Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Fint nok hvis han tager til united. Bare han kommer tilbage til fodbolden inden længe. Savner sgu den skaldede catalaner. :/
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Man United sources say Fergusion's meeting with Guardiola in New York was not planned, and not linked to Ferguson's succession. [express]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Capello (ex-coach Milan): "Guardiola did something that's even bigger than Mourinho's work: he invented. In football that's very difficult."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola is renting a flat in the Ardsley building in New York, where X-Files and Californication actor David Duchovny also lives. [nyp]
Picture: Building in New York, where Guardiola and his family will live for a year http://twitpic.com/au9m14 #fcblive
Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Gad godt se den inden i.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Picture: Guardiola arrived yesterday in Mexico where he today will give a lecture to students
Billede

Han er så evigt nice!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

'kæft, hvor jeg savner ham. Kunne han ikke udgive en bog, et album, male ét eller andet, you name it. Jeg køber det.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Han kunne nøjes med så meget mindre for at glæde mig. Blot et foredrag fra hans side af på SDU i O'nse, ikke mere...
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rafa Marquez (NY Red Bulls): "I didn't yet have the chance to meet Pep in New York. We've been in touch before, to help him move here" [ser]
Rafa Marquez (NY Red Bulls): "Guardiola will soon return to the game. I think he'll go to England. He'd be perfect for Arsenal." [ser]

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Savner virkelig Pep :(
Intet ondt om Tito, men jeg synes ikke han har den rette udstråling, som en træner skal have (som Guardiola i høj grad havde).. Han er ikke stilet og selvsikker, på samme måde som Pep var.. Jeg synes tit at han står ude på sidelinien og ligner et stort spørgsmålstegn..
Jeg synes han forsøger ihærdigt at efterligne Pep - med andre ord, Tito har ikke sin egen stil, blot min mening.. Og det får ham til at se usikker ud.. Ja, han har fået en god start men vi skal huske på at vi har et rigtig godt hold, som jo gør det meget nemmere for en træner..

Pep, kom tilbage :( Så kan Tito være assistent for ham igen..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1605
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Champione »

Muddi12345 skrev:Savner virkelig Pep :(
Intet ondt om Tito, men jeg synes ikke han har den rette udstråling, som en træner skal have (som Guardiola i høj grad havde).. Han er ikke stilet og selvsikker, på samme måde som Pep var.. Jeg synes tit at han står ude på sidelinien og ligner et stort spørgsmålstegn..
Jeg synes han forsøger ihærdigt at efterligne Pep - med andre ord, Tito har ikke sin egen stil, blot min mening.. Og det får ham til at se usikker ud.. Ja, han har fået en god start men vi skal huske på at vi har et rigtig godt hold, som jo gør det meget nemmere for en træner..

Pep, kom tilbage :( Så kan Tito være assistent for ham igen..
Også mig!

En af Pep's absolutte forcer, var at få spillerne til at elske spillet og konceptet.
Intet ondt om Tito heller, men vi har vundet mange kampe på individuel kvalitet - synes i mange kampe ikke at spillet har været prangende. Vi har også flere spillere som måske ikke helt præsterer endnu under Tito. Alexis, forsvaret, osv..
Dog vil jeg forsvare ham omkring Cesc nedturen - den håndterede han flot - og har han vundet mediesympati for.

Pep's taktiske færdigheder var helt uovertruffne, små uforudsigelige twists i kampene, der gjorde os ufatteligt svære at læse. Den her lidt flydende tilgang kan man vel kalde det.

Derudover elskede jeg hans stil, engangement og tilgang til tingene.. Fantastisk respekt, ydmyghed og humoristisk..
Der virker Tito som en anden type.

OT: Ved ikke om nogle af Jer har læst Zlatans biografi - men der bliver Pep godt nok høvlet for at være konfliktsky, hvilket havde spredt sig i truppen - synes jeg ikke umiddelbart man har kunne fornemme og slet ikke nu her hvor mange af spillerne offentligt har meldt deres savn.
Når det så er sagt, ved jeg godt Zlatan er Zlatan, og hans udlægning er en ensporet udlægning.
Pep har med garanti også en version af sagen/(sagerne) Zlatan omtaler..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Det er totalt useriøst at kritisere en træner pga. hans udseende.

En af de store kritikpunker under Guardiola var hans mangel på en plan b. Under Tito har vi indtil videre hentet x antal mål i slutningen af kampene. Han skifter meget ud på fløjene, hvilket ændrer dynamikken på holdet. Han virker mere sikker på at omsadle holdet i løbet af kampen end Guardiola gjorde.

Mit indtryk er at Guardiola var en fantastisk træner. Han var en god taktikker, men Tito er måske endnu bedre pga. sit mindre romantiserede forhold til spillet.
Visca el Barca

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Bager skrev:Det er totalt useriøst at kritisere en træner pga. hans udseende.

En af de store kritikpunker under Guardiola var hans mangel på en plan b. Under Tito har vi indtil videre hentet x antal mål i slutningen af kampene. Han skifter meget ud på fløjene, hvilket ændrer dynamikken på holdet. Han virker mere sikker på at omsadle holdet i løbet af kampen end Guardiola gjorde.

Mit indtryk er at Guardiola var en fantastisk træner. Han var en god taktikker, men Tito er måske endnu bedre pga. sit mindre romantiserede forhold til spillet.
Det har intet med hans udseende at gøre, da det jo intet har med fodbold at gøre.. Det har noget med hans udstråling at gøre, herunder mener jeg selvsikkerhed og autoritet. Hvis en træner besidder de egenskaber, så vil det helt sikkert smitte af på holdet.. (Se bare Mourinho da han kom til Real, der blev alle spillerne lige pludselig mere dyriske og agressive, fordi Mourinho selv er en vred mand og havde den agressive tilgang til spillet)... Jeg mener bare, at Tito virker for genert synes jeg.. Hænderne bag ryggen og kigger tit ned i græsset.. Hvor Guardiola meget ofte stod på sidelinien og levede sig med i spillet..


Ja, vi er 8 point foran Real, men jeg mener vi har fejlet i de store kampe indtil videre i år.. Vi har tabt Super Cuppen til den direkte rival og vi formåede ikke at vinde på Camp Nou mod dem.. Selvom Real selvfølgelig også er gode, så synes jeg bare, at når vi tabte en titel under Guardiola så var det ofte pga. rent uheld (mod Chelsea i CL sidste år, mod Inter i 2010, mod Real i pokalen hvor Ronaldo scorer i overtiden).. Men det er selvfølgelig stadig tidligt, og jeg håber Tito vokser som sæsonen skrider frem..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Selvsikkerhed og autoritet? På den front kan man sagtens argumentere for at Tito allerede har vist mere nosser end Pep gjorde på noget tidspunkt. Tito har bænket Messi i en kamp, hvilket med garanti ikke var med Messi's gode vilje, han har smidt Adriano i midterforsvaret i en El Clásico og han har handlet hver gang at det er stået skidt til i kampe. Han viser autoritet ved at være så handlekraftig som han har været indtil videre. Han har vist at hans dømmekraft slår til i tilspidsede og intense situationer. Som Bager nævner, har han i det hele taget bare formået at vise noget som Guardiola aldrig beviste, til trods for alle de andre fantastiske egenskaber han besidder, nemlig at han tør ændre på vores tilgang i situationer hvor den boldbesiddende og tålmodige tilgang ikke slår til. Det er måske ilde set blandt nogen, men så længe vi i det store hele spiller på den måde, har jeg ikke noget at indvende mod at vi i ny og næ ændrer tilgangen når der virkelig er behov for det.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Blaugrana92 skrev:Selvsikkerhed og autoritet? På den front kan man sagtens argumentere for at Tito allerede har vist mere nosser end Pep gjorde på noget tidspunkt. Tito har bænket Messi i en kamp, hvilket med garanti ikke var med Messi's gode vilje.
Det har du helt ret i det her.. Men synes du det er særlig smart gjort af ham? At han bænkede Messi der? Ja, vi var heldige denne gang at Messi kom ind og og vandt kampen som han gjorde, men det kunne ligeså vel have endt skidt.. Og så var Tito blevet kritiseret for at have bænket Messi, for Messi kan sagtens holde til at spille hver eneste kamp, også efter landskampe.. Det har han vist i mange sæsoner nu.. Så jeg forstår godt Titos hensigt med at han vil give ham en lille pause, men hvis vi havde mistet point i den kamp (som vi sagtens kunne have gjort) så havde det været en taktisk dumhed..

Siger ikke at Tito er ringe, jeg synes bare han mangler noget i forhold til Guardiola..
Men jeg er sikker på at Barca vinder titler i år, tror på både ligaen og CL..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster