Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MarkRJ

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af MarkRJ »

Tror nok han kan bruges i Inter, han havde var ikke god nok til Barca mere, men er god nok til Inter :)

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

MarkRJ skrev:Tror nok han kan bruges i Inter, han havde var ikke god nok til Barca mere, men er god nok til Inter :)
Hmm... bestemt ikke enig..! Tiden var rigtig for han skulle videre ja, men var han blevet var han da bestemt god nok til Barca og stadig det klare førstevalg i angrebet. Han leverede da til det sidste.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Han er blandt vores all-time bedste angribere, og han bombede løs i sidste sæson. Så jeg ved ikke hvad du mener med, "...at han ikke var god nok til Barca længere". Det var bare på tide at vi fik noget nyt blod ind i truppen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Vi siger hej til vores-- undskyld, deres afrikanske bomber... er jo blot 3 måneder siden han scorede i CL-finalen.. hvad sker der dog :)
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Et fantastisk mål han lavede i weekenden... in your face til alle dem, som mente at deres mormor kunne score de samme mål som ham.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

At vores bedsteforældre ikke kunne have scoret det i weekenden ændrer da absolut ikke på, at størstedelen af hans mål i Barcelona også kunne sættes ind af Zlatan, Villa, osv.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Mander skrev:At vores bedsteforældre ikke kunne have scoret det i weekenden ændrer da absolut ikke på, at størstedelen af hans mål i Barcelona også kunne sættes ind af Zlatan, Villa, osv.
Mange argumenterede for at Zlatan kunne tilføre ekstra dimensioner i det åbne spil. Ikke for noget, men jeg venter stadig og giver ham indtil jul, før jeg kan vurdere ham. Men at score "nemme" mål er ikke det eneste han er købt for, ellers ville jeg da mene, at han er spild af penge. Håber snart på at han kommer igang. Det er selvfølgelig unfair at kritisere ham efter denne weekend, hvor han i det meste af tiden spillede sammen med de unge Pedro og Jeffren. Først da Messi kom ind kunne han noget. Ofte var kritikken af Eto'o at han ikke kunne noget uden de andre. Spørgsmålet er hvor mange spillere der kan noget uden at være i nærheden af andre gode spillere.

I det åbne spil har Eto'o været god i den eneste kamp jeg har set med ham (den mod AC Milan), men det mener jeg ikke at Zlatan har i de kampe jeg har set ham. Tilvænning og tilvænning

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Hvor er jeg dog enig Goldenbaum. Det rammer plet efter min mening.

Men det bliver sjovt at se hvad der sker, når Barca og Inter, Zlatan og Eto'o tørner sammen. Det er skæbnen, der har villet det sådan - det bliver noget af en kamp i kampen.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Guardiola skrev:Hvor er jeg dog enig Goldenbaum. Det rammer plet efter min mening.

Men det bliver sjovt at se hvad der sker, når Barca og Inter, Zlatan og Eto'o tørner sammen. Det er skæbnen, der har villet det sådan - det bliver noget af en kamp i kampen.
og selvfølgelig skal Barca vinde... 4-1 ude og hjemme :wink: Hvis Inter kommer bedst ud af det, har jeg et forklaringsproblem overfor flere i min vennekreds... Hvis vi taber og Eto'o scorer et hattrick eller lign. er jeg den første til at hænge Guardiola.

barca76

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af barca76 »

Jeg må ærligt tilstå at jeg tror virkelig vi får en vildt tændt Eto´o at se i morgen og han blir meget svær at holde fra fadet. Han kender vores svagheder og han vil nok gerne vise især Guardiola en ting eller to.
Men samtidig kender vi jo osse ham og jeg håber selvfølgelig at vi kan holde styr på ham.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Goldenbaum skrev: Hvis vi taber og Eto'o scorer et hattrick eller lign. er jeg den første til at hænge Guardiola.
Det må du ikke! :wink: :D Guardiola har gjort det fantastisk uanset hvad. Det kunne være vildt, hvis vi vinder alle tre titler igen. Så har Guardiola, som debutant, sat et rekord som vel nærmest ikke kan overgås. Og det i så ung en alder!

Nåh - men back to Eto'o.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Tvivler på, at Eto'o scorer... ligegyldigt hvor tændt han er, så spiller han trods alt for Inter, der sidste år var ved at ryge ud til Werder, Panathinaikos og Apoel (jaja, de har fået lidt nye spillere, men er jo ikke sikkert, at de slår til i CL).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

sweet panna han lavede .. tror det var på Pique :)
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af benjamin »

Billede

det ser da lidt sørgeligt ud
Stick to your guns.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Jeg havde sku ondt af Eto'o da jeg så Inter-Barca igår.

Det virkede slet ikke som om han nød det at spille mod os, lignede en der havde lidt hjemve.

Kan vi ikke købe ham tilbage for 25 M€ og samtidig beholde Ibra??
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster