Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

emo skrev:
Official: Guardiola put pen to paper on a new one-year contract.
... er hvad jeg ønsker at læse, ASAP! Måske lidt mere engelsk-agtigt, eller mindre FM-agtigt.
Asshole ;-)
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har affundet mig med, at han smutter. Det giver egentlig også mening, i forhold til hans tøven. Altså, hvis han hele tiden havde vidst at han ville fortsætte, så kan jeg ikke se nogen grund til at man ikke skulle offentliggør det.

Han har jo hele tiden været usikker, men har vel mest hældt til at stoppe. På det sidste er han sikkert blevet sikker, men har ikke ville melde noget ud, fordi det kunne have en negetaiv effekt på spillerene i den afgørende fase af sæsonen. Nu hvor vi er ude af C.L og La Liga er så godt som tabt, så giver det god mening, at han nu melder ud, at han stopper. Jeg mener, det kan alligevel ikke ødelægge så meget, ligaen væk, C.L væk. Nårh jo, så er der selvfølgelig CDR, men jeg tror han tænker at spillerene alligevel vil give deres bedste, fordi det er finalen.

Nårh, det er som sagt det mest underlig tidspunkt at stoppe på, og det efterlader i den grad klubben i en usikker situation. Held og lykke til ham, men jeg nægter at tro på, at han kan finde en bedre klub end Barca.

Og det der med forventningspres, det forstår jeg ærlig talt ikke. Medmindre Pep har besluttet sig for at træne en klub ala Stoke eller Blackburn, så vil der jo altid være pres i alle topklubber. I klubber som Man Utd, Liverpool, Milan, Inter, Bayern m.fl vil træneren altid have et pres på sig om at levere. Der skal vindes titler i disse klubber, ellers er man en fiasko.

Jeg ved at presset i Barca har været hårdere, men det er ved at vende. Pep har i den grad været med til at ændre mentaliteten hos fansene, i stedet for at buhe og pifte i modgang, nu støtter de holdet og spillerene og træneren. Underlig tidpsunkt at smutte på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Underlig tidpsunkt at smutte på.
Det er vel lidt sådan "stop mens legen er god"-agtigt.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Underlig tidpsunkt at smutte på.
Det er vel lidt sådan "stop mens legen er god"-agtigt.
Enig i at det er et underligt tidspunkt at stoppe på... Men som der bliver sagt, så hvis han stopper nu vil han altid blive husket for en ekstraordinær præstation.. Hvis han tager 2 år mere og det resulterer i 0 trofæer, så vil hans Barca karriere se markant anderledes ud.. Desværre.. Men tror på mange flere trofæer hvis han fortsætter, så kom nu pep!!!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Guardiola

Indlæg af Elbarca »

Hvis han smutter tror jeg det blir af personlige årsager. At vi ikke vinder cl og ligaen efterlader en masse udfordringer næste sæson. Spørgsmålet er om han tør blive eller vil stoppe legen mens det trods alt er et stærkt hold han efterlader. Hvis han nu blev og det gik værre næste sæson, så tror jeg han ville fortryde han blev.

På trods af en masse afgørende skader har vi alligevel været i live i alle turneringer frem til det sidste. Det afgørende i sæsonen har været skaderne i front og afhængigheden af Messi hvilket var en tendens, der allerede viste sig tidligt på sæsonen. Men det så mere ud som en bevidst afhængighed da de øvrige angribere som villa og pedro nærmest aldrig blev søgt. Det var en klar fejl. En anden fejl som jeg ser det har været at ikke være for stædig med taktikken. Her tænker jeg på hvornår der skal være 3 mand i forsvaret og hvornår der skal være en ekstra og at kunne spille lidt mere direkte, specielt når der står 11 mand i eget felt.

Min pointe er han med mindre justeringer kan rode bod på dette og sørge for at vi i en off periode ikke fejler, som vi har gjort i de 3 seneste kampe.

Jeg tror han bliver.

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

hvis han smutter synes jeg barca med det samme skal kontakte bielsa fra bilbao.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Ser ud til, at vi ganske rigtigt får mere at vide i morgen (med mindre noget siver ud i løbet af aftenen)..
Guardiola and president Rosell will tomorrow after the 11am training session give a joint press conference on the coach's future. [rac1 ona]
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Ser ud til, at vi ganske rigtigt får mere at vide i morgen (med mindre noget siver ud i løbet af aftenen)..
Guardiola and president Rosell will tomorrow after the 11am training session give a joint press conference on the coach's future. [rac1 ona]
Jep, skulle lige til at poste det. I morgen får vi svaret, og det stemmer jo ikke rigtig overens med det der blank check cnak. Der snakkes der om deadline til på søndag. Jeg tror det meste er gætterier.

F.eks. ham Erik Larsen (går ud fra det er Laudrups assistent der er tale om), der siger at Pep virker lettet og allerede oppe i sit hovedet er afklaret og stoppet. Hvis vi kender Pep godt, så er han så passioneret, at han aldrig ville slå fra, selvom han skulle stoppe. Jeg tror han ville være så fokuseret, at man ikke ville kunne mærke noget, især fordi vi skal spille en CDR finale.

Han stopper nok, men jeg synes der i den grad bliver gættet vildt i disse tider.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Dårligt nyt - Reuters skriver nu på baggrund af kilder tæt på klubben, at Pep stopper:

http://in.reuters.com/article/2012/04/2 ... FJ20120426
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Pep er væk! Nu skal vi kigge efter en manager der kan fortsætte udviklingen... Har bare ingen anelse om hvem!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

:cry: :cry: :cry: :cry:
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Underlig tidpsunkt at smutte på.
Det er vel lidt sådan "stop mens legen er god"-agtigt.
Ja det må være sådan han tænker, men jeg mener bare at der er rigtig meget tibage i det hold han har, plus han har hentet nogle spændende spillere, som han alligevel ikke har spillet eller integreret helt, her snakker jeg om Alexis og Cesc.

Lidt underligt at smutte nu, vi er ude af C.L i semien og ligaen er tabt, men vi har scoret rigtig mange mål, og jeg mener også at holdet er blevet mere uforudsigelig.

Det giver bare ingen mening oppe i mit hoved, at han vælger at stoppe nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Dårligt nyt - Reuters skriver nu på baggrund af kilder tæt på klubben, at Pep stopper:

http://in.reuters.com/article/2012/04/2 ... FJ20120426

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . Den værste nyhed de seneste 4 år. Det er helt latterligt!. Jeg kan stadig ikke fatte det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Tilgengæld bliver det den for sygeste, mest orn'lige gangster optur hvis de så siger at han forlænger..
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Tilgengæld bliver det den for sygeste, mest orn'lige gangster optur hvis de så siger at han forlænger..
Ja er du sindssyg, men det tror jeg desværre ikke på, ikke mere :sørgelig: :sørgelig: :sørgelig: :sørgelig: :sørgelig: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster