10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

tonnyle62

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af tonnyle62 »

er 100% på at Messi bliver "Årets Fodbold spiller" efter at han scorede mod MAnchester igår...
sjovt nok at det var hans første mål mod et engelsk hold, midt i finalen, og så mod Manchester sidste års vinder af CL

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Messi var godt nok vissen i går da spillerne nåede til stadion! Ha ha!
#jesuisSheep

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JBN »

Haha, helt enig. Så også da han skulle tale til publikum på Camp Nou, han virkede virkelig stegt! :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Jep, he he. Super fedt. Han var dog ikke den eneste, de virkede alle i lettere påvirket tilstand, he he.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Goldenbaum »

Nu er der gået et stykke tid siden CL finalen og jeg er først ved at komme ned på jorden nu og fokusere på skole mv MEN....

Er det bare mig eller blev Messi virkelig oppustet efter finalesejren? Jeg læste dagen efter finalen 5 sider om hvor fantastisk han var i ekstrabladet og har stadig avisen. Ja han scorede et rigtigt flot mål og endda mod et engelsk hold med nogle af verdens bedste klippere, men var det ikke Iniesta og Xavi der kørte kampen. Synes at Messi havde mange boldtab (det skal dog siges at jeg var i påvirket tilstand). Hvis det ikke var for målene havde jeg valgt Iniesta som verdens absolut bedste spiller....bare min holdning. Han har efter min mening været barcas bedste spiller i to sæsoner.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Oppustet som når man spiser for meget mad?
#jesuisSheep

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Goldenbaum »

zqa skrev:Oppustet som når man spiser for meget mad?
lige præcis...for meget mad.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tolquhon »

Goldenbaum skrev:Nu er der gået et stykke tid siden CL finalen og jeg er først ved at komme ned på jorden nu og fokusere på skole mv MEN....

Er det bare mig eller blev Messi virkelig oppustet efter finalesejren? Jeg læste dagen efter finalen 5 sider om hvor fantastisk han var i ekstrabladet og har stadig avisen. Ja han scorede et rigtigt flot mål og endda mod et engelsk hold med nogle af verdens bedste klippere, men var det ikke Iniesta og Xavi der kørte kampen. Synes at Messi havde mange boldtab (det skal dog siges at jeg var i påvirket tilstand). Hvis det ikke var for målene havde jeg valgt Iniesta som verdens absolut bedste spiller....bare min holdning. Han har efter min mening været barcas bedste spiller i to sæsoner.
Jo, han blev lidt overeksponeret, isoleret set. Jeg tror dog at mange journalister tog udgangspunkt i hans indsats samlet set over sæsonen. Efter en fantastisk sæson blev han rost for "værket", så at sige - lidt ligesom da den 3. Ringenes Herre film vandt massevis af Oscars :wink:

Iniesta har været fremragende i de sidste to sæsoner, men Messi er altså bare i en klasse for sig - det gjorde sig især gældende i første halvdel af sæsonen. Han tabte lidt momentum undervejs, men kom stærkt igen i CL-finalen. For mig at se, bør Messi, Iniesta og Xavi alle slutte i top-5 i ræset om den gyldne bold, og Messi vinder den - uden tvivl.

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Goldenbaum »

Tolquhon skrev:
Goldenbaum skrev:Nu er der gået et stykke tid siden CL finalen og jeg er først ved at komme ned på jorden nu og fokusere på skole mv MEN....

Er det bare mig eller blev Messi virkelig oppustet efter finalesejren? Jeg læste dagen efter finalen 5 sider om hvor fantastisk han var i ekstrabladet og har stadig avisen. Ja han scorede et rigtigt flot mål og endda mod et engelsk hold med nogle af verdens bedste klippere, men var det ikke Iniesta og Xavi der kørte kampen. Synes at Messi havde mange boldtab (det skal dog siges at jeg var i påvirket tilstand). Hvis det ikke var for målene havde jeg valgt Iniesta som verdens absolut bedste spiller....bare min holdning. Han har efter min mening været barcas bedste spiller i to sæsoner.
Jo, han blev lidt overeksponeret, isoleret set. Jeg tror dog at mange journalister tog udgangspunkt i hans indsats samlet set over sæsonen. Efter en fantastisk sæson blev han rost for "værket", så at sige - lidt ligesom da den 3. Ringenes Herre film vandt massevis af Oscars :wink:

Iniesta har været fremragende i de sidste to sæsoner, men Messi er altså bare i en klasse for sig - det gjorde sig især gældende i første halvdel af sæsonen. Han tabte lidt momentum undervejs, men kom stærkt igen i CL-finalen. For mig at se, bør Messi, Iniesta og Xavi alle slutte i top-5 i ræset om den gyldne bold, og Messi vinder den - uden tvivl.
Ja det giver en meget god mening det du siger, og han fortjener at vinde som følge af hele sæsonens præstationer, hvor han i flere kampe afgjorde det på egen hånd. Hvem husker ikke hans mål mod Osasuna på udebane? Tilgengæld er Iniesta meget mere komplet og mangler kun målene for at overgå Messi efter min mening. Jeg ville ihvertfald få svært ved at placere de tre på 1., 2. og 3. pladsen for jeg ved simpelthen ikke.

messi19

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af messi19 »

nogle nyheder om Messi...?-:D
rygter eller lignende...? :D

Mes Que Un Club

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mes Que Un Club »

messi19 skrev:nogle nyheder om Messi...?-:D
rygter eller lignende...? :D
Det er der egentlig ikke :D Der er jo ikke nogle der gider byde på ham, fordi de ved allerede godt at han vil afslå ethvert tilbud. Hvilket jo er godt :D

messi19

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af messi19 »

tak for svaret... - skulle bare være sikker.. :roll:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Wow.. Messi fyldte 22 år i dag.. Var han ikke 18 år her sidste år? Det går alt for hurtigt!
#jesuisSheep

Mes Que Un Club

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mes Que Un Club »

22 år :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster