Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "I leave and I won't intervene anymore. Now it's up to Tito, I'm setting a step aside. I'll be here until the cup final" #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Michman »

Tak for i år drenge.. Jeg kommer nok kun lige forbi forumet her når vi skal spille pokal finale..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Madbassen »

Madbassen skrev:Nu har jeg lige kigget på det og kampe (under Pep), hvor Barça er kommet foran er:
Primera División
Vundne: 100 (11)
Uafgjorte: 12 (7)
Tabte: 3 (8)
0-0 løsninger: 5

Champions League
Vundne: 26 (4)
Uafgjorte: 5 (6)
Tabte: 2 (3)
0-0 løsninger: 4

Copa del Rey
Vundne: 16 (4)
Uafgjote: 2 (2)
Tabte: 0 (3)
0-0 løsninger: 2

Supercup
Vundne: 3 (1)
Uafgjorte: 0 (1)
Tabte: 1

Europæiske Supercup
Vundne: 2
Uafgjorte: 0
Tabte: 0

Klub-VM
Vundne: 2 (2)
Uafgjorte: 0
Tabte: 0

EDIT: Tilføjet vundne kampe
EDIT 2: Tallene i parentes er kampe, hvor Barça er kommet bagud:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Messi:
I want to thank wholeheartedly Pep how much he has given me to my personal and professional career. Due to this emotion that I am, I preferred to not be present at the press conference of Pep, away from the press, especially because I know that they will look for the faces of penalty of the players, and this is something that I have decided not to show.

Mes Que Un Club

Re: Guardiola

Indlæg af Mes Que Un Club »

Ikke nok med at Pep smutter ( :cry: ) så havde jeg også virkelig på fornemmelsen at Tito ville blive vores nye træner. Er lige kommet hjem fra skole, og ville gå ind og oddse på det for sjov. Ved godt jeg lyder lidt bagklog, men havde det virkelig på fornemmelsen. Var sikker på at Tito eller Enrique ville blive den nye træner.

Jeg orker ikke at skrive en side om hvor forfærdeligt det er at Pep forlader os. For det er det bare. Ingen ord kan beskrive hvor forfærdeligt det er, og ingen ord kan beskrive hvad han har gjort for denne klub og hvad han betyder for os.

Men lad os nu se det positive i det. Pep har givet os mange år med flot spil og mange titler. Meget mere end vi nogensinde kunne forvente. Nu træder Tito til (nøj hvor er jeg glad for det valg!), og han kan, sammen med holdet, fortsætte vores smukke spil.

Forhåbentlig kan Tito udtænke en plan b, når plan a ikke virker. Det har været vores problem denne sæson, som Pep ikke har formået at udtænke. Omkring i hele verden ved efterhånden, hvordan man skal spille mod Barcelona og at vi kun har en real plan (plan a). Nu skal der udtænkes en plan b.

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Qwade »

Josep Guardiola har fem kamper igjen som Barcelona-trener. Har hatt mest possession i 239 av 239 kamper så langt.
Flot, intet mindre end flot!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Badabing »

Jeg kan kun respektere Peps valg. Både som spiller og træner har han bidraget så meget til klubben, og jeg vil for evigt være ham taknemmelig. Peps statistikker i de 4 år som træner har jo været utrolige, og det har krævet at han lagde masser af kræfter i og masser af arbejde. Pep har jo knoklet som en vanvittig og har altid tænkt på holdet. En person, som går så meget op i Barça som Pep og som arbejder benhårdt uge efter uge med så stor en passion bliver naturligvis udmattet. Han er jo trods alt et menneske.

Han skal selvfølgelig ikke fortsætte, bare for at tage et år mere, hvis han ikke har tiden og kræfterne til det. Der skal jo også tages højde for hvad han synes er bedst, for jeg kunne virkelig forestille mig, at et job som træner i Barça må være hårdt, men det gør stadigvæk afsindigt ondt at miste ham, og han ønskes alt vel i fremtiden.

Gràcies Pep!
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

Næste tifo: GRÀCIES PEP!

I sandhed en møguge.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

but noted that regardless of the system, the great triumph of Pep is proud to be FC Barcelona: "I'll take the trophy to pride. Since I can remember being culé I do not remember ever having seen the reaction of the Nou Camp the other day. This is the biggest trophy that Pep won. not seen in the museum but will remain forever. "
Lidt dårlig oversættelse, men håber i fanger konteksten. Og jeg er enig. Fik en sms fra min lillebro, der skrev nogenlunde det samme. Pep er en legende, ikke kun på grund af sine trofæer, men fordi han var i stand til at forvandle mentalitet hos Culés. Hans spillere, hans hold, hans træner-team og ham selv blev klappet ud af Camp nou efter et nederlag. Det er legendarisk, selv Cruyff var ikke i stand til at frembringe denne reaktion hos Culés. Jeg synes det er helt klart hans største bedrift, og det siger altså lidt om en mand, der vandt så meget.

Manden er måske ikke mere Barca træner, men han er udødelig i Barcas historie.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Pique: "Many thanks for giving us so much, Pep... Four years full of victories, joy and, above all, football lessons.." [@3geradpique]

Tw Puyol: "MANY THANKS FOR EVERYTHING PEP!!! You have shown us the way... A very big hug." [@carles5puyol] #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

I sandheden en bemærkelsesværdig træner, som stopper og det efterlader et tomrum i mit hjerte. Pep vil altid blive husket og afsavnet vil altid være der, men selvfølgelig heler alle såre på et tidspunkt, eller man lærer at leve med det.


Jeg er Pep taknemmelig for at være vidne til det spil, som vi har vist de seneste sæsoner, og vi nu kan sige at dette Barca mandskab, kan være i samme klasse som Sacchi's Milan m.m., og for at bringe glæden tilbage i fodboldsporten, hvor det før ham var resultatorienteret og ingen ånd havde, i hvert fald hos de fleste topklubber var fodbolden nedprioriteret ved at det handlede om at vinde på baggrund af spillet.


Til ansættelse af Tito, så er jeg glad. Manden er af Barca dna, og har været med Pep hele vejen. Jeg vil ikke tale om hvorvidt dit eller dat, men vil bare støtte op om ham, og så må vi se tiden an. Det er bedre at vi kan videreføre det vi har gang i, og så virkede han da som den oplagte, da han har selv den samme lidenskab til Barca, som Pep havde. Tiden må vise, hvad der er i vente.

Jeg har ondt af Messi, da jeg tror, han tager afskeden hårdest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Tito er den rigtige mand til jobbet! Respekt til Pep for at kunne se hvornår legen skal stoppe... Hvis han føler sig udmattet så er den ikke længere... Det gode ved Tito er at han kender klubben, spillerne og taktikken... Så vi slipper for at messi eller andre lige pludselig bliver spillet ud af position! Udover det så slipper vi også for at der kommer en ny træner ind der skal lege boss og smider vigtige spillere på bænken...

Tak for alt Pep! Fodboldens gentleman nummer 1!
Nu er det Titos tur!
VAMOS!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Og lidt om Tito. Det er dejligt at spore optimismen hos alle herinde. vi havde vel også brug for en sådan nyhed, ovenpå de skuffelser der kulminerede med Peps afgang.

Jeg synes dog man lige skal passe lidt på med den ukuelig optimisme. Jeg mener, hvis man forventer at alt kommer til at køre på skinner og i gammel Pep stil, så tror jeg man tager fejl. Hvis man forventer, at det hele bare bliver det samme, så kan den modgang, som jeg er sikker vi kommer til at møde, komme som et chok, og så vil vi måske kritisere Tito hårdere end vi ellers normalt ville have gjort.

Jeg synes det er sundt, at man siger til sig selv, at Tito har brug for at implementere sine ideer ( selvom det meste er det samme, så er jeg sikker på at han har nogle taktiske ting som han vil implementere), det er ikke sikkert at han ser på fodbolden på præcis den samme måde som Pep. Vi skal forberede os på noget modgang, og så føles en evt. medgang også ekstra godt. Jeg synes dog det er en kæmpe opgave at skulle efterfølge Pep, også selvom man hedder Tito.

Jeg håber ikke folk forventer at han bare kommer ind og kører bare derudad fra dag et.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Guardiola

Indlæg af fidanho »

En epoke er slut. Historie er skrevet med denne mand. Den største træner i Barcelonas historie, en sand legende!

Tito bliver en ny Pep, 100%
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:I

Jeg har ondt af Messi, da jeg tror, han tager afskeden hårdest.
Det er også min første tanke og største bekymring faktisk.. Jeg elsker den lille mand, og synes satme det er synd for ham.. Jeg tror han er helt nede i øjeblikket ovenpå den sidste uges nedture.. Stakkels dreng, ham og Pep er de vigtigste i Barca,..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster