Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

F.C. Barcelona skrev:Men det er i alle fall hevet over enhver tvil at han bør kunne leve godt resten av livet på den formuen han har opparbeidet seg i dag.
Det er skam heller ikke pointen. Pointen er, at ingen skal bestemme, hvornår andre "får for meget", når de ikke selv betaler lønnen. Man skulle da absolut være et skarn, hvis man var god for 100-200 mio. kr., og så ikke gik efter 50-100 mio. oveni. At nogle så vil vægte det sportslige over det økonomiske er jo også helt naturligt, og præcis det samme som for os almindelige dødelige - nogle vælger jo også en arbejdsplads, der udbetaler en lavere løn, men har mere fleksible arbejdstider, mere spændende opgaver, osv. Fodbold er et arbejde ligesom ethvert andet, men hold kæft hvor er det et fedt job! :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Rolig nå, jeg forstår pointen utmerket og skrev dersom du leste det at Rummenigge har en meget god point.

Jeg mener bare enkelt og greit at Eto'o hever den lønn han fortjener i Barca, det står i mine øyne i stil med hans prestasjoner denne sesongen. At han skal overgå Messi sin lønn synes jeg er urealistisk og feil. Et visst lønnshierarki må man ha i en klubb etter min mening og Eto'o ligger nest høyest der sammen med Henry og ikke langt bak Messi (tjener kun 1 million euro mindre i året).

Dersom han velger penger (City) foran det sportslige så respekterer jeg selvsagt det.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Føler lige behov for at spørge..
tror du/i slet ikke at der kan være andre grunde til at vælge manchester city end penge.
Jeg tænker såsom at være en del af et åbenlyst spændende projekt, måske andre fordele i kontrakten såsom lovning på job i klubben efter aktiv karriere, måske familiere årsager, måske noget så normalt som lyst til at prøve noget nyt, se nye mennesker bo i nyt land og sådan.
jeg syntes at en opstilling der hedder barca=passion for fodbold og sportlige ambitioner kontra City=Penge Penge Penge, er alt for sort/hvid en måde at stille det op.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Jønde skrev:Føler lige behov for at spørge..
tror du/i slet ikke at der kan være andre grunde til at vælge manchester city end penge.
Jeg tænker såsom at være en del af et åbenlyst spændende projekt, måske andre fordele i kontrakten såsom lovning på job i klubben efter aktiv karriere, måske familiere årsager, måske noget så normalt som lyst til at prøve noget nyt, se nye mennesker bo i nyt land og sådan.
jeg syntes at en opstilling der hedder barca=passion for fodbold og sportlige ambitioner kontra City=Penge Penge Penge, er alt for sort/hvid en måde at stille det op.
Jønde jeg har savnet dine indlæg som alt for ofte rammer plet. Jeg håber dog, at Eto'o bliver og afslutter sin karriere hos Barca, men der er for mange anti-Eto'os og de har altid været der. Men hvis vi ser bort fra alle de kontraktlige forhold, som du nævner og forholder os kun til det økonomiske, så havde jeg skiftet klub for længst. Det drejer sig om så mange penge, at jeg ikke kan se, hvorfor han skulle blive hos Barca. Men for min skyld må han gerne forhandle sig til en høj løn på niveau med Messi, og jeg mener faktisk også at han fortjener dette, da han har været mindst ligeså afgørende i en stor del af sæsonen.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Goldenbaum skrev:
Jønde skrev:Føler lige behov for at spørge..
tror du/i slet ikke at der kan være andre grunde til at vælge manchester city end penge.
Jeg tænker såsom at være en del af et åbenlyst spændende projekt, måske andre fordele i kontrakten såsom lovning på job i klubben efter aktiv karriere, måske familiere årsager, måske noget så normalt som lyst til at prøve noget nyt, se nye mennesker bo i nyt land og sådan.
jeg syntes at en opstilling der hedder barca=passion for fodbold og sportlige ambitioner kontra City=Penge Penge Penge, er alt for sort/hvid en måde at stille det op.
Jønde jeg har savnet dine indlæg som alt for ofte rammer plet. Jeg håber dog, at Eto'o bliver og afslutter sin karriere hos Barca, men der er for mange anti-Eto'os og de har altid været der. Men hvis vi ser bort fra alle de kontraktlige forhold, som du nævner og forholder os kun til det økonomiske, så havde jeg skiftet klub for længst. Det drejer sig om så mange penge, at jeg ikke kan se, hvorfor han skulle blive hos Barca. Men for min skyld må han gerne forhandle sig til en høj løn på niveau med Messi, og jeg mener faktisk også at han fortjener dette, da han har været mindst ligeså afgørende i en stor del af sæsonen.

jeg er helt enig, Etoo er også min mand, håber så meget at han bliver hos os, mange år frem.

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Jønde skrev:Føler lige behov for at spørge..
tror du/i slet ikke at der kan være andre grunde til at vælge manchester city end penge.
Jeg tænker såsom at være en del af et åbenlyst spændende projekt, måske andre fordele i kontrakten såsom lovning på job i klubben efter aktiv karriere, måske familiere årsager, måske noget så normalt som lyst til at prøve noget nyt, se nye mennesker bo i nyt land og sådan.
jeg syntes at en opstilling der hedder barca=passion for fodbold og sportlige ambitioner kontra City=Penge Penge Penge, er alt for sort/hvid en måde at stille det op.
Personlig ser jeg ikke mange andre grunner til å velge City enn det økonomiske. Troppen deres er fortsatt ikke god nok til å utfordre de fire store (kan selvfølgelig bli det i løpet av sommeren men foreløpig ikke) og de spiller ikke CL til neste år, så i forhold til Barca er de ikke i nærheten hva gjelder det sportslige, men det sier seg jo selv egentlig. Men selvfølgelig satser City hardt for å bli en stor klubb og det er spennende, men tviler sterkt på at Eto'o velger City av sportslige årsaker. Da bør han heller velge storebror United i så fall.

Dersom Eto'o ønsker å flytte på seg av familiære årsaker, nytt land, nye opplevelser, nytt fotballprosjekt, nye utfordringer etc. så for all del må han få lov til å gjøre det. Da vil jeg takke for hans utrolige bidrag i Barca drakten og ønske ham lykke til videre. Ønsker han mer penger må man også respektere det.

Alt er ikke svart/hvitt nei, vi er alle mennesker forskjellige og har ulike mål og ønsker i livet.

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Er jeg den eneste der stadig stærkt håber at Eto'o bliver i Barca? Han er en af verdens bedste angribere, og han har i mange lejligheder takket nej til andre klubber, og valgt - stik mod fornuften - at blive i Barca. Dette har jeg utroligt meget respekt for, og jeg ser hellere end gerne Eto'o blive i Barca.

Nu er det jo sådan, at hans kontrakt løber ud næste sommer, så Barca står i et stort dilemma. Hvis jeg var klubben, ville jeg dog forlænge Eto'os kontrakt, uanset hvad han koster. Han har bevist at være Barcas vigtigste mand ved flere lejligheder, og han har desuden bevist at være en garant for mål.

Nu er det sådan, at Villa i Barca ville være meget fedt, men jeg synes ikke at Eto'o skal vrages, hvis Villa kommer. Eto'o fortjener uhyre meget respekt, for det han har gjort for os. Jeg synes stadig ikke at Eto'o har fået den tak, som tilfalder ham. Alle snakker om Messi, Henry, Alves osv.. Men Eto'o bliver næsten aldrig nævnt. Jeg kan godt forstå at han bliver pissed, da han slet ikke får den ære so han fortjener. Og så snakker folk om, at han sætter sig slev over for klubben og blablabla, men han vil bare gerne have en smule respekt, og have en belønning for alt det han har gjort for klubben.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

Toure skrev:Er jeg den eneste der stadig stærkt håber at Eto'o bliver i Barca? Han er en af verdens bedste angribere, og han har i mange lejligheder takket nej til andre klubber, og valgt - stik mod fornuften - at blive i Barca. Dette har jeg utroligt meget respekt for, og jeg ser hellere end gerne Eto'o blive i Barca.

Nu er det jo sådan, at hans kontrakt løber ud næste sommer, så Barca står i et stort dilemma. Hvis jeg var klubben, ville jeg dog forlænge Eto'os kontrakt, uanset hvad han koster. Han har bevist at være Barcas vigtigste mand ved flere lejligheder, og han har desuden bevist at være en garant for mål.

Nu er det sådan, at Villa i Barca ville være meget fedt, men jeg synes ikke at Eto'o skal vrages, hvis Villa kommer. Eto'o fortjener uhyre meget respekt, for det han har gjort for os. Jeg synes stadig ikke at Eto'o har fået den tak, som tilfalder ham. Alle snakker om Messi, Henry, Alves osv.. Men Eto'o bliver næsten aldrig nævnt. Jeg kan godt forstå at han bliver pissed, da han slet ikke får den ære so han fortjener. Og så snakker folk om, at han sætter sig slev over for klubben og blablabla, men han vil bare gerne have en smule respekt, og have en belønning for alt det han har gjort for klubben.
Du er ikke den eneste... der er både Jønde, Leo Messi, ALIS og mig selv som er stærke fortalere for Eto'o. Når jeg siger, at han godt må forlade Barca er det, fordi jeg mener, at det er til hans egen fordel rent økonomisk. Ellers vil jeg meget hellere have at han bliver. Dem der vil af med Eto'o tæller bl.a. Daluigi og FC Barcelona.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Toure skrev:Er jeg den eneste der stadig stærkt håber at Eto'o bliver i Barca?
Endnu engang, nej.
#jesuisSheep

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Okay. Det er da dejligt, at man ikke er den eneste der ser Eto'o i Barca-trøjen i lang tid endnu :D

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

Goldenbaum skrev:
Toure skrev:Er jeg den eneste der stadig stærkt håber at Eto'o bliver i Barca? Han er en af verdens bedste angribere, og han har i mange lejligheder takket nej til andre klubber, og valgt - stik mod fornuften - at blive i Barca. Dette har jeg utroligt meget respekt for, og jeg ser hellere end gerne Eto'o blive i Barca.

Nu er det jo sådan, at hans kontrakt løber ud næste sommer, så Barca står i et stort dilemma. Hvis jeg var klubben, ville jeg dog forlænge Eto'os kontrakt, uanset hvad han koster. Han har bevist at være Barcas vigtigste mand ved flere lejligheder, og han har desuden bevist at være en garant for mål.

Nu er det sådan, at Villa i Barca ville være meget fedt, men jeg synes ikke at Eto'o skal vrages, hvis Villa kommer. Eto'o fortjener uhyre meget respekt, for det han har gjort for os. Jeg synes stadig ikke at Eto'o har fået den tak, som tilfalder ham. Alle snakker om Messi, Henry, Alves osv.. Men Eto'o bliver næsten aldrig nævnt. Jeg kan godt forstå at han bliver pissed, da han slet ikke får den ære so han fortjener. Og så snakker folk om, at han sætter sig slev over for klubben og blablabla, men han vil bare gerne have en smule respekt, og have en belønning for alt det han har gjort for klubben.
Du er ikke den eneste... der er både Jønde, Leo Messi, ALIS og mig selv som er stærke fortalere for Eto'o. Når jeg siger, at han godt må forlade Barca er det, fordi jeg mener, at det er til hans egen fordel rent økonomisk. Ellers vil jeg meget hellere have at han bliver. Dem der vil af med Eto'o tæller bl.a. Daluigi og FC Barcelona.
Som skrevet tidligere i denne tråd, vil jeg nok fælde en tåre hvis Eto'o forlader os, mener stadig han er bland top 5 angribere i verden og håber han engang sætter støvlerne hos os!!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Goldenbaum skrev:
Toure skrev:Er jeg den eneste der stadig stærkt håber at Eto'o bliver i Barca? Han er en af verdens bedste angribere, og han har i mange lejligheder takket nej til andre klubber, og valgt - stik mod fornuften - at blive i Barca. Dette har jeg utroligt meget respekt for, og jeg ser hellere end gerne Eto'o blive i Barca.

Nu er det jo sådan, at hans kontrakt løber ud næste sommer, så Barca står i et stort dilemma. Hvis jeg var klubben, ville jeg dog forlænge Eto'os kontrakt, uanset hvad han koster. Han har bevist at være Barcas vigtigste mand ved flere lejligheder, og han har desuden bevist at være en garant for mål.

Nu er det sådan, at Villa i Barca ville være meget fedt, men jeg synes ikke at Eto'o skal vrages, hvis Villa kommer. Eto'o fortjener uhyre meget respekt, for det han har gjort for os. Jeg synes stadig ikke at Eto'o har fået den tak, som tilfalder ham. Alle snakker om Messi, Henry, Alves osv.. Men Eto'o bliver næsten aldrig nævnt. Jeg kan godt forstå at han bliver pissed, da han slet ikke får den ære so han fortjener. Og så snakker folk om, at han sætter sig slev over for klubben og blablabla, men han vil bare gerne have en smule respekt, og have en belønning for alt det han har gjort for klubben.
Du er ikke den eneste... der er både Jønde, Leo Messi, ALIS og mig selv som er stærke fortalere for Eto'o. Når jeg siger, at han godt må forlade Barca er det, fordi jeg mener, at det er til hans egen fordel rent økonomisk. Ellers vil jeg meget hellere have at han bliver. Dem der vil af med Eto'o tæller bl.a. Daluigi og FC Barcelona.
Hov Hov. Det jeg har sagt er, at hvis Eto'o skal blive, så skal han forlænge! ellers skal vi sælge ham nu og få en transfersum. Jeg ser gerne Eto'o blive i barca, men i så fald skal han have en giftig konkurrent, forhåbentlig Villa.

Iøvrigt forstår jeg ikke hvorfor du lige ville påpege jeg vil af med Eto'o? virker underligt :roll:
Forumlegende

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Alias-A »

Hvad er seneste nyt i Eto'o-sagaen? Synes der har været meget stille omkring det på det seneste..
93' Iniesta

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af rummenigge »

Mit ønske er at Eto'o forlænger + at vi signer Ibra eller Villa til angrebet (der SKAL nyt blod til).

DrømmeAngrebsRotationsScenarie: Henry, Eto, Messi, Villa/Ibra, Bojan/K9 <-- Fem mænd til at besætte de tre forreste pladser (vi får brug for så mange grundet ANC, ekstra mange kampe og skader).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

@ Daluigi

Jeg mener bare at have læst tidligere i tråden, at du mente Eto'o skulle væk. Jeg gider ikke søge tilbage i forum for at be- eller afkræfte, og jeg beklager hvis jeg har fejlciteret dig. Men du er vist ikke en af hans helt store fortalere i dette forum.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster