Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rocco

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rocco »

Nu plejer agenter tit og være gode for en lille røver, men hvis du siger det er et faktum, så må du vide mere om den sag end jeg gør.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Hævneren »



En samling Valdes klassiske øjeblikke

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af JonasV »

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder112009/051120093.htm

Godt set af de gode bestyrere af siden her.
Generelt synes jeg virkelig Valdes har gjort det godt i denne sæson - der har naturligvis været små smuttere (som i 6-1 kampen), men han har haft nogle særdeles gode indgreb, og forekommer mig langt mere sikker end sidste sæson.

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Valdes er en klassemålmand! Synes han er ved at blive en af de allerbedste målmænd i verden. Han har stået bedre end Casillas i denne sæson.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Da jeg har en masse tid, her i aften, og jeg samtidig småkeder mig lidt, då vil jeg forsøge at få lidt liv i spillernes tråde.
- ET POSTULAT OMHANDLENDE VALDÉS -

Denne gang er turen kommet til Victor Valdés, som jeg mener har stået rigtig godt i denne sæson.

Selvfølgelig har Valdés også lavet nogle fejl, som f.eks. i kampen mod Dynamo Kiev, men da det er noget alle målmænd laver, og noget som alle fodboldspillere laver generelt, så har jeg ikke længere nogen tvivl. Valdés er en super god keeper, og han er bestemt værdig til at spille på det spanske landshold. At han ikke er førstemålmand foran Iker Casillasc - okay, det er forståeligt, da Casillas muligvis er verdens bedste målmand. At han ikke er 2. keeper foran Pepe Reina... hmmm - okay det forstår jeg også godt. Reina er også en fantastisk målmand.

Men at han ikke en gang er 3. keeper foran Diego López forstår jeg ikke en dyt af. Valdés har reddet Barca (okay, måske en lille overdrivelse) mange gange, med vigtige redninger (se: Real Madrid-kampen i denne sæson). Villarreal ligger og roder rundt i midten af tabellen, og har endnu ikke imponeret. Derfor vil jeg mene at Valdés kvalificerer sig mindst lige så godt som Diego López til at komme med i Spaniens trup. Han er målmand for verdens bedste hold, og hans præstationer er upåklagelige. Han har (også takket være forsvaret) fået Ricardo Zamora-trofæet for ligaens mindst passerede målmand 2 gange (mod Casillas' ene gang), og dels pga. det fortjener han en plads i Spaniens trup.

Jeg vil med dette sige (håber at Vicente Del Bosque læser dette), at Valdés er en af verdens mest undervurderede målmand, og han fortjener en plads i Spaniens trup.

Måske vil dette bare lyde som et postulat for jer (det er det nok også), men jeg ville egentlig bare høre, om i mener det samme om Victor Valdés som jeg.

Fordi at jeg mener at dette mest af alt er en hyldest til vores skaldede kriger på målmandsposten, så mangler der kun et billede:

Billede

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af ladislau »

Helt enig, men synes også, at han burde være foran Reina. Valdes har givet andre kvaliteter end Reina, men spillestilen er jo tæt på Barca, og der passer Valdes bedre end Reina. Det forsvar han skal spille med, det er vel også Puyol og Pique.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Tillykke til Víctor Valdés. 28 år, og en glorværdig karriere for Barca. Må han få mange flere gode år på bagen!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Dani Alves »

Victór Valdés er bare fantastisk!.. Elsker ham bare, så åndssvagt han ikke er på landsholdet? :s
Anyways.. Nogen der ved hvor man kan købe Barcá målmands trøje til voksne? Istarten kunne man købe den der sorte en på Unisport men nu er den fjernet og kan se Valdés spiller i sådan en blå en?.. Hvorfor er det skiftet, og kommer man til at kunne købe den orginale målmands trøje?

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af puyol83 »

Den sorte kan stadig fåes i den officielle shop:
http://shop.fcbarcelona.com/stores/barc ... lector=260

Ved ikke om Valdes permanent er gået over til den blå eller om det bare er et spørgsmål om modstanderholdets farver...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Jbninc

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Jbninc »

Ja nu er det vel ikke en overraskelse at flertallet mener han burde været landsholdsmålmand. Rent objektivt set, så er det vel helt fair at han ikke vogter målet for Spanien. Casillas er altså lige ét trin over Valdes.

Valdes er dog den perfekte målmand for Barcelona, den sko vil Casillas aldrig kunne udfylde.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Jbninc skrev:Ja nu er det vel ikke en overraskelse at flertallet mener han burde været landsholdsmålmand. Rent objektivt set, så er det vel helt fair at han ikke vogter målet for Spanien. Casillas er altså lige ét trin over Valdes.

Valdes er dog den perfekte målmand for Barcelona, den sko vil Casillas aldrig kunne udfylde.
Nej, han skal ikke være førstemålmand. Men at han ikke engang er 3. målmand fatter jeg absolut ikke...

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Dani Alves »

Mener bestemt han skulle være andenvalg..

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mander »

Lad os lige tage et øjeblik til at være taknemlige for Valdés - han har fandeme reddet vores røv mange gange denne sæson.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Mander skrev:Lad os lige tage et øjeblik til at være taknemlige for Valdés - han har fandeme reddet vores røv mange gange denne sæson.
Han er en af verdens bedste keepere. No shit.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af rummenigge »

Jeg troede altid at jeg ville komme til at sige dette. Valdes er måske bedre end Casillas! :o :shock:

Dvs. at Valdes gennem to sæsoner i mine øjne lige har haft en lille fordel i fht Casillas, alt i alt.

De har begge deres svagheder i luftrummet og rækkevidden men ellers har Valdes sgu været skarpere. I mine øjne er det en fejl af del Bosque ikke har haft experimenteret med enten Reina eller Valdes som førstevalg på landshold som et realistisk alternativ, Valdes er blevet voksen!

Netop på det spanske landshold skal man da ha en målmand som Valdes som er vant til at spille på et tophold og som er ekstremt spilstyrende.

Valdes for helvede, hold for guds skyld det sindsyge høje niveu og bliv endelig bedre på straffespark, i luften og med fødderne så er der ingen grund til at snakke Casillas længere!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster