Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Godfather skrev:Ifølge nedenstående side, har Eto' og Josep Maria Mesalles (agenten) krævet en afskeds bonus hvilket er blevet afvist af Barcelona- ledelsen. Derfor har man nu fra ledelsens side besluttet, at byde 75 mio euro + Hleb på en låneaftale.

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... -etoo.html

Da overstående ikke er den mest troværdige side, så venter jeg med, at kritisere ledelsen, Eto' og hans respektive agent. Dog håber jeg virkelig denne transfersaga snart for en lykkelig slutning således både Eto' og klubben skilles på en værdig måde.
Tror simpelthen ikke på at ledelsen vil droppe at bytte Eto. Hvis dette scenarie er sandt, så vil man da hellere betale Eto de 6 millioner, istedet for at byde 75 millioner og så lade ham gå frit næste år.

Hvis han lige på falderebet har krævet de sidste 6 millioner Euro, så er han altså et lille pengegrisk R.....

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

Godfather skrev:Ifølge nedenstående side, har Eto' og Josep Maria Mesalles (agenten) krævet en afskeds bonus hvilket er blevet afvist af Barcelona- ledelsen. Derfor har man nu fra ledelsens side besluttet, at byde 75 mio euro + Hleb på en låneaftale.

http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... -etoo.html

Da overstående ikke er den mest troværdige side, så venter jeg med, at kritisere ledelsen, Eto' og hans respektive agent. Dog håber jeg virkelig denne transfersaga snart for en lykkelig slutning således både Eto' og klubben skilles på en værdig måde.
De italienske og spanske aviser skriver om det samme, så der må vel (desværre) være noget om det. Eto's agent mødes igen idag for at forhandle Eto´o<>Ibra aftalen på plads.
Håber det snart er overstået, så vi kan få en afklaring og ro på den front til den kommende sæson.
Men en MEGET mærkelig "twist" i de forhandlinger synes jeg... :!:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

Godfather skrev: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... -etoo.html

Da overstående ikke er den mest troværdige side, så venter jeg med, at kritisere ledelsen, Eto' og hans respektive agent. Dog håber jeg virkelig denne transfersaga snart for en lykkelig slutning således både Eto' og klubben skilles på en værdig måde.
Hvis du spørger mig, finder jeg siden rimelig troværdig.

Hans agent burde skydes.

Remmen

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Remmen »

XaviHernandez skrev:
Godfather skrev: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... -etoo.html

Da overstående ikke er den mest troværdige side, så venter jeg med, at kritisere ledelsen, Eto' og hans respektive agent. Dog håber jeg virkelig denne transfersaga snart for en lykkelig slutning således både Eto' og klubben skilles på en værdig måde.
Hvis du spørger mig, finder jeg siden rimelig troværdig.

Hans agent burde skydes.
Hvis dette er rigtigt, er jeg godt nok ved at være træt af Etoo.. Ikke nok med at han vil have næsten 40 mio, men han vil ifølge la Gazzetta dello Sport, også have at Pep skal undskylde hans udtalelser om, at det ville være bedst at Etoo smutter..

Hjemmesidens troværdighed, afhænger vel af hvilken kilde de henviser til..

Kunne være vi skulle gå tilbage til Villa :?

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

På en måde kan man egentlig godt forstå Eto syntes jeg. Som der står i artiklen på siden, så gør han jo klubben en tjeneste ved at være villig til at skifte klub et år før han kunne skifte gratis. (og tjene kassen på det)

Hvis der er hold i det de skriver, tror jeg Barcelona til sidste betaler ham noget af det han kræver. Det problembarn skal ud nu.

Rocco

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rocco »

XaviHernandez skrev:
Godfather skrev: http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... -etoo.html

Da overstående ikke er den mest troværdige side, så venter jeg med, at kritisere ledelsen, Eto' og hans respektive agent. Dog håber jeg virkelig denne transfersaga snart for en lykkelig slutning således både Eto' og klubben skilles på en værdig måde.
Hvis du spørger mig, finder jeg siden rimelig troværdig.

Hans agent burde skydes.
Siden er troværdig, men lige netop den nyhed der er måske ikke. Det lyder meget dumt at man har opgivet at sælge Eto'o, og samtidig budt 75 mio euro.

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

PROBLEMBARNET SAMUEL ETO'

”Samuel er et sødt menneske, men et evigt misundeligt væsen. Han ser altid grønnere græs alle andre vegne end i sin egen forhave, og det gør, at han aldrig er helt hverken lykkelig eller tilfreds,” forklarede en af hans gode bekendte mig for nylig. Måske er det forklaringen på, at han er verdensmester i at skabe en polemik nogle gange ud af det rene ingenting. Som for eksempel i februar i år. I et interview med magasinet Sportsweek udtalte han blandt andet, at hans hjerteklub er Mallorca, og FC Barcelona blot hans arbejdsplads ( læs resten af Luna Christofi's klumme nedenfor)

Der ingen der betvivler mandens fodboldsmæssige kvaliteter, men han er og forbliver en person som skaber sig unødigt uden for grønsværen. Hvilket både Guardiola, ledelsen og os fans desværre bør erkende.

NeerupHansen

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af NeerupHansen »

Enig - skyd den agent...
Det er til grin hvis det passer han "kun" er 6 mio euro fra at skifte - tåbeligt træk af Eto'o i så fald!

Jeg har forgudet den mand for hans præstationer i Blaugrana-trøjen, men jeg forstår SIMPELTHEN ikke hvorfor at man kæmper med næb og klør for at ødelægge en eventuel transfer, hvis man har fået afvide at klubben ønsker nyt blod på de forreste rækker. Det er da at ødelægge det hele for sig selv.

Det stiller i mine øjne Eto'o i et skidt lys mht. kommende arbejdsgivere, at han er så besværlig at lave forhandlinger med, og at det kommer til at koste klubben at ville ændre på truppen, fordi Eto'o ikke yder sit i forhandlingerne.

Jeg skrev tidligere at jeg synes det er en skam at Barca har ry for at skille sig af med profiler på en akavet måde, men hvis det er under vilkårene som det er tilfældet med Eto'o, synes jeg egentlig ikke man kan bebrejde klubben at det går galt.

Jeg synes dog ikke at det holder at man skriver Pep er ærgelig over at Eto'o scorede som han gjorde i sidste sæson. Pep meldte 100 % klart ud at Eto'o ikke indgik i planerne, og da Eto'o HELLER ikke sidste sæson "kunne finde" sig en ny arbejdsgiver - er det jo tåbeligt andet end at bruge manden. Og som jeg ser det, er det satme ligefør at jeg selv kunne have puttet samme antal bolde i kassen. Jeg siger ikke at han ikke scorede flotte mål, men der var langt imellem dem, og de fleste af dem han puttede ind kom på tæt hold mens bolden blev serveret på et sølvfad. Tager man så det og sammenligner med misbrugte 100% chancer, så er han ikke sin egen vægt værd i guld.
Hvis han så stadig ikke ønsker at forlænge, og ej heller ønsker en løsning på en transfer - ovenpå at Guardiola fra dag 1 som træner ville skibe Eto'o videre, så synes jeg manden er et fjols. Han har ingen intentioner om at hjælpe klubben, og derfor bliver det et grimt kapitel.

Nu er det måske min uvidenhed der spiller ind, men jeg kan kun spekulere over om det er lignende tilfælde der ligger til grund for at der tidligere har været knap så heldige afgange fra Barca's omklædningsrum. Altså at spillerne direkte ikke ville forlade klubben? For så er det jo umuligt at undgå sager som den der er kørende nu. At han vil have så stor en sign-on-fee siger vel det hele??

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

Agenten gør jo bare sit arbejde. Han er ikke Culé af hjerte og kan i princippet være ligeglad om forholdet mellem Eto' og klubben tager skade af hans ageren. Eto' og ledelsen derimod bør arbejde for, at løse sagen således de ikke fremstår egoistiske og ikke mindst griske.

F.C. Barcalona – és més que un club - ord som både Eto' og ledelsen som ægte culés skal huske!

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Neeruphansen: Hvis du selv kunne score alle de maal, saa forstaar jeg ikke hvorfor du ikke har kontrakt hos en storklub. Eller AGF i det mindste... Du kan ikke bebrejde Eto'o for at score mange nemme maal, for det hoerer til rollen som CF. De braendte chancer skyldtes nok manglende selvtillid, som kan ramme enhver angriber. Vi faar se om Zlatan klarer sig i Barca, jeg tvivler. Saa hellere satse paa mindre kendte ala Keirrison. Som Laporta selv sagde Vi skaber stjerner.... hmm meget hyklerisk efter min mening.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Hvis rygterne er sande, efter Eto'o er tilbudt en historisk god 5 årig kontrakt for en 28 årig så alligevel presser Barca som er en klub der har gjort så meget så er han ved at miste jordforbindelsen.

Eto'o er i mine øjne en stor angriber men også den heldigste da han har haft æren af at være Barcas spydspids i en af deres bedste perioder overhovedet!

I mine øjne er han hverken bedre end Romario eller Ronaldo (R9) var det eller vundet mere end Xavi hvorfor skal han oveni en rekordkontrakt (den bedste en ex Barca spiller nogensinde har fået) med Inter suge sin gamle klub for en signon fee som det ellers er modtagerklubben som betaler normalt?!?!?!

Vågn op til en verden med klubfølelse og samvittighed og respekter den klub som har ført dig hvor du er nu! Hans agent repræsenterer Eto'o selv så der er ingen undskyldninger.

P.s.
Ronaldinho gav os ikke alt den bøvl og forladte os da han ikke havde mere at give klubben. Dét gør ham mere værdig end Eto'o medmindre rygterne bare er rygter. Samuel "Drømmeland" Eto'o!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Ronaldo og Romario... Hvad er relevansen lige? Men som jeg husker dem, så var de da ikke lige klub folk, Romario skulle tit og ofte hives hjem fra stranden med trusler og bøder. Anyway ikke særlig relevant.

Det kan vel ikke blive ved med at være Eto'os hovedpine, hvor meget barca får for ham, og hvem barca helst vil sælge til. Hvis barca ikke vil have ham, hvorfor skylder han så dem så forbandet meget? Jeg forstår simpelthen ikke i brokker jer, det kan jo i en professionel fodboldverden ikke være sådan, at alle i en trup er fan af den klub de spiller i. Manden har gjort hans forbandede pligt på banen i fem år. Det er det han er købt og betalt til, og det har han gjor fantastisk. Hvis klubben vil købe Zlatan, så er det vel ikke Eto'os hovedpine, nu hvor han ikke længere er ønsket.
Hvad Lunas artikel angår, hvad er så "en god bekendt"? En ven af en fælles ven? En der er ok venner med Eto'o? Eller en der har mødt ham et par gange?

Det jeg mener Ruminigge, med Real ikke har noget at lade høre, er som en anden nævnte, at Laporta har travlt med at postulere, at barca laver stjerner og Real køber stjerner. I dette vindue har vi været ude efter nogen af de samme stjerner som dem. Same same. Vi vil bare ikke betale fuld pris, deraf en sørgelig proletar efterligning af Reals indkøbspolitik.
Når det så går galt, så er de andre klub præsidenter, der er nogle fjolser, for nu har vi allerede overtrådt Fifa-reglerne og lavet en aftale med spilleren(ligesom Real). Nu er det Eto'os skyld vi ikke har råd til Zlatan. Barca må lære der er ens regler for alle, og hvis de ikke har råd, så må de købe nogen de har råd til. Istedet for at hyle over at andre forholder sig til de kontrakter, som er indgået.

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »


kannDK

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af kannDK »

Jbninc skrev:http://www.fcbarcelona.dk/nyheder072009/220720094.htm - Sådan!

Fantastisk nyhed.

Det fand** dejligt.. ENDELIG får vi ZLATAAAN <3

Godfather

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Godfather »

ladislau skrev: Hvad Lunas artikel angår, hvad er så "en god bekendt"? En ven af en fælles ven? En der er ok venner med Eto'o? Eller en der har mødt ham et par gange?
Hvorvidt kilden er Eto's bedste ven eller en bekendt er jo kun noget vi kan gisne om. Gaar dog udfra, at Luna har lavet sin research når hun indirekte postulere, at Eto' er et problembarn. Hvilket jo ikke kun bliver bekræftet af denne såkaldte ven, men også af vores egen cheftræner Pep Guardiola.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster