Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Julio Cesar har nok været den bedste målmand sammen med Iker i år..
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber godt nok ikke at Valdés forlader os! Jeg bliver decideret sur hvis det sker! Jeg slår virkelig ind i væggen eller sådan noget! :P
Han skal ingen steder! Forlæng, forlæng, forlæng. Han burde være ligeglad med sin agent, for jeg kan ikke forestille mig andet, end at det er ham der står bag. Jeg synes ofte at agenterne får lidt for meget at sige. Det er trods alt op til spilleren selv hvad han vil og hvor han vil være.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Agenten fortjener et ordentligt dickslap, lige i fjæset hvis han får Valdés væk fra klubben.

Desværre bliver det nok ikke en realitet, at nogen gør det, og vi bliver nok nødt til at kigge efter alternativer. Pinto er god, ja, men han skal ikke være førstekeeper for verdens bedste hold. Jorquera har slet ikke kvaliteterne til at stå på mål for os, og Olaza og Míño er for unge og uerfarne. Mit bedste bud på målmanden næste sæson (i tilfælde af at Valdés forlader Barcelona), må være Sergio Asenjo, som spås at være den nye Casillas. Han er billig, erfaren, ung og super god, så han må være det bedste alternativ.

Men jeg håber dog at Valdés bliver. Hans hjerte banker for Barca, og jeg kan simpelthen ikke klare det, hvis han spiller for Manchester United, Bayern München eller en anden klub næste sæson :(

Sebastian

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Sebastian »

Hvis nu uheldet skulle være ude og Valdes forlader barca(!!!) hvem synes i så der skulle erstatte ham?

jeg synes et godt bud kunne være lyons målmand Hugo Lloris han virker talentfuld...

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

JENS LEHMANN !
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Sebastian skrev:Hvis nu uheldet skulle være ude og Valdes forlader barca(!!!) hvem synes i så der skulle erstatte ham?

jeg synes et godt bud kunne være lyons målmand Hugo Lloris han virker talentfuld...
Hugo Lloris er god og talentfuld ja, men jeg føler at Barca skal spille med en spansk målmand. Sergio Asenjo må derfor være mit bedste bud :wink: .

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Asenjo har altså kun 1½ års erfaring.. måske kun et år. Det er altså ikke særlig meget erfaring. Og det er et usandsynligt stort pres der ligger på skuldrene af en målmand i Barcelona.. Han er slet ikke klar til det endnu.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Tolquhon »

Blaugrana92 skrev:Jeg håber godt nok ikke at Valdés forlader os! Jeg bliver decideret sur hvis det sker! Jeg slår virkelig ind i væggen eller sådan noget! :P
Film det, og læg det på YouTube! :)
Toure skrev:Agenten fortjener et ordentligt dickslap, lige i fjæset hvis han får Valdés væk fra klubben.
Og dig med! :D

Seriously, though... Jeg tror nu nok at Valdes (eller hans agent) skal komme til fornuft og acceptere Barcelonas forslag. Hvis ikke synes jeg fint vi kan gå efter Asenjo - han står fremragende, og jeg kan slet ikke fatte at han kun er 19 år med den fremtoning.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Hævneren »

Jeg forstår ikke hvad Valdes og hans agent har gang i, der er jo ingen der værdsætter Valdes ligeså højt som Barcelona gør. Tvivler virkelig på han kan få en bedre løn andetsteds


Jeg har ikke noget imod det, jeg er max stemt for at give Asenjo chancen, Valdes umiddelbare mangel på selvtillid i målet giver mig lange løg

Jbninc

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Jbninc »

Selvfølgelig bliver Valdes i klubben. Som du selv siger, så er der nok ikke andre klubber i verdenen der værdsætter ham så højt som Barcelona gør, og med rette. Det er jo bare et spil for galleriet, hvorpå hans agent bare gør hans arbejde. Ingen vil gi' sig før det lige er ved at gå galt, og det ender 8/10 af gangene ud med at de finder en løsning til sidst. Xavi var jo heller ikke tilfreds med hans kontrakt i starten, men de fandt jo hinanden til sidst.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af klogfyr »

med den løn Valdes åbenbart kræver, så tror jeg ikke han mangler selvtillid. De skal nok blive enige, Valdes presser barca for så mange penge som muligt, og når barca siger stop, så skriver han under.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Forskellige spanske og internationale medier skrev:"While Barcelona offered the player to renew for four more years, until 2014, and earn a year salary of 6 to 7 million euro gross, the player's representative asked for 9 million euro, as much as players like Xavi and only behind Barcelona player Lionel Messi."
Så er det jo klart, at Barca ikke vil forlænge med ham!

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

klogfyr skrev:med den løn Valdes åbenbart kræver, så tror jeg ikke han mangler selvtillid. De skal nok blive enige, Valdes presser barca for så mange penge som muligt, og når barca siger stop, så skriver han under.
Tror jeg også.. Men den løn han forlanger er alt for meget. Valdes er en rigtig god målmand, har specielt udviklet sig meget på det sidste, og passer perfekt på Barcas hold. Han er dog ikke en af verdens allerbedste målmand, men det mener jeg heller ikke man bør være for at spille for Barca, bare man passer ind på holdet og gør det godt, så bliver man automatisk en vigtig del af holdet. Valdes er også Barcelonas egen avl, og det er også vigtigt efter min mening.

Men hvis nu at Valdes virkelig ikke vil forlænge og man bliver nød til at sælge ham, så mener jeg bestemt vi skal hente Asenjo. Han er ikke bare et kæmpe talent og ung, men virkelig en verdensklassemålmand.. Tror ikke han vil have nogle problemer med at gøre det godt i Barca. Og jeg mener bestemt at hvis Valdes virkelig kræver så meget, så sælg ham og undgå alt tiden der går med det, og køb Asenjo. Han er alt for billig i forhold til hans evner og kvaliteter.. Ville rigtig gerne se Asenjo i Barca..

Remmen

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Remmen »

Mes Que Un Club skrev:
klogfyr skrev:med den løn Valdes åbenbart kræver, så tror jeg ikke han mangler selvtillid. De skal nok blive enige, Valdes presser barca for så mange penge som muligt, og når barca siger stop, så skriver han under.
Tror jeg også.. Men den løn han forlanger er alt for meget. Valdes er en rigtig god målmand, har specielt udviklet sig meget på det sidste, og passer perfekt på Barcas hold. Han er dog ikke en af verdens allerbedste målmand, men det mener jeg heller ikke man bør være for at spille for Barca, bare man passer ind på holdet og gør det godt, så bliver man automatisk en vigtig del af holdet. Valdes er også Barcelonas egen avl, og det er også vigtigt efter min mening.

Men hvis nu at Valdes virkelig ikke vil forlænge og man bliver nød til at sælge ham, så mener jeg bestemt vi skal hente Asenjo. Han er ikke bare et kæmpe talent og ung, men virkelig en verdensklassemålmand.. Tror ikke han vil have nogle problemer med at gøre det godt i Barca. Og jeg mener bestemt at hvis Valdes virkelig kræver så meget, så sælg ham og undgå alt tiden der går med det, og køb Asenjo. Han er alt for billig i forhold til hans evner og kvaliteter.. Ville rigtig gerne se Asenjo i Barca..
Asenjo er solgt til Atl. Madrid...


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster