Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Bager »

Éto'o skal kun sælges hvis han selv vil. Ellers håber jeg han bliver i Barca indtil slutningen af sin karriere. Han gjorde sit arbejde fantastisk igår og lukker forhåbentlig munden på nogle af de kritikere han - i mine øjne - uretfærdigt har fået.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Eto'o har bestemt ikke været uretfærdigt under kritik! Er fantastisk han scorer igår, men ændre ikke på hvor usandsynligt ringe han har spillet op til finalen. Dog er det genialt han scorer, og håber (hvis han bliver) at han finder sit gamle spil frem til næste sæson
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Åh... hvor er jeg dog træt af den her diskussion, så gider ikke engang kommentere det du skriver, Daluigi.

Jeg er ******** glad på Eto'os vegne.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Eto'o....... :D
Giv ham en ny kontrakt!
#jesuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af benjamin »

Dejligt dejligt.. Spillede en fremragende kamp igår, og gad vide hvor mange km han løb, for han stod da vitterligt ikke stille bare et lille øjeblik.
Stick to your guns.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

zqa skrev:Eto'o....... :D
Giv ham en ny kontrakt!
Haha! :p godt du er kommet til fornuft

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

He he..
#jesuisSheep

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Daluigi skrev:Eto'o har bestemt ikke været uretfærdigt under kritik! Er fantastisk han scorer igår, men ændre ikke på hvor usandsynligt ringe han har spillet op til finalen. Dog er det genialt han scorer, og håber (hvis han bliver) at han finder sit gamle spil frem til næste sæson
Helt enig.

Det var virkeligt fedt at han scorede i går, og ikke brændte store chancer. Men det ændrer ikke faktum, at han har spillet utroligt ringe op til denne finale. Han har været i sit livs værste form, og det skal vi ikke være blinde over for. Han har med rette fået kritik, og man kan se han har taget kritikken til sig, ved at score i finalen. Smukt.

Men ja, godt at se ham score igen :D

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Guardiola »

Ja, jeg tror helt sikkert han har været her inde og læse hvad du har skrevet Toure, flot!

Rivaldo10

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rivaldo10 »

Også fuldstændig tåbeligt, at ville sende Eto'o bort på baggrund af 4-5 kampes formnedgang i en ellers fantastisk sæson med 35 mål og et arbejdsraseri, som Puyol endda til tider kunne være misundelig på.

Manden har Europas bedste målgennemsnit, set over de sidste 5 år og han har været med til at afgøre 2 CL-FINALER PÅ 4 ÅR!

Synes vi skal beholde ham for en hver pris. Men vi måtte dog gerne hente en upcoming man alla Keirrison eller Benzema, som kunne overtage efter Henry eller Eto'o på sigt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

4-5 kampe? Naaah......
#jesuisSheep

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Guardiola skrev:Ja, jeg tror helt sikkert han har været her inde og læse hvad du har skrevet Toure, flot!
Selvfølgelig har han da det? Alle ved da, at Eto'o kan flydende dansk... :roll:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Mander »

Toure skrev:
Guardiola skrev:Ja, jeg tror helt sikkert han har været her inde og læse hvad du har skrevet Toure, flot!
Selvfølgelig har han da det? Alle ved da, at Eto'o kan flydende dansk... :roll:
Så grunden til hans formdyk var, at han tænkte på de dansklektier, han havde for til dagen efter?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Hævneren »

FC. Barcelona skrev: Synes vi skal beholde ham for en hver pris. Men vi måtte dog gerne hente en upcoming man alla Keirrison eller Benzema, som kunne overtage efter Henry eller Eto'o på sigt.
Det gider jeg ikke, det er Eto'o eller en ny angriber. Vil ikke se på Benzema og Eto'o surmule om kap fordi de ikke starter hver gang, og så ender det med Henry bliver bænket lidt og så kører den dårlige stemning.

Jeg mener det er på tide at udskifte Eto'o. Formnedgangen var ikke bare 4-5 kampe, det har været stort set hele foråret.

Rivaldo10

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Rivaldo10 »

Kan du have ret i. Men man skal huske på en ting og det er, at Pep ikke er Rijkaard. Dvs. at jeg personligt tror, der skal RIGTIG meget til, før der sker noget lignende alá det, vi var vidner til i de 2 sidste år af Rijkaards "regeringsperiode".

Jeg mener umiddelbart ikke, at Keirrison ville skabe splid i truppen. Tror han ville være afklaret med, at han ville starte på bænken umiddelbart. Han er eftersigende kæmpe Culé!

Og der er jo ANC næste år skal man huske på, og der er Eto'o med garanti væk i 6 uger. Og skader, formnedgang og det store antal kampe igen næste år, vil også spille ind.

Forhåbentlig vil der blive købt godt ind, som Pep også har lovet, så sent som i dag. :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster