10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Reyes (Sevilla, ex-Real Madrid): "Cristiano or Messi? Messi, no doubt. He's the number one, and he shows it every single day." [marca]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Så fik Messi sit eget ord: "inmessionante", den perfekte måde at spille fodbold på :D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

zqa skrev:At det så ikke passer, er så en anden ting.
Hehe, en som ikke er vild med Rio ;-)

Jeg kan lide ham på hans gamle dage eftersom han er så positiv over Barca og især Messi. At måden han taler på ikke just får ham til at ligne verdens mest intelligente mand, er så hvad det er.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Jeg er nu ganske stor fan af Rio (og United). Og han er nu som regel ganske fornuftig. Men at Messi var den eneste forskel på de to hold er ganske enkelt forkert.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Nu har jeg flere gange set RM-tilhængere at det er "Politik" som lægger til grund for at Messi, igen, blev kåret som den bedste spiller i verden. Ligeledes rulles argumentet med Xavi & Iniesta ud, at hvis ikke de havde været der til at fodre ham med sukkerbolde, da ville Ronaldo være mange mål foran.

Seneste eksempel er en ven på FB som netop har skrevet ovenstående (Mere eller mindre) - Og det lader til at RM tilhængere af den kaliber vælger skyklapperne og ser bort fra fakta. De kigger ikke på alle de udløsende faktorer.

For pokker hvor kan jeg bare blive vred. VRED...Og når jeg bliver vred....Så bliver jeg ikke til et grønt, frådende monster. Jeg bliver derimod til dette:

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Dytrax skrev:Nu har jeg flere gange set RM-tilhængere at det er "Politik" som lægger til grund for at Messi, igen, blev kåret som den bedste spiller i verden. Ligeledes rulles argumentet med Xavi & Iniesta ud, at hvis ikke de havde været der til at fodre ham med sukkerbolde, da ville Ronaldo være mange mål foran.

Seneste eksempel er en ven på FB som netop har skrevet ovenstående (Mere eller mindre) - Og det lader til at RM tilhængere af den kaliber vælger skyklapperne og ser bort fra fakta. De kigger ikke på alle de udløsende faktorer.

For pokker hvor kan jeg bare blive vred. VRED...Og når jeg bliver vred....Så bliver jeg ikke til et grønt, frådende monster. Jeg bliver derimod til dette:

Billede

Din ven er en idiot, drop kontakten til ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ingolf styrer!

Han er en eftertragtet fotomodel, og ja... lever efter sigende playboy livsstilen helt ud.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Dytrax skrev:Nu har jeg flere gange set RM-tilhængere at det er "Politik" som lægger til grund for at Messi, igen, blev kåret som den bedste spiller i verden. Ligeledes rulles argumentet med Xavi & Iniesta ud, at hvis ikke de havde været der til at fodre ham med sukkerbolde, da ville Ronaldo være mange mål foran.

Seneste eksempel er en ven på FB som netop har skrevet ovenstående (Mere eller mindre) - Og det lader til at RM tilhængere af den kaliber vælger skyklapperne og ser bort fra fakta. De kigger ikke på alle de udløsende faktorer.

For pokker hvor kan jeg bare blive vred. VRED...Og når jeg bliver vred....Så bliver jeg ikke til et grønt, frådende monster. Jeg bliver derimod til dette:

Billede

Er det Michael Kristiansen ?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Næ, Messi har ret. Det er Grev Ingolf; manden med det pæneste sæt tænder i hele det danske rige.*

* - Grønland er ikke inkluderet. Der er mange der har ekstremt pæne tænder på Grønland.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Visca El Barca skrev:
Dytrax skrev:Nu har jeg flere gange set RM-tilhængere at det er "Politik" som lægger til grund for at Messi, igen, blev kåret som den bedste spiller i verden. Ligeledes rulles argumentet med Xavi & Iniesta ud, at hvis ikke de havde været der til at fodre ham med sukkerbolde, da ville Ronaldo være mange mål foran.

Seneste eksempel er en ven på FB som netop har skrevet ovenstående (Mere eller mindre) - Og det lader til at RM tilhængere af den kaliber vælger skyklapperne og ser bort fra fakta. De kigger ikke på alle de udløsende faktorer.

For pokker hvor kan jeg bare blive vred. VRED...Og når jeg bliver vred....Så bliver jeg ikke til et grønt, frådende monster. Jeg bliver derimod til dette:

Billede

Din ven er en idiot, drop kontakten til ham.
:lol:

Ikke mange ved det, men Ingolf er faktisk Ronaldinhos' far! Det er kun spidsfindigheder i en faderskabssag som gør at Ronnie aldrig spillede i de rød-hvide farver!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

On Topic:

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... he-bad-guy
Barcelona midfielder Xavi has defended Lionel Messi in the wake of the incident involving Aitor Karanka and Alvaro Arbeloa in the 1-1 Copa del Rey draw against Real Madrid, saying the Blancos want to portray the Argentine as "the bad guy".

The prolific attacker allegedly called Karanka 'a puppet' for head coach Jose Mourinho, while Jose Callejon claimed that he went head-to-head with Arbeloa after the encounter.

"I don't understand all the uproar about this. Why can't we just talk about football? What are they trying to say, that Messi is a bad person? They are trying to depict him as the bad guy," Xavi told Sport.

"These kinds of incidents have been happening in football for ages and will continue to take place. I do not know whether it actually happened. It does not interest me and I have not asked Leo about it."

The return of the Copa del Rey tie between Barcelona and Madrid takes place at Camp Nou on February 27.
Jeg troede den historie var helt død.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Det lyder som typisk Mourinho spin. Han har givetvis bedt sit forsvar om at gå hårdt til Messi, velvidende at enhver har en grænse - Og hvis Messi så rent faktisk bliver sur, så skal Mourinho nok være den første til at nævne det, alt imens han samtidigt nævner Unicef.

I guder hvor er den mand utiltalende. Og ovenstående er ganske vist gætværk, det er dog baseret på observation af Mou'en i sit rette element: Som manipulerende, tudeprins af højeste karat.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Excluding penalties, Messi (31) has scored the same amount of Liga goals as Ronaldo (19) and Falcao (12) together #fcblive [via @messistuff]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Sanet (doctor optometry): "To play at Barça, you need great peripheral vision. Messi is a genius, his visual anticipation is devilish." [lv]
Vildt at han fremhæver Messi, især med Xavi, Ini og Cesc på holdet. Det er også ufatteligt med Messi at han både er farlig nede dybt i banen og helt fremme.

Jeg var til en IT konference hvor jeg så software som nogle Bundesligaklubber bruger til at træne peripheral vision, eller chameleon eyes som Ray Hudson ville sige det, haha. Jeg tænkte netop på Barcaspillerne her må få det trænet i en helt vildt udpræget grad deres spillestil taget i betragtning.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re:

Indlæg af Daluigi »

Daluigi skrev:
Diabolito skrev:Ja, Maradonas blev scoret på en større scene, men omvendt kan man sige, at Maradona var en del ældre da han scorede det. Messi er19 år... Hvornår kan nogen herinde overhovedet huske en 19-årig lave sådan noget ?

Ronaldo, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zidane, I kan alle sammen godt pakke sammen, den her knægt kommer til at overgå jer alle
Ja han har potentialet til at blive det største verden nogensinde har set
5 år senere, må det siges at være tilfældet...
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster