Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Skal han ikke lige skifte før vi begynder at skrive takketaler?

Sidste nyt jeg kan finde: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Etoo-afviser-City

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Det ser ud til at Eto'o alligevel ikke skifter til man city! Synes de mennesker der er involveret i denne handel eler situation han alle fejlet! Først og fremmest synes jeg pep og den sportslig ledelse i Barca har fejlet ved at melde meget klart ud, hvis ikke så meget med ord så bestemt med deres handlinger, at man vil af med Eto'o. Det er sådan set forståeligt, at man vil fornye truppen, bytte lidt ud, så man ikke ender med spillere der synes de har vundet alt der er at vinde med klubben, ligesom tilbage i 2006, hvor vi efterfølgende fik to meget dårlige sæsoner!

Synes dog den sportslig ledelse har været ekstremt dårlige til at håndtere situationen, de har en spiller hvis kontrakt udløber om et år, derfor er Eto'o i en situation hvor det er ham der styrer tingene.
Han ved at han kan blive et år mere, for derefter at skifte helt gratis, hvilket så også vil betyde mere i løn, da den klub han skifter til dermed slipper for hans transfersum!
Det Barca ledelse og træneren pep skulle have gjort er, de skulle først have fundet en klub Eto'o havde interesse i at skifte til, have overbevist Eto'o om at det er det bedste for alle parter at han skiftede, før de gik ud og sagde at de helst vil af med ham!

Nu står vi igen tilbage med en Eto'o klubben ikke ønsker at beholde og en Eto'o der ikke gider at skifte, (læste et sted, tror nok det var goal.com, at han ikke skifter med vilje for at irritere barca ledelsen, og derfter skifte helt gratis næste år, fordi han synes barca har behandlet skidt), synes det ville være ekstrem dumt hvis eto'o ender med at skifte helt gratis, selvom han igen skulle gå hen og score masser a mål, barca ledesle vil have fejlet, da de så ikke har fået noget pengene for et kæmpe salgsobjekt, eto'o.
Jeg som barca synes er først og fremmest interesseret i hvad der er bedst for klubben, spillerne kommer og går, men klubben vil altid være der, og det er klubben jeg er fan a, og via klubben de spillere der spiller for klubben, at man bliver fan a dem.

Det er derfor ekstremt irriterende at have en spiller, der ved han ikke er ønsket, men alligevel bliver i klubben, hvis eto'o ender med at ikke ville skifte klub denne sommer, så skal klubben ihvertfald give et ultimatium der lyder på, enten forlænger han eller også får han ikke noget spilletid, det er det eneste rigtige sådan som situationen er nu, og sådan som det hele har udviklet sig!
Dette vil medfører højst sandsynligt at eto'o ender med at skrive under da han jo ikke er interesseret i at sidde på bænken en hel sæson, for det vil forringe hans værdi, og selvom han så skulle være helt gratos næste år, så kan jeg ikke se at nogle klubber vil give så meget i lønnen for en spiller der ikke har spillet et år og samtidig er 29 år. Det er to løsninger, enten skal eto'o væk( hvilket jeg synes er den bedste og den rigtig løsning) eller også skal han forlænge for at få spilletid næste sæson.

Med hensyn til hele transfer situationen, synes jeg også ledelsen har fejlet indtil videre, jovist har vi verdens bedste trup, det kan man jo ikke argumentere imod, efter den sæson vi har haft, og derfor var der måske ikke brug for forstærkninger.

Når man så alligevel går ud og melder klart ud at man skal have 4-5 spillere, så synes jeg barca har været utrolig dårlig til at lukke handler ned med de spillere de var interesserede i. Først går de efter zlatan, de får ham ikke, de går efter ribery, de får ham ikke, de går efter Villa, de har ikke fået ham endnu, de går efter luise felipe, de har ikke fået ham endnu, ledelsen skulle igen synes jeg, have været næsten sikre på at de kunne får de spillere de gik efter før de meldte ud hvilke spillere de er interesseret i.
Håber det er lidt mere overskueligt :)
Senest rettet af Visca El Barca man jun 29, 2009 4:02 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 852
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

Kan du ikk redigere i dit indlæg, jeg kan slet ikke holde ud af læse alt det igennem, med den opstilling ?
El Señor de las Tartas

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af ladislau »

Det var nu heller ikke for at være en kælling, plejer ikke at være touch, men det var nok en lille prik du rørte, og er nok med på hvad du mener. Der skal også være højere til loftet.
Når jeg skrver du er mavesur, som du jo heller ikke tager ilde op, så er det nærmere for at understrege, som jeg tidlere har nævnt, at det virker for mig, som om forhandlingerne Barca og Eto'o imellem ikke er anstrengt, men det mere virker som din reflektion af forhandlingerne.

Hvad angår om Eto'o skal have 200.000 euro, så tror jeg du lægger for megen vægt på beløbet. Det er jo helt normalt at forlange meget, og derfter indgå et kompromis. Jeg har da selv, i en noget anden målestok naturligvis, forlangt mere end jeg vidste var opnåeligt, i forbindelse med mine egne lønforhanlinger på jobbet, for derefter at ende på den løn som jeg gik efter. Hvilket er det samme som mange andre forhandlinger. At Eto'o så står stærkt i de forhandlinger, fordi han kan være transferfri om et år, og har en enorm værdi på det nuværende opskruede transfer marked, er jo bare hans held. Synes ikke man kan klandre ham og hans bagland, at man benytter sig af denne situation. Barca har jo også prøvet at sælge ham sidste år, og bytte ham i år, det har Eto'o taget som en professionel. Når han så handler ud fra hans forhandlingsgrundlag, så synes jeg man bør respektere det, istedet for at bekylde ham for at være specielt grisk.

Synes helt klart, sagtens man kan bruge Valdes, som sammenligningsgrundlag, selvom det er to forskellige løn trin vi taler om. Valdes agent var jo tidligt ude og kræve en Casillas løn, og senere en løn på lige med Xavi, alt sammen for at presse citronen, som Guardiola beskrev Eto'o forhandlingerne. Da ville begge parter også helst se en forlængelse, men havde b-planer, og kørte forhandlingerne helt ud.
Hvad angår Toure, så er det simpelthen kritisabelt fra ledelsens side, ikke at komme med et bedre kontrakt udspil langt tidligere.

Tror vi har lidt forskellige synspukter på pengenes vigtighed generelt, og for fodboldspillere i særdeleshed. Jeg er som dig glad, for vi har nogle loyale spillere, nogle af dem kunne utvivlsomt tjene mere i milliadær-klubberne, men bliver pga andre værdier, som du nævner. Det er jo nogle de grunde til vi også holder af klubben. Min pointe er bare vi må forholde os til, at ikke alle spillere er lige stor barca-fans, det gør dem ikke usympatiske.
I den forbindelse vil jeg gerne endnu engang beklage, den dårlige stemning Eto'os Mallorca udtalelse gav. Det ville jo være befriende, hvis spillerne kunne udtale sig lidt mere frit uden prompte at blive fordømt. Så slipper vi for de kedelige politiske korrekte udtalelser, som du ikke brød dig om i et tidligere indlæg. Men er glad for at tage Eto'o debatten.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Diabolito skrev:Kan du ikk redigere i dit indlæg, jeg kan slet ikke holde ud af læse alt det igennem, med den opstilling ?
hehe Jo det skal jeg nok, der var bare en masse jeg skulle ud med, men kan se det er lidt uoverskueligt! Undskyld for det :)
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Visca el Barca

"Først og fremmest synes jeg pep og den sportslig ledelse i Barca har fejlet ved at melde meget klart ud, hvis ikke så meget med ord så bestemt med deres handlinger, at man vil af med Eto'o"

Har de da det? Jeg syntes kun at kunne huske citater med Laporta der vil beholde ham, og at man prøvede at forhandle en kontrakt på plads. At Eto angiveligt vil have en ufattelig høj løn, kan man vel ikke klantre bestyrelsen for at afvise efter min mening.

Men hvis manden ikke er til at stikke i, så skal han jo ud af døren nu hvor man kan få penge for ham, og det skulle da gerne gå relativ hurtigt. At se Eto i Manchester City syntes jeg vil være lidt akavet, men hvis et salg ikke kan undgåes, kan det næsten ikke være en bedre klub, rent økonomisk.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Har de da det? Jeg syntes kun at kunne huske citater med Laporta der vil beholde ham, og at man prøvede at forhandle en kontrakt på plads. At Eto angiveligt vil have en ufattelig høj løn, kan man vel ikke klantre bestyrelsen for at afvise efter min mening.

Ja det har de faktisk, de er jo gået ud og meldt klart ud at de var interesserede i spillere som zlatan, villa osv, det er altså allesammen spillere der ville konkurrere direkte med eto'o om en plads i startsopstilling, altså derfor er indikation a at barca havde tænkt sig at gå andre veje.
Det er første efter at de ikke kunne får zlatan, så går laporta ud og siger at han vil beholde ham, alt imens han prøver på at tilbylde ham til andre klubber.

Som sagt synes jeg de skulle have været sikre i deres sag før de gik ud og meldte noget som helst så klart ud som det var tilfældet.

Jeg er fuldstændig enig med dig i, som jeg også har understrege i mit indlæg, at den eneste RIGTIG løsning er at sælge ham, og dermed tjene nogle penge på, istedet for at miste ham helt gratis næste år.
Det ville nemlig være ekstrem dårligt at miste sådan en topspiller, og klubbens topscorer et par gange helt gratis, men lad os nu se hvad der sker!

Med transfers har dog barca ledelsen ikke været særlige gode i år, det må man bare konstatere!
Jeg ved godt vi ikke har ligeså mange penge som de hvide eller man u, elle city eller chelsea, og heller ikke kan tilbyde de samme lønninger. Det er derfor jeg synes man ikke skulle have gået ud og meldt så klart ud at man skulle have mindst 4-5 spiller, for at gøre truppen komplet( altså den samme trup der vandt ligaen, pokal turnering og C.L).
Man skulle heller ikke have meldt ud hvilke spillere man var interesseret i, ved at gøre det, så har klubberne kunne skrue prisen op på de spillere barca var interesseret i, og de er derfor vi har mere end svært ved at lukke en handel ned!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Leo Messi

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Leo Messi »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... lona-agent
Eto'o skifter ikke(se foroven stående link)...
Han føler sig åbentbart dårligt behandlet af klubben fordi, at de den ene dag siger de ønsker, at han bliver for altid, for den næste dag at prøve at sælge ham eller indgår byttehandler, hvori Eto'o indgår...Syntes denne sag er begyndt at minde meget om den med Robinho for et par år siden da Real prøvede at bytte ham ud....Robinho valgte så forlade Real for den først og bedste klub der bød, men Eto'o har ikke tænkt sig at efterligne Robinho....Han vil istedet blive resten af hans kontrakt for så at forlade klubben gratis næste sæson....

Ærligt talt syntes jeg at det er utrolig dårlig planlægning af barcelona klubben..De plejede ellers at være rimelige professionelle...Men denne sælg og sige vi ønsker han bliver taktik, er helt til grin og det noget som Real kunne finde på....Eto'o bliver fremført som skurken, men det eneste han ønsker er jo den samme løn som messi. Og det syntes jeg han fortjener efter alle disse år med et, for en angriber utroligt stabil og flot spil......

Jeg føler med Eto'o, hvert sæson bliver han behandlet som lort af både pressen, fans og klubben, men han kommer altid stærk tilbage for at modbevise hans kritikere....hvis folk af rasistiske grunde kritisere ham selv når han viser spil der i hvertfald er på højde med de allerbedste, hvad mon der vil ske hvis han får bare en enkel dårlig sæson?....Får han den samme lange linje som Ronaldinho og Deco? nej vel...De rasistiske tankegange er dybt boret inde i mange, mange mennesker selv dem der siger at de ikke er....Og dette siger jeg som en ung dansk mand
Senest rettet af Leo Messi man jun 29, 2009 4:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev: Med transfers har dog barca ledelsen ikke været særlige gode i år, det må man bare konstatere!
ned!
Skulle vi ikke lige vente til transfermarkedet lukker, før vi konkludere? Vi har jo en glimrende trup, hvilket vi jo så et utal af gange denne sæson.

Hvis vi får en kompetent venstre back ind, køber Villa, eller forlænger med Eto er jeg som sådan godt tilfreds. Udover det, må Gudden gerne finde andre græsgange. Vi skal jo ikke ud og købe et nyt hold, det gjorde vi jo sidste år.

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Visca El Barca skrev:Ja det har de faktisk, de er jo gået ud og meldt klart ud at de var interesserede i spillere som zlatan, villa osv, det er altså allesammen spillere der ville konkurrere direkte med eto'o om en plads i startsopstilling, altså derfor er indikation a at barca havde tænkt sig at gå andre veje.
Det er første efter at de ikke kunne får zlatan, så går laporta ud og siger at han vil beholde ham, alt imens han prøver på at tilbylde ham til andre klubber.
Blir jo helt feil av deg å skrive dette da det er en selvfølge at Barca må se seg om etter alternativer når Eto'o ikke vil skrive under ny kontrakt pga enorme lønnskrav. Så det har ikke noe med å gjøre at Barca tenker å gå andre veje for Laporta har sagt at han helst ønsker at Eto'o blir, men ikke til enhver pris. Helt normalt dette.

Forstår overhodet ikke de som mener at Barca har behandlet Eto'o dårlig. Synes klubben har agert riktig hele veien.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Leo Messi skrev:Jeg føler med Eto'o, hvert sæson bliver han behandlet som lort af både pressen, fans og klubben, men han kommer altid stærk tilbage for at modbevise hans kritikere....hvis folk af rasistiske grunde kritisere ham selv når han viser spil der i hvertfald er på højde med de allerbedste, hvad mon der vil ske hvis han får bare en enkel dårlig sæson?....Får han den samme lange linje som Ronaldinho og Deco? nej vel...De rasistiske tankegange er dybt boret inde i mange, mange mennesker selv dem der siger at de ikke er....Og dette siger jeg som en ung dansk mand
Du ser spøgelser. At nogle vil af med ham, har mange forskellige årsager, lige fra hans sammenstød med trænere, til kritik af hans måltørke, til et ganske simpelt ønske om at forny truppen engang imellem, og måske endda have lov at få lidt penge ind på ham, mens han stadig er på toppen. Hans hudfarve betyder næppe noget for andre end ganske få personer.

Folk, der ser racisme overalt, er præcis lige så slemme som racister. Såvidt jeg husker, er Ronaldinho heller ikke helt lys i huden.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Lad os lige for en ting på det rene her. Jeg synes bestemt ikke at Eto'o er blevet behandlet dårligt, det er ikke det jeg mener F.C Barcelona, måske har du svært ved at forstå dansk :).

Jeg mener ledelsen har været dårlig til at tacke hele situationen med eto'o. Det kan man da roligt sige, vi står jo med en spiller, der ikke vil forlænge, der ikke vil sælges, dvs vi mister ham helt gratis til næste sommer! Det er da dårlig ledelse strategi, jeg mener jo ikke ledelsen har været dårlig hele tiden, bare i denne sommer.

Jeg synes helt klart at barca ledelsen indtil videre har fejlet, hermed ikke sat de ikke kan rette op på det, der er som sagt lang tid til transfer vinduet lukker, men indtil videre har deres strategi slået fej.

Det er også bedste at man få de spiller man havde tænkt sig at tilknytte klubben, så tidligt som muligt, så de kan nå og blive spillet sammen.
Det virker som om det ikke bliver tilfældet, istedet bliver det sikkert en lang sommer med vanskelige forhandlinger, og vi kan risikerer at de spiller vi ender med at får, ikke helt får den tid det kræver at blive spillet sammen med truppen.

Angående truppen, som jeg skrev i mit indlæg tidligere, synes jeg vi har den bedste spillertrup i verden, det afspejler vel deres resultater. Det er ikke mig der har sagt vi har brug for spillere, det er Pep og ledelsen der går ud og melder ud at de skal have 4-5 spillere til næste sæson!
Man kunne have spillet lidt mere koldt, have sagt man ikke rigtig havde brug for nogle spillere, da man I forvejen har den bedste trup i verden, og dermed ikke have givet de klubber der skal sælge, den mulighed, at kunne presse prisen i vejret.

Barca har haft den strategi at man ikke vil give alt for meget for spillere de køber, samtidig går de ud og melder klart ud, hvilke spillere de vil have, zlatan, villa, ribery, silva, og luis felipe.
Det medføerer at de klubber spilerne tilhører, de skruer prisen i vejret, og nu står barca med et problem.
Man har haft den filosofi, at man ikke vil betale astronomiske beløb for spillere de køber, samtidig kræver de klubber, hvis spillere barca er interesserede i, netop astronomiske beløb for at give slip på deres spillere.
Klubberne ved at barca vil have deres spillere og derfor kan de skrue prisen i vejret, og det ser ud til at hvis barca skal have de spillere de har meldt ud, de var interesserede i, så skal de betale meget for dem.

Heri ligger så problemet synes jeg, går vi ud og køber de spiller, så skal vi sandsynligvis betale meget for dem.
Det er et problem synes jeg, da man jo går med kompromis angående klubbens filosofi med ikke at betale for meget for en spiller.
Vælger vi derimod og sige, jamen vi vil ikke betale de beløb, deres klubber kræver for deres spillere, så kan vi risikere og stå tilbage med en ledelse og en klub, hvis intentioner var at købe nogle spillere, men tilsidste ikke kunne.
Det er et dårligt signal at sende, for Barca som en a verdens største klubber, skal vise at man er istand til at lokke de spillere man udpeger, det kan dog kun ske hvis man gå på kompromis.

Ledelsen I barca har derfor indtil videre fejlet vedrørende deres inkøb strategi, men som sagt er sommeren lang, og man kan godt nå at rette op på det. Indtil videre har barca ledelsen dog ikke været heldige/dygtige nok på transfermarkedet, om det så er spillersalg eller spillerkøb! Det er min klare mening og holdning, og man kan heldigvis have forskellige meninger og holdninger :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

ladislau skrev:Som om forhandlingerne Barca og Eto'o imellem ikke er anstrengt, men det mere virker som din reflektion af forhandlingerne.
Det vet man selvølgelig ikke helt sikkert, men Barca's ledelse gikk ut allerede tidlig i vinter og sa de ønsker å skrive ny kontrakt men Eto'o ville vente... Det er nettopp dette jeg bygger mine påstander på og jeg tror Eto'o kommer til å gå på free transfer neste år, tviler på at han skriver ny kontrakt. Men min respekt for mannen endrer seg radikalt om han mot min tro skriver under ny kontrakt, dette har jeg understreket mange ganger tidligere, da trekker jeg alt jeg har skrevet tilbake. Vi får vente og se hvem som får rett helt enkelt.
ladislau skrev:Hvad angår om Eto'o skal have 200.000 euro, så tror jeg du lægger for megen vægt på beløbet. Det er jo helt normalt at forlange meget, og derfter indgå et kompromis. Jeg har da selv, i en noget anden målestok naturligvis, forlangt mere end jeg vidste var opnåeligt, i forbindelse med mine egne lønforhanlinger på jobbet, for derefter at ende på den løn som jeg gik efter. Hvilket er det samme som mange andre forhandlinger.
Utmerket godt klar over at man naturlig nok forlanger mer enn hva man kan få tidlig i forhandlingene, så har overhodet ikke noe problemer med det. Men jeg synes det er merkelig at Eto'o nektet å forhandle om kontrakt gjenom hele vårsesongen og jeg vet ikke hvordan forhandlingene ligger an nå. Det eneste jeg har lest er at Laporta har sagt det er helt uaktuelt å skrive ny kontrakt med Eto'o dersom han ikke senker lønnskravet og det tolker jeg dit hen at han krever langt mer lønn enn Messi, noe som er uaktuelt. Det er 200 000 euro som har figurert i media i forbindelse med City og det er umulig å si hva han krever av Barca, men at han krever bedre lønn enn Messi er jeg ganske sikker på.
ladislau skrev:Barca har jo også prøvet at sælge ham sidste år, og bytte ham i år, det har Eto'o taget som en professionel. Når han så handler ud fra hans forhandlingsgrundlag, så synes jeg man bør respektere det, istedet for at bekylde ham for at være specielt grisk.
Guardiola prøvde å selge ham forrige sommer ja, pga han mente at Eto'o skadet lagmoralen. Alle forstår jo at det ikke var sportslige årsaker til at Guardiola ville kvitte seg med Eto'o og når han foretok en holdningsendring fikk han bli og skaffet tilliten tilbake. Ledelsen i klubben hadde ikke noe med dette å gjøre, det var Guardiola sitt ønske og at en ny trener ønsker å foreta skiftninger er helt normalt. Det viste seg jo å være rett å kvitte seg med Ronaldinho og Deco. Det var oppførselen og holdningen til Eto'o som holdt på å sende ham ut av klubben, så han kan takke seg selv for den farsen. Guardiola gjorde bare det han måtte gjøre.

Synes forhandlingen har pågått veldig lenge og siden han nektet å forhandle tidligere i år så blir jeg skeptisk! Pr. dags dato er jeg usikker på om det i det hele tatt pågår forhandlinger. Vi får som sagt se hvem av oss som får rett, jeg bygger mine begrunnelser på det jeg har lest i media det siste halvåret vedr. Eto'o og har på så sett dannet meg et bilde av situasjonen som jeg her sitter å diskuterer.
ladislau skrev:Synes helt klart, sagtens man kan bruge Valdes, som sammenligningsgrundlag, selvom det er to forskellige løn trin vi taler om. Valdes agent var jo tidligt ude og kræve en Casillas løn, og senere en løn på lige med Xavi, alt sammen for at presse citronen, som Guardiola beskrev Eto'o forhandlingerne. Da ville begge parter også helst se en forlængelse, men havde b-planer, og kørte forhandlingerne helt ud.
Hvad angår Toure, så er det simpelthen kritisabelt fra ledelsens side, ikke at komme med et bedre kontrakt udspil langt tidligere.
Her er vi helt enkelt uenige hvilket er fair nok, jeg mener forhandlingen med Valdes tok forholdsvis kort tid og siden han ligger på et annet lønnstrinn så går det ikke å sammenligne de to situasjoner. Fair enough at du mener noe annet.

Angående Toure er jeg helt enig, han var helt klart en nøkkelspiller sist sesong og fortjener å bli betalt som en. Enig i at ledelsen agerte for sent her.

Takk for en fin diskusjon.

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Visca El Barca: Det var det inntrykket jeg fikk iaf. Forstår dansk utmerket godt.

Forstår ikke hvorfor du mener at ledelsen har taklet Eto'o situasjonen dårlig, kan du begrunne det bedre? Som jeg har påpekt her mange ganger så gikk ledelsen ut allerede tidlig i vinter og sa de ønsker at Eto'o skal skrive ny kontrakt, ledelsen ville åpne forhandlinger. Eto'o på den andre siden nektet. Kan ikke helt se hva ledelsen burde gjort annerledes...

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

"However, Eto'o's agent, Josep Maria Mesalles, claims the attacker is more inclined to remain at Camp Nou for the remainder of his contract, which expires in 2010.

"If there is not a 180-degree turnaround then he will stay with Barcelona," Eto'o's representative told ONA FM.

According to Spanish reports, Eto'o is unhappy with the way that he is seemingly being forced out by Barca and he could decide to stay in a bid to upset the club's plans."

Kilde: sky sport

Dette bekrefter i grunn det jeg har trodd og argumentert for her på forumet hele tiden, dersom det stemmer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster