Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Godfather skrev:
Jønde skrev:Hva er der overhovedet nogen der ved om det er FAKTUM at eto`o har krævet den "sign out fee" eller slagter vi nu manden baseret på rygter fra pressen, igen igen.....
Når man ikke har været en flue på væggen under de respektive forhandlinger er det ret svært, at vurdere om det er et faktum, at afrikaneren har krævet denne såkaldte "sign out fee" eller ej. Men, ifølge majoriteten af kilderne, omhandlende sagen postuleres der dog, at det er Eto' selv som har krævet en exit bonus. Hvorvidt det er hele sandheden skal være uvist men denne bonus er altså uanset en potentiel deal-breaker, hvilket også nævnes implicit af Eto's egen agent. Derfor er der ikke noget ulogisk i at, man som ægte culé stiller sig kritisk til Eto' og hans respektive agents ageren i denne sag.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 58,00.html

Anyways, når det er sagt, så er din tese om, at vi fans skaber en lynch stemning, vil slagte afrikaneren eller godtroende tror alt hvad pressen skriver om ham - heller ikke noget der bidrager synderligt til en god og sober debat. Hvilket du tydeligvis med rette forlanger af os andre.
Hver man har en mening..
Jeg fx mener at eto'o er alt for pengegrisk :| .. men det er jo også kun rygter i aviser.. det eneste officiele vi ved lige pt. er at eto og inter er enige.. at inter betaler det beløb som eto'o krævede at barca.. så det eneste vi mangler er en kontrakt som skal underskrives af eto'o og zlatan..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Ponte skrev:Synes man skulle prøve at læse denne artikel så:

http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0=

Prøv og læs der hvor der som punkt med orange står: Mesalles state'er.

Fra en kilde som i andre jo også referer til som troværdig.

OG SYNES BESTEMT IKKE DER ER GRUND TIL MUDDERKASTNING :!:
Vi prøver jo alle at finde hoved og hale i det her :!:
Du har ret måske var jeg lidt hurtig ude med riven (Sorry Jønde!!). en af de to nedenstående artikler har enten fejlciteret Mesalla eller også har Mesalla/Eto'o vendt på en tallerken efter Inter har imødekommet alle krav:

http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0=

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... al_23.html

Eller også er google oversættelsen misvisende. Hmm, er sku irriteret. Måske finder vi aldrig ud af om der var en loyalty bonus/sign-on fee eller ej.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Zaki

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Zaki »

Det var da sygt hvor mange negative kommentarer der er om Eto'o på dette forum:)
Skal jeg være ærlig, så syntes jeg at det er hyklerisk at mene at det er ok at barca gør alt for at få det maksimale ud af eto'o (her sælge ham i år før hans kontrakt udløber eller sætte ham på bænken fordi han ikke vil lade sig sælge) men ikke ok at eto'o gør hvad han kan for at få det maksimale ud af den situation han står i. Fodbold er et arbejde og hvis man ikke gjorde som eto'o gør nu så er man da godt nok dum. Hvis det er så forkert at forlange penge af sin arbejdsgivere hvorfor arbejder i så ikke gratis (her forudsætter jeg at i ikke gør det selvom jeg rent faktisk ikke ved det). Jah Eto'o tjener allerede mange penge, men det betyder ikke at han ikke har ret til at tjene mere hvis han vil og kan og derudover er det jo heller ikke sådan at barca er fattige selv, er det?.
Eto'o skrev i sin tid en kontrakt med barcelona som begge parter var enige i. Så må det da være op til ham selv hvis han vil fuldføre den og gå frit, forlænge eller forlange penge for at forlade barca. Hvis barca ikke vil betale de penge, så kan de da bare beholde ham - det er der da ingen der forhindrer dem i.

Ahh det var dejligt at komme ud med det - for var ved at blive træt af at læse alle jeres selvretfærdige indlæg. Og jo jeg er forresten barca fan.
Men skal jeg være ærlig, så syntes jeg barca mange gange før selv har opført sig dårligt overfor spillere, der har gjort utrolig meget for klubben jf. Rivaldo fx.

Det var også mit første indlæg herinde, så hej alle sammen :P

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Zaki skrev:Det var da sygt hvor mange negative kommentarer der er om Eto'o på dette forum:)
Skal jeg være ærlig, så syntes jeg at det er hyklerisk at mene at det er ok at barca gør alt for at få det maksimale ud af eto'o (her sælge ham i år før hans kontrakt udløber eller sætte ham på bænken fordi han ikke vil lade sig sælge) men ikke ok at eto'o gør hvad han kan for at få det maksimale ud af den situation han står i. Fodbold er et arbejde og hvis man ikke gjorde som eto'o gør nu så er man da godt nok dum. Hvis det er så forkert at forlange penge af sin arbejdsgivere hvorfor arbejder i så ikke gratis (her forudsætter jeg at i ikke gør det selvom jeg rent faktisk ikke ved det). Jah Eto'o tjener allerede mange penge, men det betyder ikke at han ikke har ret til at tjene mere hvis han vil og kan og derudover er det jo heller ikke sådan at barca er fattige selv, er det?.
Eto'o skrev i sin tid en kontrakt med barcelona som begge parter var enige i. Så må det da være op til ham selv hvis han vil fuldføre den og gå frit, forlænge eller forlange penge for at forlade barca. Hvis barca ikke vil betale de penge, så kan de da bare beholde ham - det er der da ingen der forhindrer dem i.

Ahh det var dejligt at komme ud med det - for var ved at blive træt af at læse alle jeres selvretfærdige indlæg. Og jo jeg er forresten barca fan.
Men skal jeg være ærlig, så syntes jeg barca mange gange før selv har opført sig dårligt overfor spillere, der har gjort utrolig meget for klubben jf. Rivaldo fx.

Det var også mit første indlæg herinde, så hej alle sammen :P

Haha :D velkommen til forummet mate..
du har fuldstændig ret, han fortjener et klap på skulderen.. og jeg håber han siger farvel til klubben som ronaldinho.., men mener du så også at det er et dårligt køb (Zlatan Ibrahimovic) :)?

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

Velkommen Til Zaki!

Deler din holdning og giver dig ret og en sig on fee er bestemt ikke nyt i proff. fodbold.
Der er desværre flere eksempler på spillere der har haft en turbulent afgang fra klubben udover Rivaldo.

Og kannDK:
Pengegriske kagemixer for en time siden og nu et klap på skulderen :?: :!:

hmm....
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Ponte skrev:Velkommen Til Zaki!

Deler din holdning og giver dig ret og en sig on fee er bestemt ikke nyt i proff. fodbold.
Der er desværre flere eksempler på spillere der har haft en turbulent afgang fra klubben udover Rivaldo.

Og kannDK:
Pengegriske kagemixer for en time siden og nu et klap på skulderen :?: :!:

hmm....
han fortjener et klap på skluderen for sine præstationer..
men fortjener også sparket for sin opførsel igennem tiderne, og over for pep og barca nu.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

kannDK skrev:
Ponte skrev:Velkommen Til Zaki!

Deler din holdning og giver dig ret og en sig on fee er bestemt ikke nyt i proff. fodbold.
Der er desværre flere eksempler på spillere der har haft en turbulent afgang fra klubben udover Rivaldo.

Og kannDK:
Pengegriske kagemixer for en time siden og nu et klap på skulderen :?: :!:

hmm....
han fortjener et klap på skluderen for sine præstationer..
men fortjener også sparket for sin opførsel igennem tiderne, og over for pep og barca nu.
Må indrømme jeg ikke forstår dig, specielt med "over for pep og barca nu"
For at sige det med ord, så er det der har foregået indtil videre jo ikke særlig overbevisende måde at behandle en spiller på. Først går man ud og tilbyder ham en forlængelse, altså Eto´ bliv for derefter at meddele at man ikke ønsker ham i klubben = Eto´o væk!
Synes på ingen måde det er særlig prof.! Kan sagtens se aspektet i at Eto´o ville kunne forlade Barca på en fri transfer hvis ikke man forlængede, men så handler det da i lige så høj grad om at man ønsker at få penge ud af Eto´o, fremfor man lader ham gå frit næste år, hvilket jeg godt kan forstå set som virksomhed. Men hvad er det mærkelige i man som ansat så kræver noget til gengæld? Og der er da mange store spillere der har forladt klubberne kvit og frit med kontraktens udløb.
Transfervinduet lukker altså først d.1 september og i princippet havde Eto´o til hans kontrakt udløb,at finde ud af om det var Barca eller ej.
Der findes flere eksempler på vores ledelse ikke har været helt så heldige og der er en grund til vi engang blev kaldt for "det catalanske galehus", som jeg personligt har måtte høre for i mange år som Barca fan. Håber aldrig vi bliver kaldt det igen, for vi har faktisk en ok ledelse, men det her er en helt normal situation imellem en virksomhed og en ansat.
Fodboldspillere er altså mere end konspil og salgsobjekter og regulære ansatte.
Vi er en klub med stolte traditioner og det bliver vi ved med at være, men verden kører altså også videre udenfor.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Ponte skrev:
kannDK skrev:
Ponte skrev:Velkommen Til Zaki!

Deler din holdning og giver dig ret og en sig on fee er bestemt ikke nyt i proff. fodbold.
Der er desværre flere eksempler på spillere der har haft en turbulent afgang fra klubben udover Rivaldo.

Og kannDK:
Pengegriske kagemixer for en time siden og nu et klap på skulderen :?: :!:

hmm....
han fortjener et klap på skluderen for sine præstationer..
men fortjener også sparket for sin opførsel igennem tiderne, og over for pep og barca nu.
Må indrømme jeg ikke forstår dig, specielt med "over for pep og barca nu"
For at sige det med ord, så er det der har foregået indtil videre jo ikke særlig overbevisende måde at behandle en spiller på. Først går man ud og tilbyder ham en forlængelse, altså Eto´ bliv for derefter at meddele at man ikke ønsker ham i klubben = Eto´o væk!
Synes på ingen måde det er særlig prof.! Kan sagtens se aspektet i at Eto´o ville kunne forlade Barca på en fri transfer hvis ikke man forlængede, men så handler det da i lige så høj grad om at man ønsker at få penge ud af Eto´o, fremfor man lader ham gå frit næste år, hvilket jeg godt kan forstå set som virksomhed. Men hvad er det mærkelige i man som ansat så kræver noget til gengæld? Og der er da mange store spillere der har forladt klubberne kvit og frit med kontraktens udløb.
Transfervinduet lukker altså først d.1 september og i princippet havde Eto´o til hans kontrakt udløb,at finde ud af om det var Barca eller ej.
Der findes flere eksempler på vores ledelse ikke har været helt så heldige og der er en grund til vi engang blev kaldt for "det catalanske galehus", som jeg personligt har måtte høre for i mange år som Barca fan. Håber aldrig vi bliver kaldt det igen, for vi har faktisk en ok ledelse, men det her er en helt normal situation imellem en virksomhed og en ansat.
Fodboldspillere er altså mere end konspil og salgsobjekter og regulære ansatte.
Vi er en klub med stolte traditioner og det bliver vi ved med at være, men verden kører altså også videre udenfor.
Lige meget hvor meget i håber på eto'o bliver, er der ikke store chancer for at jeres ønske bliver opfyldt, og jeg er meget glad for at få zlatan til holdet.. men ingen tvivl om at eto nok skal klare det godt i inter :)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Zaki skrev:Det var da sygt hvor mange negative kommentarer der er om Eto'o på dette forum:)
Skal jeg være ærlig, så syntes jeg at det er hyklerisk at mene at det er ok at barca gør alt for at få det maksimale ud af eto'o (her sælge ham i år før hans kontrakt udløber eller sætte ham på bænken fordi han ikke vil lade sig sælge) men ikke ok at eto'o gør hvad han kan for at få det maksimale ud af den situation han står i. Fodbold er et arbejde og hvis man ikke gjorde som eto'o gør nu så er man da godt nok dum. Hvis det er så forkert at forlange penge af sin arbejdsgivere hvorfor arbejder i så ikke gratis (her forudsætter jeg at i ikke gør det selvom jeg rent faktisk ikke ved det). Jah Eto'o tjener allerede mange penge, men det betyder ikke at han ikke har ret til at tjene mere hvis han vil og kan og derudover er det jo heller ikke sådan at barca er fattige selv, er det?.
Eto'o skrev i sin tid en kontrakt med barcelona som begge parter var enige i. Så må det da være op til ham selv hvis han vil fuldføre den og gå frit, forlænge eller forlange penge for at forlade barca. Hvis barca ikke vil betale de penge, så kan de da bare beholde ham - det er der da ingen der forhindrer dem i.

Ahh det var dejligt at komme ud med det - for var ved at blive træt af at læse alle jeres selvretfærdige indlæg. Og jo jeg er forresten barca fan.
Men skal jeg være ærlig, så syntes jeg barca mange gange før selv har opført sig dårligt overfor spillere, der har gjort utrolig meget for klubben jf. Rivaldo fx.

Det var også mit første indlæg herinde, så hej alle sammen :P
Der er mange negative kommentarer fordi Eto'o er hovedpersonen i et transfercirkus uden ligem 2nd year running!

Som Barca fan må du gerne bekymre dig mere om spillernes ve og vel end klubbens (om de så er loyale eller ej). For mig er klubben dog vigtigere fordi jeg ved at den giver vores spillere de bedste vilkår. Barca har altid være gode til ikke at binde deres spillere hvis de gerne ville afsted (Ronaldo anyone?!), af samme grund skal der være forståelse for at Barca vil af med de spillere som de vurderer ikke bidrager med hvad som kræves.

At du synes Barca behandler deres spillere dårligt er jeg lodret uenig i. Barca er ikke et pensionat hvor spillere, loyale som illoyale, kan trække sig tilbage med überlønninger! Come on, Rivaldo skulle da ikke beholdes da han ikke accepterede en løn som modsvarede hans nedadgående formkurve!

Loyale spillere som Pep og Xavi kan man holde på indtil de trækker sig tilbage da de er anderledes beskedne omkring deres krav til klubben og på den måde ikke skader klubben. Pep afviste et tilbud om en kontraktforlængelse for ikke at stille klubben i en svær position ifbm presidentvalget til næste år.

Eto'o tænker først på sig selv dernæst på klubben (møntet på din arbejdsgiver analogi), fair nok det respekterer jeg, men så vil klubben også af med ham når de føler at han sportsligt har peaket og at de kan få mere bang for the buck fra en anden spiller.

Jeg arbejder selv i en global konsulent virksomhed, selv her er verdenen ikke kold og cool cash kynisk som du udtrykker så meget forståelse for. Sign-on fees betales af køberklubben dvs. af Inter i Eto'os tilfælde, Eto'o burde bare sige til Laporta: "Tak for at hjælpe mig med at lande historiens beste kontrakt til en 28-årig, farvel og tak!" og dermed ikke kræve en rød reje foruden den løn han har til gode. Det var noget andet hvis Barca tvang ham til et sted hvor han blev dårligere stillet.

Eto'o må da godt få mere i løn, men så skal det ikke være hos Barca da han ikke skal have noget i nærheden end vores 22-årige fænomen! Der findes flere fuldgode erstatninger for Eto'o, der findes ingen som Messi.

I øvrigt velkommen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

rummenigge skrev:
Zaki skrev:Det var da sygt hvor mange negative kommentarer der er om Eto'o på dette forum:)
Skal jeg være ærlig, så syntes jeg at det er hyklerisk at mene at det er ok at barca gør alt for at få det maksimale ud af eto'o (her sælge ham i år før hans kontrakt udløber eller sætte ham på bænken fordi han ikke vil lade sig sælge) men ikke ok at eto'o gør hvad han kan for at få det maksimale ud af den situation han står i. Fodbold er et arbejde og hvis man ikke gjorde som eto'o gør nu så er man da godt nok dum. Hvis det er så forkert at forlange penge af sin arbejdsgivere hvorfor arbejder i så ikke gratis (her forudsætter jeg at i ikke gør det selvom jeg rent faktisk ikke ved det). Jah Eto'o tjener allerede mange penge, men det betyder ikke at han ikke har ret til at tjene mere hvis han vil og kan og derudover er det jo heller ikke sådan at barca er fattige selv, er det?.
Eto'o skrev i sin tid en kontrakt med barcelona som begge parter var enige i. Så må det da være op til ham selv hvis han vil fuldføre den og gå frit, forlænge eller forlange penge for at forlade barca. Hvis barca ikke vil betale de penge, så kan de da bare beholde ham - det er der da ingen der forhindrer dem i.

Ahh det var dejligt at komme ud med det - for var ved at blive træt af at læse alle jeres selvretfærdige indlæg. Og jo jeg er forresten barca fan.
Men skal jeg være ærlig, så syntes jeg barca mange gange før selv har opført sig dårligt overfor spillere, der har gjort utrolig meget for klubben jf. Rivaldo fx.

Det var også mit første indlæg herinde, så hej alle sammen :P
Der er mange negative kommentarer fordi Eto'o er hovedpersonen i et transfercirkus uden ligem 2nd year running!

Som Barca fan må du gerne bekymre dig mere om spillernes ve og vel end klubbens (om de så er loyale eller ej). For mig er klubben dog vigtigere fordi jeg ved at den giver vores spillere de bedste vilkår. Barca har altid være gode til ikke at binde deres spillere hvis de gerne ville afsted (Ronaldo anyone?!), af samme grund skal der være forståelse for at Barca vil af med de spillere som de vurderer ikke bidrager med hvad som kræves.

At du synes Barca behandler deres spillere dårligt er jeg lodret uenig i. Barca er ikke et pensionat hvor spillere, loyale som illoyale, kan trække sig tilbage med überlønninger! Come on, Rivaldo skulle da ikke beholdes da han ikke accepterede en løn som modsvarede hans nedadgående formkurve!

Loyale spillere som Pep og Xavi kan man holde på indtil de trækker sig tilbage da de er anderledes beskedne omkring deres krav til klubben og på den måde ikke skader klubben. Pep afviste et tilbud om en kontraktforlængelse for ikke at stille klubben i en svær position ifbm presidentvalget til næste år.

Eto'o tænker først på sig selv dernæst på klubben (møntet på din arbejdsgiver analogi), fair nok det respekterer jeg, men så vil klubben også af med ham når de føler at han sportsligt har peaket og at de kan få mere bang for the buck fra en anden spiller.

Jeg arbejder selv i en global konsulent virksomhed, selv her er verdenen ikke kold og cool cash kynisk som du udtrykker så meget forståelse for. Sign-on fees betales af køberklubben dvs. af Inter i Eto'os tilfælde, Eto'o burde bare sige til Laporta: "Tak for at hjælpe mig med at lande historiens beste kontrakt til en 28-årig, farvel og tak!" og dermed ikke kræve en rød reje foruden den løn han har til gode. Det var noget andet hvis Barca tvang ham til et sted hvor han blev dårligere stillet.

Eto'o må da godt få mere i løn, men så skal det ikke være hos Barca da han ikke skal have noget i nærheden end vores 22-årige fænomen! Der findes flere fuldgode erstatninger for Eto'o, der findes ingen som Messi.

I øvrigt velkommen.
Du har fuldstændig ret.

MEN, hver man har sin mening ;)

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Kenneth »

Kenneth skrev:Det er f****e noget svineri, og det er ikke Eto'o værdigt!

Damn, hvor kan jeg virkelig blive forarget over dette krav...
http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... quest.html

Det var bedre. Jeg trækker hermed mit vredesudbrud tilbage :)
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Ruminigge, man kan jo nok tænke både på spillere og klub, det hænger jo i den grad sammen. At du har valgt en side i en konflikt mellem ledelse og Eto'o, som måske primært eksisterer i medierne, istedet for virkeligheden, er jo ikke ensbetydende med andre ikke har begge perpektiver med. At være enig med ledelsen mener jeg heller ikke nødvendigvis, er det samme som at tænke på klubbens ve og vel. De træffer jo også gode og mindre gode beslutninger, alt efter hvad man mener er essentielt for klubben.

Der er ingen, som betvivler Barcas ret til at afhænde spillere, men de har jo indgået en kontrakt, som klubben jo skal forholde sig til. Barca vil tjene mest på en såda situation, det vil Eto'o naturligvis også. Jeg kunne yderligere gentage mig selv med, at dette har været en forhandling, men erfaringen viser det er for døve øren.
Barca har vel cuttet nogle spillere gennem tiden, og det har været fair nok overordnet, men mener nok der tit og ofte har manglet en ærefuld afsked med klub og fans. Loyalitet virker begge veje.

Hvad Eto'o tænker og hvorvidt det er Laporta, som lige pludselig har forhandlet kontrakten for Eto'o istedet for hans agent, det ved jeg ikke noget som helst om, så det vil jeg holde mig for fin til at debattere.

Forstår ikke relevansen til din arbejdsplads, eller hvorvidt Eto'o skal have samme løn som Messi, det er jo ikke lige et tema nu.

AndersDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af AndersDK »

I bund og grund burde Eto'o klappes af banen inden præsentationen af Zlatan på mandag eller tirsdag.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

ladislau skrev:Ruminigge, man kan jo nok tænke både på spillere og klub, det hænger jo i den grad sammen. At du har valgt en side i en konflikt mellem ledelse og Eto'o, som måske primært eksisterer i medierne, istedet for virkeligheden, er jo ikke ensbetydende med andre ikke har begge perpektiver med. At være enig med ledelsen mener jeg heller ikke nødvendigvis, er det samme som at tænke på klubbens ve og vel. De træffer jo også gode og mindre gode beslutninger, alt efter hvad man mener er essentielt for klubben.
Come on! Lad nu være med at manipulere med hvad jeg skriver. Jeg sætter IKKE lighedstegn med ledelsen og Barca. At jeg synes at denne ledelse har været den meget kompetente og stærkt medvirkende til den bedste periode (sportslig og økonomosik) betyder ikke at jeg synes den er perfekt og dermed kan hæve sig over klubben.

Eto'o og agenten har en stor del af ansvaret for alt den virak og den om muligt skade der har været på Barca image. Ud af så mange spillerafgange over de seneste 5-6 år er dette det eneste tilfælde hvor der har været SÅ meget polemik mellem ledelse og spiller. Ligesom ledelsen har set gennem fingre med de ting Eto'o har snakket sig over med gennem tiden så burde han og agenten komme dem tvivlen til gode her i en svær tid, og ikke begynde at fremvise private emails om forhandlingerne. På landsplan ville det tangere til forræderi.

Ladislau jeg gider ikke at diskutere med dig bare for diskussionens skyld ved at tolke sig uenig i alt hvad man skriver. Lad det passere og kom med nyt indhold til tråden.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Kenneth skrev:
Kenneth skrev:Det er f****e noget svineri, og det er ikke Eto'o værdigt!

Damn, hvor kan jeg virkelig blive forarget over dette krav...
http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... quest.html

Det var bedre. Jeg trækker hermed mit vredesudbrud tilbage :)

Samme her. Sign-on fee som skulle betales af Barca ville have været absolut uacceptabelt. Lad dette være sandt, så Sammy vil blive husket for alt det gode han har bidraget med. Peace out!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster