Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Jeg er fuldkommen modsat holdning.

Det er klart, at der er større sandsynlighed for, at der scores på en målmand, der bliver skudt på ofte fremfor det modsatte. Men målmanden der konstant testes har hele tiden koncentrationen oppe og er hele tiden varm. Derfor bliver den enkelte situation lettere, men eftersom der er flere, vil han rent statistik også inkassere flere.

Præcist som det også er i virkeligheden med Valdes og Casillas.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

Diabolito skrev:Jeg er fuldkommen modsat holdning.

Det er klart, at der er større sandsynlighed for, at der scores på en målmand, der bliver skudt på ofte fremfor det modsatte. Men målmanden der konstant testes har hele tiden koncentrationen oppe og er hele tiden varm. Derfor bliver den enkelte situation lettere, men eftersom der er flere, vil han rent statistik også inkassere flere.

Præcist som det også er i virkeligheden med Valdes og Casillas.
lad mig stille dig et spørgsmål så, dette er jo ligesom en ligning så, for det skal gå op på begge sider.

Ville Valdes være ligeså god som Casillas, hvis han spillede for Real?...
Nu svarer du sikkert nej, hvilket er fair nok, for er jo heller ikke hvem af de to som er bedst vi diskuterer. Jeg prøver blot at pointerer, at der altså findes alternativer til Valdes, og han burde på sigt blive skiftet ud med en verdensklasse målmand, såsom Cesar... eller måske Asenjo om nogle år.

Men lige nu er jeg tilfreds med Valdes.... problemet er bare, at han til enhver tid lige pludselig laver noget fuldstændig sindsygt, som kun han kan finde på, og så står vi måske med et dårlgt resultat i en CL semi eller lignende.... Savner en smule mere stabilitet mellem stængerne... det lyder krævende, men sårn er det sQ på det niveau barca er med på.
Forumlegende

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Nej, jeg siger jo også at Casillas også ville være bedre i Barca end Valdes er nu, men blot at man ikke kunne forvente han var ligeså god som han er i Madrid.

Jeg ved godt der findes alternativer til Valdes. Min pointe er blot, at det kan være svært at bedømme, om de rent faktisk vil være så meget bedre end Valdes, når deres aktivitetsniveau pludselig daler drastisk pga. den spillestil der føres i Barcelona og på den baggrund er jeg yderst tilfreds med Victor, der på trods af nogle meget besynderlige ting, som vi alle er enige om han laver, opfylder alle de kriterier jeg har, eller ihvertfald lægger mest vægt på.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

Diabolito skrev:Nej, jeg siger jo også at Casillas også ville være bedre i Barca end Valdes er nu, men blot at man ikke kunne forvente han var ligeså god som han er i Madrid.

Jeg ved godt der findes alternativer til Valdes. Min pointe er blot, at det kan være svært at bedømme, om de rent faktisk vil være så meget bedre end Valdes, når deres aktivitetsniveau pludselig daler drastisk pga. den spillestil der føres i Barcelona og på den baggrund er jeg yderst tilfreds med Victor, der på trods af nogle meget besynderlige ting, som vi alle er enige om han laver, opfylder alle de kriterier jeg har, eller ihvertfald lægger mest vægt på.
Jeg er ikke helt tilfreds, men er fair du er, handler vel bar eom hvad man lægger vægt på :)
Forumlegende

Rocco

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Rocco »

Jeg har tit kritiseret Valdes, og med rette, men i går var han virkelig vore redningsmand. Jeg ved godt at Iniesta er ham alle vil huske, for det var jo et helt fantastisk mål, på et helt fantastisk tidspunkt. Men Valdes fortjener virkelig alle Barca fans ros for hans kamp i går.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

har også rost ham i kamp tråden ;) han var glimrende igår
Forumlegende

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Han har stået godt i begge kampe mod Chelski , i den første kamp hvor han har en dobbelt redning? - goood shit
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Valdes har forbedret sig rigtig meget.. Synes ikke vi skal købe en ny keeper.. Han står rigtig godt! Men mener stadigvæk vi skal købe Asenjo og sælge Pinto og Jorquera og evt. rykke Oier op på 1. holdet eller måske købe en anden ung keeper? Men holder mest til Oier

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af ladislau »

Det var sgu dejligt at se Valdes bevise hans værd i de to semi-finale kampe. Det er naturligvis målmandens lod, at blive kritiseret for de få fejl, som uværgeligt må komme over tid. Nu har han dog fred et stykke tid, medmindre han gør noget dumt i finalen(7-9-13). Synes manden har fået meget urtmæssigt kritik på det seneste, også berettiget kritik for han har sine svage sider. Det er sgu bare rart, han så viser hvorfor han er perfekt til Barca.
Har bare så skide svært ved at forstå, at det der Asenjo-spøgelse partout skal dukke op på det her forum konstant. Synes vi har to fan-fugu målmænd, der er perfekte til klubben. Ydermere er der to stor-talenter på vej... Jeg fatter det simpelthen not.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Valdés har endnu ikke fået forlænget sin kontrakt, på trods af et møde i dag! :?
Selvom forhandlingerne med Valdés kun lige er begyndt, synes jeg da godt nok lige at de skal til at tage sig sammen, med de forlængelser der! Valdés frygter jeg ikke så meget for - det er mere Touré og Eto'o.

Mes Que Un Club

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Blaugrana92 skrev:Valdés har endnu ikke fået forlænget sin kontrakt, på trods af et møde i dag! :?
Selvom forhandlingerne med Valdés kun lige er begyndt, synes jeg da godt nok lige at de skal til at tage sig sammen, med de forlængelser der! Valdés frygter jeg ikke så meget for - det er mere Touré og Eto'o.
Asenjo holder døren åben for Barca, hvis Valdes ikke forlænger hans kontrakt.. Jeg er meget glad for Valdes, men hvis vi nu skulle have en ny keeper, så skulle det klart være Asenjo! Man siger jo han er den nye Casillas. Slet ikke dårligt..

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... -if-valdes

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Hævneren »

Asenjo kommer kun hvis vi smider Valdes ud, tror ikke ledelsen er så strenge

XaviHernandez

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af XaviHernandez »

Skiftede Asenjo ikke til Atletico?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Mander »

XaviHernandez skrev:Skiftede Asenjo ikke til Atletico?
http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -if-valdes

De har vist ikke skrevet under endnu, men tæt på - mon ikke Asenjos agent bare vil lægge pres på Atletico, for at få en lidt bedre løn?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Det ser sort ud for Valdés fremtid i Barca. De har ikke nået frem til en aftale endnu, er efter sigende skulle der være langt mellem ledelsen og Valdés pengemæssigt. Der spekuleres desuden kræftigt i en evt. erstatning for Valdés. Her ser det ud som om Asenjo står med det stærkete kort. Målmandspositionen er endnu en position vi skal holde øje med til sommer...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster