Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

Mon ikke vi sender vores efterhånden travle legal team efter Fifa/CAS

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Mon ikke vi sender vores efterhånden travle legal team efter Fifa/CAS
Jo sådan har jeg forstået det. Vi havde intet at gøre med appellen til fifa at gøre da det var pool og mest uruguay der stod for den. Uruguay har i det hele taget fucked mere op end de har gjort godt med deres fuldkommen elendige forsvar af suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Tello »

At Luis Suarez nu står under Barca spillere på dette forum, haha, ret vildt! Messi, Neymar og Suarez lyder fuldstændig vanvittigt. Hvis han kan styre sig og få gang i det vi kender fra ham, oh man..

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

ved sku ikke hvad jeg syntes om det køb. Jeg har aldrig brudt mig om ham, jojo han er da en latterlig god fodboldspiller. Syntes klubben har taget nogle skridt i en forkert retning. Det virker som om vi har fået vores egen Perez.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Luis Enrique »

Man går planken ud. Jeg kan ikke lide måden at disponere på økonomisk, men interessant og underholdende skal det såmænd nok blive.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

81 mio euro, selvom vi får 42 mio ind via Alexis, er det stadig 39 mio for meget. Men nu har vi fået vores stjernekøb, galactico.

Held og lykke til ham, håber han kan styres, så han havner i overskrifter på grund af sportslig succes og ikke på grund af sine tænder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
emo skrev:Har Fifa før straffet spillere på denne måde? Altså hvor det går udover andre forbunds turneringer. For imo burde UEFA turneringer ikke være en del af Fifa. Eller....?
Det har jeg selv tænkt over. Jeg tror nok, at de i hvert fald var involveret i Cantonas karantæne.

Men det er mærkværdigt. Har de vitterligt hjemmel til, at idømme at en spiller ikke må træne med sin klub? Det er jo at straffe klubben, mere end at straffe spilleren - Fifa kompenserer vel ikke klubbens lønudgift i perioden? Og nu er det tilmed ikke arbejdsgiver, men en kommende arbejdsgiver, de straffer.

Det er virkelig mærkværdigt, set i forhold til magtens tredeling og normal forfatningsret. Det er satme en indgribende dom, de har givet ham. Jeg venter stadig på, at Zuniga får 1 år - med fodlænke og det hele. Accept af risiko, javel ja.. jeg forventer heller ikke skaller og knæ i rygsøjlen, når jeg tager mine fodboldstøvler på.
UEFA har straffet en Valencia spiller med 8 måneders karantæne, fordi han efter kampen var slut, brækkede næsen på Burdisso? Han var udelukket fra alt fodbold, så ja, det er ikke fordi det er stakkels Suárez og han bare straffes for at straffe ham.

Manden bider 3 gange, der må være en grænse. Vi har så valgt at købe ham, selvom vi udmærket godt vidste der er en karantæne. Det må vi leve med, ligesom Suárez må acceptere at han kan blive straffet ret hårdt, hvis han bliver ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Hvad tror i Suarez kan tilføje holdet, når vi møder hold som parkerer bussen foran eget mål? Han er god til at sparke ude fra, og jeg vil tro, at Messi får mere plads, da forsvaret ikke længere har mulighed for at sætte 3 spillere direkte på ham, uden at det straffes af de andre spillere? Men er det nok? Vi har forsøgt med ret mange indlæg (Alves..), men Suarez er vel ikke så stærk i luften, at det er noget vi skal satse yderligere på?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:
Guardiola skrev:
emo skrev:Har Fifa før straffet spillere på denne måde? Altså hvor det går udover andre forbunds turneringer. For imo burde UEFA turneringer ikke være en del af Fifa. Eller....?
Det har jeg selv tænkt over. Jeg tror nok, at de i hvert fald var involveret i Cantonas karantæne.

Men det er mærkværdigt. Har de vitterligt hjemmel til, at idømme at en spiller ikke må træne med sin klub? Det er jo at straffe klubben, mere end at straffe spilleren - Fifa kompenserer vel ikke klubbens lønudgift i perioden? Og nu er det tilmed ikke arbejdsgiver, men en kommende arbejdsgiver, de straffer.

Det er virkelig mærkværdigt, set i forhold til magtens tredeling og normal forfatningsret. Det er satme en indgribende dom, de har givet ham. Jeg venter stadig på, at Zuniga får 1 år - med fodlænke og det hele. Accept af risiko, javel ja.. jeg forventer heller ikke skaller og knæ i rygsøjlen, når jeg tager mine fodboldstøvler på.
UEFA har straffet en Valencia spiller med 8 måneders karantæne, fordi han efter kampen var slut, brækkede næsen på Burdisso? Han var udelukket fra alt fodbold, så ja, det er ikke fordi det er stakkels Suárez og han bare straffes for at straffe ham.

Manden bider 3 gange, der må være en grænse. Vi har så valgt at købe ham, selvom vi udmærket godt vidste der er en karantæne. Det må vi leve med, ligesom Suárez må acceptere at han kan blive straffet ret hårdt, hvis han bliver ved.
Du læser ikke, hvad der bliver skrevet

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Ponte »

gygfo skrev:Hvad tror i Suarez kan tilføje holdet, når vi møder hold som parkerer bussen foran eget mål? Han er god til at sparke ude fra, og jeg vil tro, at Messi får mere plads, da forsvaret ikke længere har mulighed for at sætte 3 spillere direkte på ham, uden at det straffes af de andre spillere? Men er det nok? Vi har forsøgt med ret mange indlæg (Alves..), men Suarez er vel ikke så stærk i luften, at det er noget vi skal satse yderligere på?
Tror han i den grad vil bidrage med, at få forsvaret åbnet da han jo er så direkte og ikke er afhængig af få den fra/på kanten.

Det her er IMO den brik der får vores forreste kæde til at gå op.

Velkommen Suzu, det her bliver rigtig, rigtig stort!, nu skal du dælme bare opføre dig ordenligt!

Men seriøst folkens, prøv lige at sige Neymar, Suárez, Messi for jer selv.... nyd det og gentag...

Det kan blive så uhyggeligt.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af BarcaRJ »

Jeg er splittet, men er villig til at lade denne skepsis, som vi nok mere eller mindre har allesammen, komme ham til gode..præsterer han på banen og kan han holde sig fra skandaler, bliver han for vild.. så kun tiden kan vise hvordan det bliver.. en anden ting.. eftersom han er ude til næsten slutoktober, vil vi så overhovedet kunne få gavn af ham i cl i kommende sæson??
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

First picture of Luis Suarez undergoing his Barcelona medical...

Billede

LOL! :lol: :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:cool:

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

D'oh!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Det bliver virkelig en spændende sæson, vi går i møde. Der er godt nok sket noget udskiftning, og interessante af slagsen. Har indstillet mig på, at være 100 % positiv over for Suarez, nu han er købt. Det er rimeligt modigt af klubben at købe ham, synes jeg. Men der har manglet en killer i agrebet siden Eto'o. Messi scorer selvfølgelig oceaner af mål, men ser ham mindst lige så meget som playmaker. Kunne godt forestille mig, at Messi har været en vigtig katalysator i, at få en verdensklasse 9'er (han har vidst også været lidt efter Alexis). Bliver sgu anderledes og spændende at følge Barca i den kommende sæson, med ny målmand, midtbanespiller og angriber. Gerne en til den sidste kæde også, tak.

Hvor kan det angreb dog blive vildt, hvis det kommer til at fungere. Der må sidde nogle forsvarsspillere i de andre la liga klubber og tænke: why always us?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster