Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Eto'o, you are legend.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Samuel Eto'o er en sand legende. En mand man altid vil huske score mål for Barca - især målet i Champions League-finale mod Arsenal er som printet i enhver Barca-fans sind. Håber han kommer til at skinne for Internazionale!

Desværre sluttede han sin ellers fænomenale tid i Barca på en lidt ærgerlig måde, men jeg vil rose Eto'o for hans fightervilje, og selvfølgelig hans tonsvis af mål.

Tak Samu!

Barraza10

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Barraza10 »

Yes Eto you will always be a legend in Barca..

Ville gerne ha' set Eto få en anden afsted, men nu er tingene som de er.

Og lige tilbage til den "fornuftige" pris ??????????????????????

Hvordan kan svenske Zlatan, være 300 mill. værd PLUS en af verdens bedste angribere...

Sportsligt er de vel lige, så kan man tale alder og atityde og Zlatan skal nok lave sine scener i Barca. Jeg vil
påstå at Zlatan kommer til at lave flere problemer end Eto fik lavet., bare giv Zlatan 6 måneder så kommer egoet.

Og nej jeg er slet ikke enig i at Zlatan er alt det værd. Eto er bedre pasningspiller end Zlatan og hvis der er noget du skal kunne som angriber i Barca, er det pasningsspillet.

Syntes nu det ville være en bedre ide at ha' forlænget med eto 1 år og lave en forhåndsaftale med city eller hvem der gerne ville bet. hvad det kostede. Og så få Villa med sikkerhed næste sommer.
Hvis man havde lavet sådan en aftale med Valencia, kunne de sikkert få ham billigere og vi havde betalt 300mill for villa og solgt eto for 200mill. (ca priser hehe)

Når alt dette er sagt, tror jeg Zlatan får succes for Barca, nu får han medspillere, der gerne vil spille fodbold som han kan li det og det kommer til at blive smukt..

Men for den pris???? Ikk særlig god deal HVIS DU SPØRG MIG!!! :wink:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Barraza10 skrev:Og lige tilbage til den "fornuftige" pris ??????????????????????

Hvordan kan svenske Zlatan, være 300 mill. værd PLUS en af verdens bedste angribere...

Sportsligt er de vel lige, så kan man tale alder og atityde og Zlatan skal nok lave sine scener i Barca. Jeg vil
påstå at Zlatan kommer til at lave flere problemer end Eto fik lavet., bare giv Zlatan 6 måneder så kommer egoet.

Og nej jeg er slet ikke enig i at Zlatan er alt det værd. Eto er bedre pasningspiller end Zlatan og hvis der er noget du skal kunne som angriber i Barca, er det pasningsspillet.
Ikke for at bruge dette emne til at svine Eto'o til, men...

Eto'os pasninger er for det meste rigtige korte 1-2 afleveringer. Det kan Zlatan også. Oven i det kan han så lave meget præcise, lange afleveringer, kan aflevere med hæl, yderside, inderside, hoved og velsagtens også med røven.

Jeg har endnu ikke hørt om, at Zlatan skulle have haft problemer med hverken holdkammerater eller trænere - kun med diverse fodboldfans, der synes, at han virker arrogant i medierne (und?). Guardiola er træt af Eto'o. Derfor skulle han væk, og han ville jo netop ikke skrive under på en ny kontrakt, med mindre han steg en god del i løn (en løn, der i forvejen er høj nok). Skulle vi bare lade ham gå? Han ville jo ikke til City, og vi skulle være gået meget ned i pris for at sælge ham til en anden storklub, i hvilket fald vi ville stå med en lille pose penge... og ingen angriber.

Når alt det er sagt, er jeg skam glad for Eto'os præstationer for os - han scorer trods alt mange mål per sæson. Jeg tror desværre ikke, at han vil klare sig specielt godt for Inter, hvor hans midtbane kommer til at mangle kreativitet. Jeg håber det bedste for ham, og for Inter, men jeg er ikke særlig optimistisk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Kenneth »

Mander skrev:Eto'os pasninger er for det meste rigtige korte 1-2 afleveringer. Det kan Zlatan også. Oven i det [...] velsagtens også med røven.
Det er noget af det jeg har savnet hos Eto'o. Glæder mig til at se Ibra i aktion! :wink:
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Rocco

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rocco »

Av Av Av, det gør lidt ondt i hjertet at se Eto'o i Inters trøje. :? Men sådan er det vel bedst for alle parter. Tak for alt Eto'o, håber du går en god fremtid i møde i Italien.

barca76

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af barca76 »

Samuel Eto´o , en stor spiller som har skrevet sig ind i klubbens historie med sin fightervilje og næse for mål. En af klubbens bedste forwards gennem tiden...Held og lykke i Inter.

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Mærkeligt at se Samuel i Inters trøje, og også mærkeligt at se ham under "Andre Spillere"...

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

Tak for alt og held og lykke i Inter, Samuel.

EDIT:

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Føles underligt at se Eto'o herinde under "andre spillere". Svært for mig at acceptere...eller at se ham i den trøje. Håber han tager Serie A med storm og bliver topscorer... men håber at Juve vinder. Kæft jeg er i dilemma Eto'o mod Juve... det bliver svært ikke at juble med Eto'o... selvom jeg holder med Juve.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af abx »

Nogen der ved om Eto er med i truppen, når Inter spiller træningskamp i aften mod Monaco?
Próxima Estación.... Parallel!

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

abx skrev:Nogen der ved om Eto er med i truppen, når Inter spiller træningskamp i aften mod Monaco?
Jeg læste et sted at han er med fra start.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Fin nok kommentar af Casillas, meeeeeen...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=55942

Hans største mareridt over de sidste tre-fire år har snarere været Messi end Eto'o. Messi er da den suveræne topscorer i El Clasicos over de seneste år eller tager jeg fejl? (Messi lagde tre bolde ind bag Casillas bare sidste sæson)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

barca76

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af barca76 »

rummenigge skrev:Fin nok kommentar af Casillas, meeeeeen...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=55942

Hans største mareridt over de sidste tre-fire år har snarere været Messi end Eto'o. Messi er da den suveræne topscorer i El Clasicos over de seneste år eller tager jeg fejl? (Messi lagde tre bolde ind bag Casillas bare sidste sæson)
Ingen tvivl om at Etoó var og stadig er hypermålfarlig, men jeg vil også sige at Messi har været den mest målfarlige i el clasico. Mere bevægelig end Etoó og næsten umulig at stoppe.

LValgren

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af LValgren »

Så har eto'o lige scoret sit første mål som Inter spiller i super cup opgøret mod Lazzio.
(Inter tabte i øvrigt 2-1)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster