Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Remmen skrev:Håber han bliver, men sådan ser det ikke ud..
Jeg må indrømme at jeg har været meget vild hele ideen om at få Villa til Barca.. Men det tror jeg simpelthen ikke sker! Og jeg har også tænkt lidt over det, og forstår egentlig ikke hvorfor jeg vil af med Eto'o. Han er en fantastisk angriber der scorer masser af mål. Han brænder dog også rigtig mange, hvilket irreterer mig meget, men hvis han kan få det fikset, så vil han være den bedste angriber i verden!

Så hvis Eto'o bliver i klubben vil jeg blive meget glad. Men er stadig meget glad for ideen om at få Villa til klubben. Men tror bare ikke det sker desværre. Men hvis vi ikke kan få Villa, så synes jeg heller ikke vi skal skifte Eto'o ud. Laporta har sagt at vi kun vil købe 3-4 spillere, og vi skal hellere forstærke os på de steder, hvor der er brug for det.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Raman93 »

Raman93 skrev:
Mes Que Un Club skrev: Laporta har sagt at vi kun vil købe 3-4 spillere, og vi skal hellere forstærke os på de steder, hvor der er brug for det.
Og hvor er det så? Back pladserne, Venstre kant? Og hvad mere?

Hvis Etoo ikke forlænger, så ryger han ligemeget hvad. Det er jeg sikker på.

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Raman93 skrev:
Raman93 skrev:
Mes Que Un Club skrev: Laporta har sagt at vi kun vil købe 3-4 spillere, og vi skal hellere forstærke os på de steder, hvor der er brug for det.
Og hvor er det så? Back pladserne, Venstre kant? Og hvad mere?

Hvis Etoo ikke forlænger, så ryger han ligemeget hvad. Det er jeg sikker på.
- Noget konkurrence til Valdes!
- Venstreback
- Venstrekant
- Midtbanen, efter at Toure og Keita er væk i to måneder.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Raman93 »

Mes Que Un Club skrev:
- Noget konkurrence til Valdes!
- Venstreback
- Venstrekant
- Midtbanen, efter at Toure og Keita er væk i to måneder.
konkurrence til Valdes? Vi har Pinto, og nogen unge - synes ikke vi skal købe nogen der. Og hvis det passer, at vi køber 3-4 spillere, er det ikke vi skal forstærkes.

Venstreback - Enig, vi mangler nogen dér.

Venstrekant - Der skal, der også forstærkes.

Midtbanen - Du skrev da et, at vi ikke skal købe nogen? Citat;

"Men er allermest for at lade Busquets få opgaven i de to måneder, og så håbe på at han ikke er skadet. Fordi hvis Laporta virkelig mener at vi kun vil købe 3-4 spillere, så er det virkelig ikke der vi behøver at købe ind. Vil mene at vi slet ikke behøver købe nogle spillere til midtbanen! Den er komplet som den er nu.. Hvad mangler vi??"

Så det forstår jeg ikke.

Mes Que Un Club

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mes Que Un Club »

Raman93 skrev:
Mes Que Un Club skrev:
- Noget konkurrence til Valdes!
- Venstreback
- Venstrekant
- Midtbanen, efter at Toure og Keita er væk i to måneder.
konkurrence til Valdes? Vi har Pinto, og nogen unge - synes ikke vi skal købe nogen der. Og hvis det passer, at vi køber 3-4 spillere, er det ikke vi skal forstærkes.

Venstreback - Enig, vi mangler nogen dér.

Venstrekant - Der skal, der også forstærkes.

Midtbanen - Du skrev da et, at vi ikke skal købe nogen? Citat;

"Men er allermest for at lade Busquets få opgaven i de to måneder, og så håbe på at han ikke er skadet. Fordi hvis Laporta virkelig mener at vi kun vil købe 3-4 spillere, så er det virkelig ikke der vi behøver at købe ind. Vil mene at vi slet ikke behøver købe nogle spillere til midtbanen! Den er komplet som den er nu.. Hvad mangler vi??"

Så det forstår jeg ikke.
Men fejl. Ved ikke hvorfor jeg har skrevet at vi skal købe en midtbane spiller? For det er jeg, som du også viser, imod!

Men jeg mener dog at Valdes skal have noget mere konkurrence! Pinto kommer aldrig til at slå ham af pinden, og der gør Oier så sandelig heller ikke.. Behøves ikke at være en dyr målmand vi køber, bare en ung målmand som er billig. F.eks. Asenjo, men ham får vi nok ikke..

Men ja, så en venstreback (hvis ikke to - sælge Abidal og Sylvinho og købe Zhirkov og Filipe) og en venstrekant.

F.C. Barcelona

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af F.C. Barcelona »

Litt vel mye off-topic i denne tråden nå kanskje!?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Ja ganske rigtigt F.C. Barcelona.

I må tilbage til topic nu. Ønskeindkøb må diskuteres i relevant tråd under andre spillere.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Tolquhon »

Ud over problemerne med kontraktforlængelse, skulle Pep ifølge Sport være blevet træt af Eto'os små udskejelser: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ave-report

Jeg kan godt lide Eto'os entusiasme og til en vis grad også hans attitude, men hvis det skaber problemer for truppen, nytter det ikke noget at have ham gående rundt som en tikkende bombe. Desuden bliver han hverken yngre eller bedre, så hvis vi nogensinde vil indkassere nogle gryn på et salg, skal det ske denne sommer.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Ponte »

En af mine personlige favoritter :D
Er enig i han har mistet en smule på den eksplosive del, siden hans skade.. men synes til gengæld han er blevet en langt mere moden spiller der er med til at skabe angrebet i stedet for kun at afslutte. Mener stadig han er en top 5 angriber i verden når det kører for ham og en top 3 afslutter.
Glæder mig over Laporta's tiltro til ham og håber han sætter støvlerne i Barca.
En af klubbens bedste nogensinde og stadig af enorm betydning for holdet.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Tolquhon »

Nu skulle Manchester United også være interesserede: http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... tar-samuel

-der står dog blot "according to a local press report today", så den skal nok lige tages med et gran salt.

Rivaldo10

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg tror ikke de er villige til at betale hans høje løn.

Det bliver højst sandsynligt Chelsea, Inter eller City der køber ham.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Tolquhon »

Når det går op for Eto'o at han fra April næste år kun skal betale det halve i skat i Spanien (i forhold til England), bliver han sgu nok :D

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Tolquhon skrev:Når det går op for Eto'o at han fra April næste år kun skal betale det halve i skat i Spanien (i forhold til England), bliver han sgu nok :D
Huh? Hvorfor skulle han dog det?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Tolquhon »

Mander skrev:
Tolquhon skrev:Når det går op for Eto'o at han fra April næste år kun skal betale det halve i skat i Spanien (i forhold til England), bliver han sgu nok :D
Huh? Hvorfor skulle han dog det?
Fordi han tjener flere penge måske? :roll:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Tolquhon skrev:
Mander skrev:
Tolquhon skrev:Når det går op for Eto'o at han fra April næste år kun skal betale det halve i skat i Spanien (i forhold til England), bliver han sgu nok :D
Huh? Hvorfor skulle han dog det?
Fordi han tjener flere penge måske? :roll:
Nej, hvorfor skulle han betale halv skat i Spanien ift. i England? En massiv skattelettelse, som jeg ikke har hørt om?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster