denne sæson og vi er lidt over halvejs.

Det er lidt ufatteligt hvis han kan gentage 38 mål + mange assist kunststykket fra sidste år (så vidt jeg husker var han indblandet i mere end 50 mål!). Ydermere er han først rigtig kommet igang nu for denne sæson efter den turbulente sæson med skodlandsholdet osv. Så er vi heller ikke med i Copaen der giver os en fordel med henblik på større fokus på den tilbageværende turneringer og en friskere Messi i de enkelte kampe (må han være forskånt for skader!).

Jeg tror foråret kan gå hen og blive fantomagtigt for Barca. Iniesta er tlbage i form og Henry er også blevet bedre og ikke mindst Messi er på vej til at blive uspillelig igen, når det er sagt kan alt pludselig også vende på hoved men lad os se lidt positivt på det :wink: ...jeg tror Messi kan gør det noget nær usete i topfodbold og overgå sig selv rent scoringsmæssigt med at scorer 38+ mål igen i denne sæson 8)

Tror I han overgår sidste sæson rent målmæssigt?
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Messi er oppe på 21 mål (gældende turneringer) i denne sæson og vi er lidt over halvejs.

Det er lidt ufatteligt hvis han kan gentage 38 mål + mange assist kunststykket fra sidste år (så vidt jeg husker var han indblandet i mere end 50 mål!).

jeg tror Messi kan gør det noget nær usete i topfodbold og overgå sig selv rent scoringsmæssigt med at scorer 38+ mål igen i denne sæson 8)

Tror I han overgår sidste sæson rent målmæssigt?
Messi scorede 38 mål og lagde op til 18 mål i 51 kampe, i alle turneringer sidste sæson. Hans statistik hedder, 27 kampe 21 mål og 7 assist. Det er helt vildt, hvad han har præsteret indtil videre! Han har bl.a scoret 14 mål i ligaen i 15 kampe! Det er jo næsten Ibra (urealistisk) FM stats :lol: :lol: :lol: :lol: Som du sigger rumme, han er først lige kommet igang, det er nok en a forklaringer på at han kun har scoret 2 mål indtil videre i C.L i år. Han blev jo C.L topscorer med 9 mål sidste år!

Jeg er ret sikker på han ihvertfald scorer flere mål i ligaen end han gjorde sidste år, hvis han kan holde sig fra skader! Som sagt har han allerede scoret 14 mål i ligaen, hvorimod han scorede 23 i 31 kampe sidste år. Han er kun 9 mål fra at nå op på sidste sæsons antal, med 20 kampe tilbage. Nu skal Messi i gang i C.L også, han kan jo passende starte med at score to gange hattrick mod Stuttgart, så er han godt på vej :wink:

Det han har præsteret indtil videre i år, oven på den fantom sæson han havde, det er helt fænomenalt! Man hører jo også Pep, hans holdkammerater og Laporta sige, hvor ydmyg Messi er, hvor hårdt han stadig arbejder efter alt det han allerede har opnået i så ung en alder. Det beviser bare hvilken speciel fodboldspillere og person Messi er.

LÆNGE LEVE MESSI!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alias-A »

Elsker dette billede.. Fra 2-6 kampen (:

Billede
93' Iniesta

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

- hvor en masse Real-fans er sure fordi han tisser på deres græsplæne.

eldurum

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af eldurum »

Er det aragonez in disguise øverst til venstre, der giver peace-tegnet ?

Thiago Alcántara

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Thiago Alcántara »

Grunden til at C.Ronaldo er anfører på Portugals landshold er at Deco afslog :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »



Legendarisk :D Læg mærke til ryg nr. Han spiller selvfølgelig i nr. 10 :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Raman93 »

Hukommelsen spiller mig et puds. Var Messi med til nogle af de kampe, vi skulle spille mod Chelsea i 2004-2005?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Elbarca »

Ja han drev gæk med deres forsvar.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »


Nice reklame for pepsi. Lol med Messi til sidst.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

klogfyr skrev:
Nice reklame for pepsi. Lol med Messi til sidst.
kæft hvor griner!!! elendig skuespil ad Drogba, Henry og Messi :P men en sjov idé og store stjerner som er med... hahaha genialt Akon bonger rundt på en tromme 8)
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster