Carles Puyol Saforcada

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Lopezzz »

Idag har Puyol 10 år jubilæum i klubben. Han er en legende og Barcas bedste forsvarspiller nogensinde.
Stort tillykke til ham. Jeg fandt de 2 billeder på nettet som viser hvordan han så ud for 10-15 år siden:
Billede
Billede

På den første billede ligner han Napoleon Dynamite :lol:
Senest rettet af Lopezzz lør okt 03, 2009 7:33 am, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Mander »

Man skulle tro, at det var taget for 20-25 år siden.. yikes!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Toure »

Jeg tror aldrig han har haft en anden frisure...

cwith

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af cwith »

Bare for at styrke min pointe om at Puyol er en lederskikkelse og utrolig vigtig for barca:
http://fcbarcelona.dk/nyheder102009/021020092.htm

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af klogfyr »

så er puyol og barcelona blevet enige om en kontraktforlængelse: http://www.fcbarcelona.com/web/castella ... 07414.html

Toure

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Toure »

Rigtig god nyhed! Efter min mening er Puyol stadig uerstattelig i Barças defensiv. Muligvis vil han blive langsommere med tiden, men han vil aldrig miste sin fightervilje! Puyi er den bedste captain man kunne ønske sig.

Puyol skulle have forlænget til 2013, hvilket betyder at kontrakten udløber når han er fyldt 35. Dermed kan vi næsten slå fast at han bliver i Barça, resten af karrieren. Super god nyhed!

¡Visca Barça, Visca Puyol!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af zqa »

Han har sagt god for kontrakten, men den er dog endnu ikke underskrevet ;)
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af rummenigge »

På den officielle hjemmeside står der 'principle agreement found', så Puyi mangler bare at tage sin Audi til Laportas kontor for at få formalier overstået 8)

Super nyhed, uden Puyi ville holdet miste gejst og jeg tror også en stor del af Piques succes skyldes det gode mentor/mentee samarbejde med vores anfører.

Ligesom med Maldini er selv Puyis tilstedeværelse vigtig for holdet. Tillykke Barca!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Bager »

En fantastisk nyhed for Barca!

Er overbevist om at der stadig er en del gode år i Tarzan. En meget værdig måde at afvikle sin karriere. Puyol har jo om nogen været stammen på vores dreamteam(s). Han burde få rejst en statue når hans aktive karriere engang er færdig om en ti-års tid.
Visca el Barca

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af benjamin »

Jeg synes Puyol fortjener, at vi få sat tråden igang igen efter den fremragende indsats mod Madrid. Og når man så tænker tilbage på den mistillid vores kaptajn fik for blot nogle måneder siden, sætter det tingene i perspektiv, at han stadig viser sig som den vigtigste brik i defensiven. Piqué har den bedste læremester, man kan få!

Jeg ved vi har Xavi, og han ville sikkert gøre det fint, men Puyol er nærmest uerstattelig som holdkaptajn.
Stick to your guns.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Visca El Barca »

benjamin skrev:Jeg synes Puyol fortjener, at vi få sat tråden igang igen efter den fremragende indsats mod Madrid. Og når man så tænker tilbage på den mistillid vores kaptajn fik for blot nogle måneder siden, sætter det tingene i perspektiv, at han stadig viser sig som den vigtigste brik i defensiven. Piqué har den bedste læremester, man kan få!

Jeg ved vi har Xavi, og han ville sikkert gøre det fint, men Puyol er nærmest uerstattelig som holdkaptajn.
Jeg er meget enig i det! Hver gang vi har brug for en pragtpræstation fra forsvaret, så er det ALTID puyol der går forrest! Han var god mod Inter, og han var jo fuldstændig genial i aften! Jeg synes desuden, han er mere en bare endnu en spiller, han er symbolet, han er hjertet a klubben! Der har på det seneste blevet stillet spørgsmålstegn ved hans evner!

Jeg synes stadig han er den mest komplette og den klart bedste forsvarsspiller vi har i klubben, sammenlagt med hans betydning for klubben, så skal han da klart spille, så længe han er frisk og klar! Han har jo bevist at han ikke falder i niveau!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

anolacrabcf

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af anolacrabcf »

Enig i de store roser til Puyol, efter at have set kampen på nettet. Mener det var klogt af Pep, at stille med en hurtig midterforsvar sammen med Pique.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af ladislau »

Kampens spiller i min optik

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Elbarca »

Uden tvivl. Man kan altid regne med ham når det brænder mest på i de store kampe. 3 gange afværgede han noget der lignede en sikker scoring med flotte indgreb.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af JonasV »

Nogen der har hørt noget om skadens omfang?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster