Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Sergenten »

theKing1988 skrev:
DeanCassady skrev:Jeg synes personligt, at han hidtil har været fremragende og præcis det, vi har manglet siden noget a lá Eto'o. Mange undervurderer det fysiske aspekt af hans spil, hvilket i mine øjne er én af hovedingredienserne i hans samlede produkt. I mangel på et dækkende dansk ord, vil jeg bruge det engelske 'bully' om ham. Det er præcis det, han gør overfor modstandernes forsvarsspillere. Fysisk er han eminent, og hans styrke blandet med hans vinderinstinkt gør ham til en pestilens at spille overfor. Hans fighter-gen er Messis og Neymars langt, langt overlegent, og han lader aldrig modstanderens bagkæde få et øjebliks ro.

Alexis var en nydelse, men var aldrig i stand til at gøre det, som Suárez gør for holdet, og som både Messi og Neymar i øjeblikket nyder godt af.
Det er meget muligt at han er et fysisk pragteksempklar og at hans fighter-instikt langt overskrider Messis og Neymars, det vil jeg på ingen måde bestride. Jeg synes dog at hans manglende evne til at falde ind i spillet uden at have så mange boldtab trækker for meget ned. At kalde ham fremragende hidtil vil være at gøre Suarez en bjørnetjeneste for han kan helt sikkert gøre det bedre og jeg forventer sådan set også at han selv forventer at gøre det bedre.
Ikke enig. Antallet af assists, mål og direkte involvering i mål fra Suarez' side har været på et højt niveau. Når man så tager med i ligningen, at han slet ikke er spillet rigtigt ind på holdet endnu, men snarere lever på sin fodboldintelligens og generelle talent, så har vi store ting i vente fra ham.

Vi kan vel alle blive enige om, at Neymars integration med resten af holdet - og særligt Messi - er blevet MARKANT bedre denne sæson kontra hans debutsæson sidste år? Hvorfor skulle det være anerledes med Suarez, som allerede har bevist at han er verdensklasse mange flere gange end Neymar har OG havde inden han kom til Barca.

Suarez bliver et beast næste sæson.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Ja, vi har store ting i vente, ergo kan hans nuværende niveau ikke være fremragende spil, da han så ikke vil være i stand til at rykke sig. Jeg ser og håber at han rykker sig MARKANT fra sit nuværende niveau.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig kan hans nuværende spil være fremragende når man ser på hans optakt samt den forholdsvist låste rolle han har. Desuden er der et stykke op til genialt, perfekt og guddommeligt så der er stadig plads til forbedringer. Tvivler dog meget på at han udvikler sig i en så stor grad at du bliver tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Kan han tæmme bolden, kan han spille den som den skal spilles, kan han score på sine chancer, score de nemme mål, ikke de umulige som han har gjort imod City, så vil jeg være super tilfreds, dette forudsætter også at han indgår mere i spillet og at han er en flydende del af holdet.

Der er plads til mange forbedringer, så kom med dem Lui, så bliver du sindsyg, igen.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Men hans rolle tillader ham ikke at indgå mere i spillet. Og han har på ingen måder friheden til at være en flydende del af holdet.

Man kan ikke sammenligne den sindssyge suarez fra pool med den suarez der er i barca. De blev spillet helt forskelligt og har slet ikke de samme roller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Synes du at han er låst i Barcelona, han optræder der både som angriber og som kant, og så er han med ned og løbe defensivt ofte, samtidigt med at hane r det første press der lægges på modstanderens angreb. Han er langtfra låst i vores taktik, han er ikke en fisker, han er ingen ren targetmand.

Jeg kræver hellere ikke Pools Suarez hvad angår spil, men gerne hvad angår effektivitet på bolden, altså hans spildprocent, hans berøringer, hans pasninger.

Ingen er imod Lui, slet ikke mig, men selvf. kan jeg kræver langt mere af ham end jeg ser ham levere nu. Set bort fra alt hvad der er gået forud hans Barca tid, så har han bare misset meget og han har bare ikke ramt boldende som han skal, har ikke kælet for dem, endnu.

Hans tal alene = klasse køb. Men tal er bare ikke alt... hvis de tal så ikke hver evig eneste gang bringer succes med, mindes nogle fæle afbrændere og dumme boldtab i tætte kampe hvor vi har mistet point.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Ja jeg synes i høj grad at han er låst. Hovedsageligt befinder han sig på kanten af feltet som en spilstation og så i boksen. Sjældent kommer han på kanten. Der er ingen tvivl om at dem der har friheden i offensiven er messi og neymar mens suarez har en mere fast rolle. Og som du siger så arbejder han meget mere defensivt en de andre oppe foran.

Du bliver nødt til at se på hvordan han modtager bolden og hvordan han spiller. Han modtager næsten altid bolden mens han er under et markant pres (gennem rollen centralt) hvilket ikke gør det nemt. Når han så ovenikøbet er så offensivt tænkende så vil han 8/10 forsøge at få noget offensivt ud af sine berøringer. Sådan er han og det betyder at bolden ikke altid når derhen hvor den skal.Ydermere har han ikke de samme berøringer som messi og co. Hvis man tror det så har man ikke set ham nok. Han mister den bare mere end de gør.

Når man tager hans stil, rolle og optakt med i ligningen så synes jeg han har været intet mindre end fremragende. Han er allerede nu en af vores bedste og vigtigste spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

Eftersom jeg faktisk skal se Suarez spille, så må han meget gerne kunne lave en simpel tæmning. Det kan hverken mål eller assists stats ændre på. Hvis jeg gik op i kynisme og effektivitet, så var jeg Chelsea fan.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det godt at han også kan det. Bare ikke i samme grad som messi. Men det er der trods alt ikke mange der kan.

Men han er en anden type end de spillere vi har i truppen. Han tager flere chancer hvilket også gør at han mister bolden mere. Sådan er han.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Alcantara »

Jeg må sige, at jeg ikke var vild med købet af ham, mest fordi han er en kæmpe cunt, men hold kæft, hvor er han bare god. Hans mål og assists pr. 90 min er jo ganske enkelt fremragende, især når man tænker på, at han først kunne spille for os i oktober. Suárez' vinderinstinkt er endvidere en nydelse at se på. Desuden ser han også ud til at kende sin rolle på holdet, hvorfor jeg ikke forventer stjernenykker fra mandens side. Luisito er stadig en cunt af øverste skuffe, men det føles bare anderledes, når han er vores. Det samme gælder Alba.

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Udelukkende Real og Barca spillere.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Suarez with Barcelona: 11 goals and 13 assists in 25 games
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Klasse tal...
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Det er jo Eto'o tal han har. Allerede bedre stats end Zlatan, Henry , Pedro, Bojan og Villa.
Genopbygning status: færdig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster