Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Toure »

Godt gættet zqa :D Det havde selv jeg ikke forventet da han overtog.

Vil dog sige tak til Frank der har haft nogle fantastiske år her i klubben!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:
Haha Pep skal lige vise, hvem der er bossen. :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af zqa »

If Guardiola believes in white and you believe in black, you will end up believing in white.
- Xavi

Guardiola får åbenbart spillerne til at blive yderst racistiske. Det var sikkert det Eto'o ikke ville finde sig i den dag til træning :P
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:
If Guardiola believes in white and you believe in black, you will end up believing in white.
- Xavi

Guardiola får åbenbart spillerne til at blive yderst racistiske. Det var sikkert det Eto'o ikke ville finde sig i den dag til træning :P
Pep er vores nye 'Chuck Norris'.

Toure

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Toure »

Hahaha den var god :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af zqa »

The Barcelona coach responded to the question of the scoreline by simply saying, with sarcasm, "he has already succeeded in the Liverpool match".

He also spoke about the idea of Boluda playing games with his words and stated that he will not be affected by them.

"He does not have the capacity to affect me mentally, nor will he obtain it," he told Marca.

"The debate in the press does not affect me. I not ask that one thing or another is said, that is not my job. I do not waste time with it."
#jesuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af benjamin »

Han er vores obi-wan kenobi... Jedi mind tricks
Stick to your guns.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af zqa »

Billede


Guardiola: The team can still do better. The celebrations of the goals have to improve. Alves for example looked like a sick duck. And they have to wear their shirts in their trousers and their boots should be clean.


:lol:
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Diabolito »

Jeg fik et smil på læben
El Señor de las Tartas

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Blaugrana92 »

Han kan virkelig bare det der med ansigtsudtryk: 1 & 2! :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af zqa »

He he.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Guardiola »

Jeg syntes virkelig han skal krediteres. Hans præstation kunne ikke gøres bedre. Ikke for at klappe mig selv på skulderen, men os, der havde fuld fortrøstning til Pep, var i undertal. Tror ikke den side tilhører mindretallet længere. Allerede da Pep trådte nd i ungdomsarbejdet var jeg begejstret. Jeg håber han bliver rigtig rigtig længe som træner. Han har så mange af de kvaliteter Rijkaard desværre manglede. Hvad laver han i øvrigt nu?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af zqa »

Bestemt..

Who? Frank? Han chiller.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola overtager efter Rijkaard

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Jeg syntes virkelig han skal krediteres. Hans præstation kunne ikke gøres bedre. Ikke for at klappe mig selv på skulderen, men os, der havde fuld fortrøstning til Pep, var i undertal. Tror ikke den side tilhører mindretallet længere. Allerede da Pep trådte nd i ungdomsarbejdet var jeg begejstret. Jeg håber han bliver rigtig rigtig længe som træner. Han har så mange af de kvaliteter Rijkaard desværre manglede. Hvad laver han i øvrigt nu?
Vel talt! Ligesom dig var jeg ganske begejstret da jeg først hørte om Guardiolas tilknytning til B-holdet, og samme begejstring havde jeg også da Luis Enrique blev præsenteret som ny træner. Realistisk set tror jeg dog han vil få ufatteligt svært ved at overgå Pep når det gælder taktik og mentalitet. Guardiola er den fødte leder, hvilket han beviste på banen og nu beviser som træner. Det er langt fra altid at spillere der havde succes på banen bliver en succes på bænken, men Guardiola er da i den grad en undtagelse. Naturligvis er der mange topspillere der får en trænerkarriere, men jeg har endnu ikke set eller hørt nogen debuterer som træner i samme stil som Guardiola har gjort. Det er virkelig ekstraordinært, det stykke arbejde han har leveret. Som kommentatorerne ganske rigtigt kom ind på under Sevilla kampen, så var de spillere der for alvor har trådt i karakter i denne sæson altså også til stede i sidste sæson, lige med undtagelse af Dani. Glæder mig virkelig til at se hvad Pep og Txiki finder ud af med hensyn til transfers nu her til sommer - det skulle jo umiddelbart virke som om de arbejder bedre sammen end nogen andre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster