10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Reevenge »

Nogle Messi quotes for lige at sætte hans genialiteter i perspektiv (kun eks-Real Madrid spillere/ledelse):
Jorde Valdano (Ex Real Madrid) - “I believe that we have the first genius of the 21st century, Leo Messi.”

Gheorghe Hagi (ex-Madrid -Barcelona) – “Messi or Cristiano? Cristiano Ronaldo is very good, but I prefer Messi. He’s incredible.”

Vicente Del Bosque (Coach, Spain) - “Messi or Ronaldo? I prefer Messi because he is more of a street player.”

Manuel Pellegrini (Coach, Valencia) – ”I don’t know the parameters for the Ballon d’Or. I only know that Messi deserves to win every trophy”

Arjen Robben (Ex Real Madrid) - “Messi is on another planet.”

Fernando Gago (Real Madrid) - “For me, the best in the world is Messi because of the way he plays, moves with the ball and changes matches, Messi has incredible ability and I love the way that he plays.”

Rafael van der Vaart (Tottenham) - “Best football player I played against? I think Messi. He killed us.”

Ivan Helguera (ex-Real Madrid) - “For me, Messi is the best player in history”

Huntelaar (Schalke) - “Who’s better, Messi or Cristiano Ronaldo? Messi. Ronaldo is good, but Messi is ten times better.”

Fabio Capello (Ex Coach, Juventus) -“In my entire life I have never seen a player of such quality and personality at such a young age, particularly wearing the ‘heavy’ shirt of one of the world’s great clubs.”

Zinedine Zidane (Ex France) – “Messi makes the difference most of the time. In particular, he is always going forwards. He never passes the ball backwards or sideways. He has only one idea, to run towards the goal.So as a football fan, just enjoy the show.”

Ruud van Nistelrooy (Ex Real Madrid) – “Messi is on a different level. The fact he is doing what he is year after year says that he is the best of all time.”

Radomir Antic (Coach, Serbia) - “Messi is the Mozart of football.”
Kilde: http://proudbarcelonista.wordpress.com/ ... nel-messi/

I mine øjne den bedste nogensinde.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Culé »

Picture: Messi's new Barcelona away shirt pic.twitter.com/YZ3XP0aDXo [via @mundoleodxtv]
Billede

Findes der ikke nogle tal på hvor mange trøjer spillerne hver især sælger? Gad godt vide hvor stor en procentsats en trøje med "Messi" og nr. 10 udgør af det samlede salg? :roll:

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tolquhon »

Back in Barcelona:
phpBB [video]

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Tilbage på træningsbanen. :)
Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kan nogen se en lighed??

Billede
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tænkte lige noget: Messi har været på forsiden af TIME. Til sammenligning har Ronaldo været på forsiden af blade som Vogue og Vanity Fair. Siger det måske noget om hvilke segmenter de to spillere hver især appellerer til? Eller er det bare mig?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Jeg tænkte lige noget: Messi har været på forsiden af TIME. Til sammenligning har Ronaldo været på forsiden af blade som Vogue og Vanity Fair. Siger det måske noget om hvilke segmenter de to spillere hver især appellerer til? Eller er det bare mig?
Giver god mening. Ronaldo ser ud til at være en dreven forretningsmand ved siden af fodbolden inden for mode, hvorfor det giver god mening, at han er i netop de magasiner.

Jeg gad godt vide, hvad danske JBS giver for relationen til ham i CR7-projektet.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:Jeg tænkte lige noget: Messi har været på forsiden af TIME. Til sammenligning har Ronaldo været på forsiden af blade som Vogue og Vanity Fair. Siger det måske noget om hvilke segmenter de to spillere hver især appellerer til? Eller er det bare mig?
Det er egentlig en meget sjov tanke. Siger nok også noget om, hvad de vil blive husket for og som

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Jeg tænkte lige noget: Messi har været på forsiden af TIME. Til sammenligning har Ronaldo været på forsiden af blade som Vogue og Vanity Fair. Siger det måske noget om hvilke segmenter de to spillere hver især appellerer til? Eller er det bare mig?
Jeg læste interviewet med Messi i sin tid. Han gav journalisten intet at arbejde med. Messi er virkelig en mand af få ord.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg tænkte lige noget: Messi har været på forsiden af TIME. Til sammenligning har Ronaldo været på forsiden af blade som Vogue og Vanity Fair. Siger det måske noget om hvilke segmenter de to spillere hver især appellerer til? Eller er det bare mig?
Jeg læste interviewet med Messi i sin tid. Han gav journalisten intet at arbejde med. Messi er virkelig en mand af få ord.
Heh. Det kommer ikke bag på mig. Ærgeligt. Hvor meget lærer de om samfundet, filosofi, og andet på La Masia?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Culé »

Hvor har Messi's frisør mon hentet sin inspiration fra til hans nye frisure? :-o

Billede

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tolquhon »

Måske har han bare hængt for meget ud med Agüero?
Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Messis nye frisure ligner da slet ikke Agueros :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster