Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Mujica (president URU): "Suarez has a problem in his head, can't control his anger. He needs help, you won't solve this with a ban." [folha]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ronald de Boer: "Suarez is a great player, a fighter. But that fighting spirit sometimes takes the best of him, he should solve that" [cope]
Ronald de Boer (ex-Ajax -Barcelona): "Suarez is a fantastic kid, not at all a bad person, very friendly, a nice guy." [cope]

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Der går rygter om, at CAS vil reducere Suarez' karantæne, så han kan spille ved sæsonstart.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Har de ikke afslået rygtet om en reduceret straf tidligere?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af zqa »

Kun fifa. Lad os håbe det er korrekt med CAS. Jeg synes det er en åndssvag straf.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

CASalona!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Ponte »

Der skulle ligge en afgørelse klar senest 11-12 august.
Giver god mening at straffen i det mindste bliver reduceret på klubplan og en vanvittig god nyhed hvis den helt bliver slettet og kun gælder på landsholdet.

Juridisk set burde der være en del at komme efter for Suárez og os for at få den nedsat, alene det at præsidenten for FIFA's disciplinærkomite udtalte at straffen var for hård, spår gevaldig tvivl om troværdigheden og grundlaget.

Kunne være SÅ lækkert hvis den første kamp han er tilgængelig ikke bliver El Clásico i Madrid.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Ponte skrev:alene det at præsidenten for FIFA's disciplinærkomite udtalte at straffen var for hård
Du har ikke et link på det? Ville jeg gerne lige læse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

Straffen er latterlig i sig selv. Han skal da have behandling ikke udelukkes. Der skal simpelthen terapi til, og en meget streng advarsel. Det her er blot ekstremt. Jeg har set ben der blev brækket midt over i en takling som kun gav 9 dages karantæne. Det her er 9 dage + 4 måneder.
Genopbygning status: færdig.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Jurij skrev:Jeg har set ben der blev brækket midt over i en takling som kun gav 9 dages karantæne. Det her er 9 dage + 4 måneder.
Ja, jeg undrer mig også over, hvordan hans bid kan komme helt derop, hvor vi vel ikke har set andet. Når alt kommer til alt, så var hans aktion ikke på nogen måde farlig. Dum, latterlig etc, ja, men et brækket ben, brækket ryghvirvel eller trampen/sparken på en modspiller er det ikke. Jeg forstår godt, hvis man er uforstående i Suarez' lejr over reaktionen fra FIFA.

Og så kan det godt være, at man kan "spare noget op" ved at have gjort det før - i så fald skal Pepe, De Jong etc. passe på.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Ponte »

Piquénbauer skrev:
Ponte skrev:alene det at præsidenten for FIFA's disciplinærkomite udtalte at straffen var for hård
Du har ikke et link på det? Ville jeg gerne lige læse.
Søger efter link, men kan huske Sulser kom med en hård udtalelse om at, straffen var fair, længden overraskede ham lidt, men at det ikke var ham der undersøgte omstændighederne.
Kan huske hvor forarget jeg blev over endnu en typisk FIFA udtalelse hvor der bare blev skubbet under gulvtæppet.

Tabarez var jo helt op i det røde, kritiserede FIFA og forlod sine poster i FIFA på baggrund af samme.

Han udtalte bl.a.
"It isn't wise to be in an organisation with those who exerted pressure to promote this decision"

"We know the mistakes he's made, but there's another side to this person. The severity was excessive.
Han mener FIFA kun ventede på Suárez skulle dumme sig og så i DERES turnering.

Et par dage efter sagde Blatter følgende i Rio:
“As a footballer I feel with him that such a punishment... it hurts, it hurts,”

“But as FIFA president I have to accept the decisions that are taken by our independent committees".
Igen tvetydig og et søgt statement.
Sammenholdt med Chiellini's udtalelse med han synes den er for hård og målestokken for længder af tidligere straffe vs handlinger, så tror jeg Suárez og vi har en god sag.
Skal jeg være ærlig, tror jeg ikke vi slipper helt.
Helst: Bliver slettet og kun straffes i landsholdsregi.
Håb: Straffen nedsættes fra 4 måneder til 2 måneder og han er tilgængelig i starten af vores sæson.
Tror: Straffen nedsættes fra 4 måneder til 3 måneder og vi må undvære ham 1 måned ind i sæsonen.

Så pleaser CAS FIFA og det vil være "en sejr for fodbolden", FIFA og for alle vores (og Suárez) haters.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SirJonas »

Man kan sige, ift. Hvor straffen er nu, vil alle et eller andet sted være tilfredse hvis straffen blev nedsat en måneds tid

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Dytrax »

Det bliver spændende at se om Suarez kan opføre sig pænt, når han nu repræsenterer vores elskede klub. Umiddelbart ligner han jo ikke en mand som er kompatibel med de værdier klubben har. Om end den nuværende ledelse jo også selv har flyttet sig lidt - Måske med tanke på at gøre sig gældende i endnu højere grad, rent sportsligt.

På papiret er angrebet uhyre farligt og hvis Neymar - Messi - Suarez finder formen, da ville jeg nødigt være forsvarsspiller.

Medmindre man selvfølgelig hedder Zuniga :-o

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Alcantara »

Youngcules skrev:Was just reviewing Javier Faus (Barca VP) press conference from earlier, he (accidentally?) confirmed Luis Suarez transfer fee as 81M euros!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster