5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

anolacrabcf skrev:Du har ret hvad angår Alves, men det tror jeg nu hænger mere sammen med at Real i forvejen havde Ramos. Blandt andet var vi også interesseret i Ramos, inden Real hentede ham. Derudover har der været rigtig mange, Robben, Pepe, Robinho, Drenthe, Garay bare for at nævne et par stykker. Nu siger jeg ikke at vi gik helhjertet efter dem alle, eller at de alle sammen har været en succes, men jeg synes Real har gjort det bedre på transfer fronten end os, og ikke kun i år. Derudover var der også hele Ribery sagaen, og for ikke glemme Beckham(Ikke at jeg er ked af vi ikke fik ham) Jeg håber dog naivt stadig på Ribery, da Real ikke ligefrem mangler offensive spillere..
Real har gjort det bedre på transfer fronten end os???? Hvad mener du med det? De har købt latterlige spillere til latterlig høje priser, hvis det er at gøre det bedre, så har du ret, de har GJORT det bedre. Deres transfer strategi er jo helt hen i vejret? De bruger enorme summer på de forkerte spiller. Du lyder som som du bare vil købe spillere for at købe dem. Hvem siger at man skal købe nye spillere så fansene kan føle sig underholdt? Fansene har, i en klub som barca, netop ikke brug for nye spillere for at føle spænding.

Vi i barca har MES QUE UN CLUB mentalitet. Det betyder at fansene heller vil se spillere der har en tilknytning til klubben og spillere fansene kan identificere sig med. Det går jo ikke at købe ny spillere hele tiden? Jeg kan ærlig talt ikke se, hvem vi hellere skulle have haft fra Real truppen end dem vi har i vores trup?

I dit andet indlæg nævner du taber mentalitet. Hvis du kendte lidt mere til Pep og hans filosofi, så ville du vide at han aldrig vil lade sine spillere tro det "bare" kan vinde kampe. Han skal nok banke fornuften ind, og han skal nok sørge for at spillerene er hele tiden oppe på mærkerne. Jeg synes da også vi har en smal tru, vi kune godt bruge 2 og højste 3 spillere, vi skal jo også tænke på vi har nogle spillere udlejet. Man kan jo ikke går ud og købe en masse spillere, for derefter at stå med et problem der hedder alt for bred en trup. Du gav jo udtryk for at uden Yaya kunne vi ikke vinde C.L, og det var det jeg kommenterede på.

Som sagt, jeg tror også vi mister fysik på midtbanen, når Yaya ikke er med. Det er dog lidt at overdrive tingene, når man påstår man ikke kan vinde C.L hvis vi ikke har en Yaya type på holdet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

anolacrabcf skrev:Du har ret hvad angår Alves, men det tror jeg nu hænger mere sammen med at Real i forvejen havde Ramos. Blandt andet var vi også interesseret i Ramos, inden Real hentede ham. Derudover har der været rigtig mange, Robben, Pepe, Robinho, Drenthe, Garay bare for at nævne et par stykker. Nu siger jeg ikke at vi gik helhjertet efter dem alle, eller at de alle sammen har været en succes, men jeg synes Real har gjort det bedre på transfer fronten end os, og ikke kun i år. Derudover var der også hele Ribery sagaen, og for ikke glemme Beckham(Ikke at jeg er ked af vi ikke fik ham) Jeg håber dog naivt stadig på Ribery, da Real ikke ligefrem mangler offensive spillere..
Jeg kan ikke se nogen grund til, at Alves skulle være taget til Real, hvis de virkelig satte jagten ind på ham, når han hele tiden har sagt, at han gerne ville til Barca. Ramos må de meget gerne beholde; som de ville have sagt i Amerika, "I think we dodged a bullet on that one."

Hvis vi lige skal opsummere de seneste års transfers, så har vi jo købt spillere som Ronaldinho (som i sig selv har været alverdens Ramosser, Robinhoer og Peper værd), Deco, Piqué, Alves, Henry (som trods alt var en meget stor stjerne i Arsenal), Touré, Keita, nu Zlatan, mv. Ja, der har også været svipsere som Hleb, Maxi Lopez, Zambrotta, Ezquerro, osv., men absolut ikke flere end i Real, nok nærmere omvendt. Samtidig har vores ungdomsakademi været meget bedre på det seneste.

Jeg tror, at du stirrer dig blind på en liste med navne, og glemmer at se på, hvad de rent faktisk har fået ud af det... og du glemmer også, at vi trods alt stadig er FC Barcelona, ikke Udinese. Dem, der virkelig vil spille for os, skal nok komme, for vi er altså ekstremt generøse med lønningerne ift. de fleste andre fodboldklubber. Real Madrid er bare endnu mere generøse, og hvis en spiller hellere vil have lidt ekstra i en i forvejen stor lønpose end at spille for os, så er det ikke noget vi kan ændre på. Vi skal ikke til at ud i en budkrig bare for at hente en lejesoldat. Hvem tror du kommer til at ofre sig for sit hold - Messi eller Cronaldo?

PS: Det er godt nok ved at blive off-topic, men er sgu svært at sidde overhørigt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg synes du er lidt hård imod Ramos, han er en af verdens allerbedste backs så man kan vel ikke sige det er et feljkøb. Det samme kan man sige om Pepe selvom han lige er blevet båret fra banen i kampen mod Valencia, men lad nu det ligge. Tilbage til Toure vs Busquets så var det rigtig rart at se Toure spille i dag, og synes også han beviste at han altså er en bedre spiller end Busquets, han er bedre til at skulle klare sig selv, og fylder så meget mere end Busquets gør når han spiller defensiv midt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

Jeg er hård imod Ramos, fordi han gang på gang beviser, at han spiller med hovedet under armen. Hans defensive evner er stærkt overvurderede, og han er skyld i mange mål, fordi han løber op ad banen så ofte. Ja, det gør Alves også, og Ramos scorer oftere end Alves, men det går meget, meget hårdere ud over defensiven end hos os, og netop derfor ville jeg aldrig vælge Ramos over Alves, Maicon, osv.

Touré spillede en god kamp i dag, og viser, at han ikke er faldet af på den (kampen mod Xerez var trods alt ganske forfærdelig).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

ladislau skrev:Sur? Hvordan udleder du det?

Det var nu ikke en fornærmelse, men du kan synes det er fedt eller blive knotten, for jeg synes sgu det er svært at tage seriøst. I har nu kontinuerligt, helt uden at forholde jer til indvendinger iøvrigt, dyrket det Busquets had. Nu er argumentet gejlet op til en fiktiv Chelsea kamp, i en verden hvor Toure ikke er Barca spiller, og hvor der åbenbart heller ikke er købt back-up, og hvor Busquets manglende fysik er den eneste afgørende faktor, til at vi taber den teoretiske kamp. Det er altså ikke pisse nemt, at tage brand højtideligt.

Nu skal du natrurligvis ikke hæfte for andres meninger, men når så din buddy ol' pal fortæller han er misundelig på Real, som frustration over vores succes har gældsat sig for 2 milliarder, og lige har tabt til os. Så er det også helt sort snak for mig.
At yderligere tale om en taber mentalitet, når vi har tabt én kamp i år, her når vi er fremme ved vm for klubhold på søndag, og juleferien står for døren. Det er simpelhen for langt ude.
Jeg har ingen steder påstået vi ville tabe den fiktive kamp, men blot sagt, at Busquets ville være forkert at bruge imod chelsea.

Iøvrigt er jeg som sådan også meget uenig i de ting du remser op omkring hvad min såkaldte "buddy" mener, for jeg mener også det er helt sort snak, at Real skulle have gjort det godt på transfermarkedet, når man har gældsat sig 2 milliarder, og samtidig ikke kan slå vores "selvskabte" hold med 7 la masia spillere.

Det er kun Busquets jeg forholder mig til i denne tråd, da det sådan set er ham vi bør diskuterer
Back to topic please
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af rummenigge »

Det slog mig lige, har Bussi ikke præsteret markant bedre i CHL i år (+ finalen sidste sæson) ifht La Liga i år?

Weird, mon knægten har koncentrationsproblemer når de spanske skældsgloser fra modstanderen fyger i luften omkring ham modsat når han er i Europa? :wink:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Fuc*k the haters!

Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Flax_Generous »

Han er den nye Nistelrooy. Poacher.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Correctomundo!
#jesuisSheep

Toure

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Fuc*k the haters!
Det er Touré's mål. Desuden ser Pep ikke alt for glad ud...
Men ja, han leverede en godkendt præstation mod Atlante. :wink:

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Bare fordi han score et enkelt mål, har så modbevist alle her inde, nej. Læg i øvrigt lige mærke til hvem det er der laver assisten, enhver kunne havde sparket den ind.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Ikke alle. Kun mig. Men stadig; fu*ck the haters!

Ja. Mål gælder nemlig ikke.. Spillere som Nistelrooy og Inzaghi.. møg spillere. Alle kan sparke de mål ind de sparker ind.
#jesuisSheep

anolacrabcf

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg glad for at du samligner de to, fordi Inzaghi nemlig er totalt talenltøs efter min mening. Det er svært at finde nogen styrker hos nogen af dem, hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Mander »

anolacrabcf skrev:Jeg glad for at du samligner de to, fordi Inzaghi nemlig er totalt talenltøs efter min mening. Det er svært at finde nogen styrker hos nogen af dem, hvis det overhovedet kan lade sig gøre.
438 kampe, 193 mål (58 kampe, 24 mål på landsholdet). Ville nødigt se hans målscore, hvis han havde talent.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Zhrilmo »

talentet hos ruud og inzaghi er jo netop at de ved hvor målet står og har en kæmpe målnæse !
BARCA!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster