Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Det er desværre ikke et rygte mere, Mesalles har selv udtalt at Eto'o kræver en bonus for at rejse og bruger Peps udtalelse som undskyldning:

http://fcbarcelona.dk/nyheder072009/230720094.htm

Eto'o skal ikke have et "sign-out" fee af Barca af ren princip årsager! Manden sidder med en historisk god kontrakt på hånden og kommer fra en superkonrakt med Barca men nu vil han åbenbart stille vores klub i dårligt lys. Tag Peps sympatiske kommentar som en mand og lad være med at være pigefornærmet. UD!

Manden ter sig som om han er blevet fritstillet til hundene, ja ok hvis det at spille for Inter er så slemt for hans image, men med freakin' 80+ mio. i løn om året!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

rummenigge skrev:Det er desværre ikke et rygte mere, Mesalles har selv udtalt at Eto'o kræver en bonus for at rejse og bruger Peps udtalelse som undskyldning:

http://fcbarcelona.dk/nyheder072009/230720094.htm

Eto'o skal ikke have et "sign-out" fee af Barca af ren princip årsager! Manden sidder med en historisk god kontrakt på hånden og kommer fra en superkonrakt med Barca men nu vil han åbenbart stille vores klub i dårligt lys. Tag Peps sympatiske kommentar som en mand og lad være med at være pigefornærmet. UD!

Manden ter sig som om han er blevet fritstillet til hundene, ja ok hvis det at spille for Inter er så slemt for hans image, men med freakin' 80+ mio. i løn om året!!
helt enig, jeg synes virkelig det er for ringe at sætte barca og pep i et dårligt lys pga. de udtalelser...Jeg synes det er plat at forlange 30-40 danske millioner for at skrive under på den kontrakt.. så vi skal rent faktisk betale 6 millioner (euro) mere for at få Zlatan..

Rocco

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rocco »

Jeg fatter ikke at Eto'o laver det stunt her. Det kan kun være fordi han føler sig trådt over tæerne, pga. Pep ikke har ham med i sine planer. Syntes det er barnligt, og meget uprofessionelt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

rummenigge skrev:Det er desværre ikke et rygte mere, Mesalles har selv udtalt at Eto'o kræver en bonus for at rejse og bruger Peps udtalelse som undskyldning:

http://fcbarcelona.dk/nyheder072009/230720094.htm

Eto'o skal ikke have et "sign-out" fee af Barca af ren princip årsager! Manden sidder med en historisk god kontrakt på hånden og kommer fra en superkonrakt med Barca men nu vil han åbenbart stille vores klub i dårligt lys. Tag Peps sympatiske kommentar som en mand og lad være med at være pigefornærmet. UD!

Manden ter sig som om han er blevet fritstillet til hundene, ja ok hvis det at spille for Inter er så slemt for hans image, men med freakin' 80+ mio. i løn om året!!
Lige præcis! dette her viser virkelig hvor grådig den mand han er! har man fulgt ham i hans tid i barca vil man kunne se, at hans personlighed desværre ikke lever op til hans spil på banen!
Nu kan en Jønde eller Goldenbaum sige hvad de vil og kritiserer mig som fan nok så meget de vil, men dette her bevidner netop, at Eto'o ikke ønsker en respektfuld afsked med klubben, men hellere ser os malket godt og grundigt. Synd at vi må tage sådan en skammelig afsked med en ellers så stor spiller.
Forumlegende

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Kenneth »

Det er f****e noget svineri, og det er ikke Eto'o værdigt!

Damn, hvor kan jeg virkelig blive forarget over dette krav...
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

vi skal af med ham nu..

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Hva er der overhovedet nogen der ved om det er FAKTUM at eto`o har krævet den "sign out fee" eller slagter vi nu manden baseret på rygter fra pressen, igen igen.....

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

Der er jo noget der SLET IKKE hænger sammen her mht. til den "afsked bonus" sign on fee, griskhed, ja kald det hvad i vil.

ja jeg spørger bare:

Hvorfor har Ibra sagt farvel til Inter i USA og nu være på vej til Europa, hvis den "afskeds bonus" stadig er et afgørende issue for om handlen bliver til noget :?: :?:

Iøvrigt udtaler agenten at det er meget hårdt for Eto´o at forlade klubben og han ønsker at sige officielt farvel til alle Cúles.

Det kan være jeg tager fejl, men vil have de officielle beviser for det først :!:
Og uanset hvad, så kommer det ikke til at ændre mit syn på Eto´o overhovedet.

Jønde:
Jeg har ikke set noget sted det er officielt med den "sign on fee", derimod har jeg læst mange steder at Inter var villig til at betale lidt ekstra for at få ham.
Hvis der kunne være noget om det forstår jeg heller ikke hvorfor de knap så Barca venlige medier ikke skriver noget om at det hele kunne gå i vasken hvis Barca ikke betaler Eto´o ekstra for at forlade Barca.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Ponte skrev:Der er jo noget der SLET IKKE hænger sammen her mht. til den "afsked bonus" sign on fee, griskhed, ja kald det hvad i vil.

ja jeg spørger bare:

Hvorfor har Ibra sagt farvel til Inter i USA og nu være på vej til Europa, hvis den "afskeds bonus" stadig er et afgørende issue for om handlen bliver til noget :?: :?:

Iøvrigt udtaler agenten at det er meget hårdt for Eto´o at forlade klubben og han ønsker at sige officielt farvel til alle Cúles.

Det kan være jeg tager fejl, men vil have de officielle beviser for det først :!:
Og uanset hvad, så kommer det ikke til at ændre mit syn på Eto´o overhovedet.

Jønde:
Jeg har ikke set noget sted det er officielt med den "sign on fee", derimod har jeg læst mange steder at Inter var villig til at betale lidt ekstra for at få ham.
Hvis der kunne være noget om det forstår jeg heller ikke hvorfor de knap så Barca venlige medier ikke skriver noget om at det hele kunne gå i vasken hvis Barca ikke betaler Eto´o ekstra for at forlade Barca.
Har du ikke også læst at Inter betaler den sum som eto'o kræver for at flytte klub ?:)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Hva er der overhovedet nogen der ved om det er FAKTUM at eto`o har krævet den "sign out fee" eller slagter vi nu manden baseret på rygter fra pressen, igen igen.....
Come on Jønde, lav selv lidt research inden du stiller dine skeptiske spørgsmål til os der kritiserer Eto'o på baggrund af officielle udtalelser.

Jeg vil hermed lade dig tag en tur på nettet og selv finde Mesalles udtalelser idag fra det Italienske presseland. Hermed et hint for at finde kilder, hvis du er heldig kan du endda finde en video fra interviewet af Eto'os agent. Hvis du stiller spørgsmål over at den Italieske presse samlet kan fejlcitere Mesalle, ja, så er det dit problem.

Løven fra Cameroun er ved at transformere sig til en fej hyæne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

rummenigge skrev:
Hva er der overhovedet nogen der ved om det er FAKTUM at eto`o har krævet den "sign out fee" eller slagter vi nu manden baseret på rygter fra pressen, igen igen.....
Come on Jønde, lav selv lidt research inden du stiller dine skeptiske spørgsmål til os der kritiserer Eto'o på baggrund af officielle udtalelser.

Jeg vil hermed lade dig tag en tur på nettet og selv finde Mesalles udtalelser idag fra det Italienske presseland. Hermed et hint for at finde kilder, hvis du er heldig kan du endda finde en video fra interviewet af Eto'os agent. Hvis du stiller spørgsmål over at den Italieske presse samlet kan fejlcitere Mesalle, ja, så er det dit problem.

Løven fra Cameroun er ved at transformere sig til en fej hyæne.
Well said. Jønde, fair du først er tilfreds når Eto'o ringer og bekræfter dette til dig personligt. Men vi andre forholder os til de officielle udtalelser der er kommet.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Ponte skrev:Der er jo noget der SLET IKKE hænger sammen her mht. til den "afsked bonus" sign on fee, griskhed, ja kald det hvad i vil.

ja jeg spørger bare:

Hvorfor har Ibra sagt farvel til Inter i USA og nu være på vej til Europa, hvis den "afskeds bonus" stadig er et afgørende issue for om handlen bliver til noget :?: :?:

Iøvrigt udtaler agenten at det er meget hårdt for Eto´o at forlade klubben og han ønsker at sige officielt farvel til alle Cúles.

Det kan være jeg tager fejl, men vil have de officielle beviser for det først :!:
Og uanset hvad, så kommer det ikke til at ændre mit syn på Eto´o overhovedet.

Jønde:
Jeg har ikke set noget sted det er officielt med den "sign on fee", derimod har jeg læst mange steder at Inter var villig til at betale lidt ekstra for at få ham.
Hvis der kunne være noget om det forstår jeg heller ikke hvorfor de knap så Barca venlige medier ikke skriver noget om at det hele kunne gå i vasken hvis Barca ikke betaler Eto´o ekstra for at forlade Barca.

Mesalles har selv udtalt at han nu vil afkræve en passende "Bonus" til Eto'o af Barca (for oversættelsen af Mesalles Italienske med heavy spansk accent skal du nok oversætte den tilsvarende skriftlige artikel med google ):
http://video.gazzetta.it/?vxSiteId=f89d ... itrate=300

Han skal ikke have en eneste euro rent principielt. Barca har hjulpet ham til en historisk stor kontrakt og har været rundhåndet med at give Inter en passende kompensation så de får rigelig råd til en superløn til Eto'o
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

Synes man skulle prøve at læse denne artikel så:

http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0=

Prøv og læs der hvor der som punkt med orange står: Mesalles state'er.

Fra en kilde som i andre jo også referer til som troværdig.

OG SYNES BESTEMT IKKE DER ER GRUND TIL MUDDERKASTNING :!:
Vi prøver jo alle at finde hoved og hale i det her :!:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Ponte skrev:Synes man skulle prøve at læse denne artikel så:

http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0=

Prøv og læs der hvor der som punkt med orange står: Mesalles state'er.

Fra en kilde som i andre jo også referer til som troværdig.

OG SYNES BESTEMT IKKE DER ER GRUND TIL MUDDERKASTNING :!:
Vi prøver jo alle at finde hoved og hale i det her :!:
Jeg følger med på alle diverse hjemmesider lige pt. jeg vil bare gerne have at denne handel bliver officielt gennemført.. jeg vil af med eto'o og have zlatan ibrahimovic.. så bliver det også meget mere interessant for mig at spille FIFA 10 på ps3 :)

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

Jønde skrev:Hva er der overhovedet nogen der ved om det er FAKTUM at eto`o har krævet den "sign out fee" eller slagter vi nu manden baseret på rygter fra pressen, igen igen.....
Når man ikke har været en flue på væggen under de respektive forhandlinger er det ret svært, at vurdere om det er et faktum, at afrikaneren har krævet denne såkaldte "sign out fee" eller ej. Men, ifølge majoriteten af kilderne, omhandlende sagen postuleres der dog, at det er Eto' selv som har krævet en exit bonus. Hvorvidt det er hele sandheden skal være uvist men denne bonus er altså uanset en potentiel deal-breaker, hvilket også nævnes implicit af Eto's egen agent. Derfor er der ikke noget ulogisk i at, man som ægte culé stiller sig kritisk til Eto' og hans respektive agents ageren i denne sag.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 58,00.html

Anyways, når det er sagt, så er din tese om, at vi fans skaber en lynch stemning, vil slagte afrikaneren eller godtroende tror alt hvad pressen skriver om ham - heller ikke noget der bidrager synderligt til en god og sober debat. Hvilket du tydeligvis med rette forlanger af os andre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster