Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Kl 15.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Ifølge min kilde, ITKKassowRoss. Så vil Suarez fra i morgen af, ikke længere være påvirket af nogen ban eller nogen anden straf.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

mathi skrev:Uskyldigt vil jeg ingenlunde kalde det.
Nu skrev jeg også relativt. Altså, set i forhold til andre episoder på en fodboldbane. F.eks. Nigel De Jong og Pepe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Ifølge min kilde, ITKKassowRoss. Så vil Suarez fra i morgen af, ikke længere være påvirket af nogen ban eller nogen anden straf.
Min kilde siger at straffen er blevet forlænget til 8 måneder, og at Suárez i mellemtiden vil forsøge sig med konkurrencespisning.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Nyhuus »

Nu er det vel nok de færreste Barcelona fans, der ønsker sig at karantænen bliver hængende, set ud fra et sportsligt perspektiv. På trods af hans dumme gerninger, kan jeg dårligt vente med at se, hvordan han kommer til at spille for klubben.

Det der for mig er problemet, er at man så skal høre på alle haters - og der er virkelig mange - brække sig i lange baner (ud over det hele) over, hvor korrupt det hele er og bla bla bla. Alene af den grund, vil jeg nok ikke være så ked af det igen, hvis karantænen ikke bliver omstødt.

Men som nævnt. Set ud fra et rent sportsligt perspektiv, glæder jeg mig enormt meget til at se ham træde ind på banen og lave en basse eller 30 henover sæsonen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Nyhuus skrev:Det der for mig er problemet, er at man så skal høre på alle haters - og der er virkelig mange - brække sig i lange baner (ud over det hele) over, hvor korrupt det hele er og bla bla bla. Alene af den grund, vil jeg nok ikke være så ked af det igen, hvis karantænen ikke bliver omstødt.
Bare rolig, hvis ikke det her, så finder de bare noget andet som grund for at skrive Casalona. Jeg er stadig af den opfattelse, at Luis Suarez har fået en straf, der er helt hen i hegnet, og den straf skal naturligvis reduceres.

Hvis Zidanes skalle kun gav tre dages karantæne og et symbolsk pengebeløb som straf, så skal Suarez ikke udelukkes fra alt fodbold i fire måneder. Helt ude af proportioner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Puha jeg er spændt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Ponte »

Tror de fleste her og generelt er enige i, at det Suárez har gjort ikke hører nogen steder hjemme.
Problemet her er, at målestokken set ift. andre straffe der begås i fodbold, tidligere og present, er helt væk og uden nogen rød tråd, ift. hvad Suárez har fået af FIFA i denne sag.
Det tror jeg der er bred enighed om ligemeget hvilken klub man holder med.
Uanset udfaldet kl.15.00, skal haters'ne nok stå klar og ærligt... I don't give a flying F... Hvad de synes.
Han har ikke gjort det i en Barca trøje og det er dét der vægter mest etisk og moralsk for mig i det her tilfælde.
Er bare glad for vi har fået en gudsbenådet rendyrket 9'er til klubben som jeg har savnet i mange år.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af mathi »

Ponte skrev:Tror de fleste her og generelt er enige i, at det Suárez har gjort ikke hører nogen steder hjemme.
Problemet her er, at målestokken set ift. andre straffe der begås i fodbold, tidligere og present, er helt væk og uden nogen rød tråd, ift. hvad Suárez har fået af FIFA i denne sag.
Det tror jeg der er bred enighed om ligemeget hvilken klub man holder med.
Uanset udfaldet kl.15.00, skal haters'ne nok stå klar og ærligt... I don't give a flying F... Hvad de synes.
Han har ikke gjort det i en Barca trøje og det er dét der vægter mest etisk og moralsk for mig i det her tilfælde.
Er bare glad for vi har fået en gudsbenådet rendyrket 9'er til klubben som jeg har savnet i mange år.
Hovedsageligt enig. Jeg tror at straffen blev så voldsom pga. de gentagne forseelser samt den scene det blev begået på. Men lad os nu få en strafnedsættelse og en masse mål fra Suarez!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af mathi »

Ved ikke om han troller mig, men:

Mathias Rasmussen
@RafaelH117 Best guess on the outcome of the Suarez verdict?
Rafael Hernández
@mbr_86 He’ll play next Monday
.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Free lil Boos..Suarez!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

ffs..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Så må de få nyheden ud på en anden måde...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster