5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Totalbarca skrev:Busquets was issued a straight red card for apparently raising his hand during a scuffle with an opposing player. Busquets could have been issued a more severe three match sanction, but was given a lighter punishment because the incident did not involve a violent action, only the sugestion of one.

Read more: http://www.totalbarca.com/2012/news/bus ... z28pwhi0KC
Hmm, linjen er hård i år. Håber da at den så gælder alle, men i selv samme kamp så vi Benfica spilleren slippe for rødt, hvor han plantede en albue i hovedet på Alves, samtidigt med at han løb rundt med et gult kort. Men hvad fanden, ikke de to vildeste kampe, og positionen kan dækkes af Song.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Culé »

Sandro Rossel fortalte igår, at man planlægger at gi Busquets en bedre og længere kontrakt for at belønne ham for hans gode præstationer. Det gør man ikke mindst for at vise City som har vist interesse, at han er værdsat i klubben og ikke er til salg.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Champione »

Culé skrev:Sandro Rossel fortalte igår, at man planlægger at gi Busquets en bedre og længere kontrakt for at belønne ham for hans gode præstationer. Det gør man ikke mindst for at vise City som har vist interesse, at han er værdsat i klubben og ikke er til salg.
Fantastisk! Man skal ikke undervurdere hans betydning.
Og han tekniske niveau er utroligt højt - han er en super dygtig boldspiller og med evne til at vende rundt og med unik spilforståelse.
Han får enorm betydning for vores succes fremadrettet..

Ikke at jeg tror at han ville til City på nogen måde... :eek:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Heartbreaker »

Er mere bekymret for, om Pep skulle snuppe ham med til Man U.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Champione »

Heartbreaker skrev:Er mere bekymret for, om Pep skulle snuppe ham med til Man U.
Forlænger man ham i denne sæson - så bliver det svært at overtale Bus + Barca om en handel.
Pep er tidligst aktuel i Man U i start næste sæson..
---------------------------------------
Barca is my religion!

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

Tror I at Pep kunne finde på at tage Busquets fra Barça eller er han for stor fan til det?

Jeg er i tvivl.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er sgu lidt bange for at Pep kan trække spillere til sig. Det kommer selvfølgelig an på hvordan sæsonen flasker sig. Måske ikke holdets helt store profiler, men hvem ved.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Champione »

Skydefinten skrev:Jeg er sgu lidt bange for at Pep kan trække spillere til sig. Det kommer selvfølgelig an på hvordan sæsonen flasker sig. Måske ikke holdets helt store profiler, men hvem ved.
Heldigivs har klubben meget at skulle have sagt, før Pep kan trække dem med..
Men spillerne er jo også tiltrukket af mentalitet og spillestil.. Selvfølgelig vil Pep forsøge at introducere det samme i en ny klub - men bliver bestemt en udfordring for ham.. Man former ikke bare et Barca udfra en tankegang om flydende pasningsspil..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]t6cu_IXfJy0[/youtube]

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Culé »

Også vildt at han i en alder af 24, med kampen i aftes mod Frankrig, har opnået 50 kampe for La Roja!

BarçaDK

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af BarçaDK »

1:05 han divede allerede som lille. Hå hå håhåhå hå hå hå.

Not funny. Han er sød som lille :smile:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af emo »

Rosell confirms that Busquets was tempted by them: “I hope that he will not leave us but there are clubs who want to destabilize us”
Them er Man City... så det har åbenbart været officiel kontakt. :|
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af # 23 »

Man kan jo inderst inde ikke bebrejde Busquets. Han har i 4 år voldtaget alle hold, vundet alt, der kan vindes og han er kun 24 år. Jeg kan godt forstå fra hans side, hvis han gerne vil prøve sig selv af med nye grænser, nyt kultur og nye omgivelser i en ny klub.

At jeg så tror, at han skifter til den klub, Pep bliver manager for, er så noget helt andet. Jeg synes virkelig han er en knalddygtig defensiv midt, men jeg magter ham ikke i United, så jeg skal på andre snakke om hans prinsesse-gener. For jeg tror Pep overtager United, og så kunne jeg faktisk godt forestille mig, at Pep vil hente Busquets samt Thiago til klubben.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Nu henter man ikke det bare spillere... Det koster penge! Og tror ikke Man U har pengene til at hente de 2. De vil koste en formue så det er nok kun klubber som city, chelsea og psg der kan købe dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Nu henter man ikke det bare spillere... Det koster penge! Og tror ikke Man U har pengene til at hente de 2. De vil koste en formue så det er nok kun klubber som city, chelsea og psg der kan købe dem.
Det er altså en skrøne, at United ikke har penge. Husk nu endelig på, at United er verdens rigeste selvforsynende klub, hvis det ikke var for araberne.

Vi så det jo i sommers, hvor Ferguson var klar til at punge 300 mio. kr ud for Lucas Moura, en forholdsvist uprøvet kantspiller, men blev overhalet indenom af P$G pga. bylivet og mere løn.

Ferguson er dog bare en nærigherre, der ikke gider at være med i budkrig.

Men hvis Pep kommer, og han ønsker Busquets og Thiago, så er det sgu ikke pengene, der holder United tilbage. For dem har United altså.

Husk på, at sidste år brugte Unitted 5-600 mio. kroner, og i år brugte 550 mio. kroner på spillere igen. Og de var endda klar til 300 til Lucas, så det kunne godt have været en lille milliard der blev brugt der.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster